Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Odciecie zaplonu przy 4500tys.obr.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
45 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 października 2009 - 08:36

Czujnik polozenia walkow rozrzadu do wymiany


chciałbym mieć twoją szklana kulę, alebo w ogóle umiec wróżyć jak ty - nie mając pojęcia od czym rozmawiasz potrafisz podać diagnozę - nawet nie widzisz jaki ma silnik

Kolego - wiedz że przez takie zagrania możesz narazić ludzi na straty finansowe - nie zapomnij o tym pisząc następnym razem coś takiego



 


#22 OFFLINE   kylunio22

kylunio22
  • 145 postów
  • Dołączył: 10-05-2007
  • Skąd: Radom

Napisany 20 października 2009 - 15:12

kolego chcesz szklana kule to do wróżki ja mialem podobne problemy co kolega więc mu podałem jaka może być przyczyna a ty się czepisz nara wujek dobra rada
• Język polski? Po co mi to? I tak wszyscy mnie rozumiejom!

#23 OFFLINE   Rafiki 132e

Rafiki 132e

    rafiki 132e

  • 8 postów
  • Dołączył: 03-01-2011
  • Skąd: Lipsko

Napisany 03 stycznia 2011 - 20:19

witam czyli te 4500 tys obr to czujnik polozenia rorzadu

#24 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 03 stycznia 2011 - 21:08

witam czyli te 4500 tys obr to czujnik polozenia rorzadu


Najprawdopodobniej

#25 OFFLINE   Adaszu

Adaszu
  • 40 postów
  • Dołączył: 25-08-2010

Napisany 06 stycznia 2011 - 18:23

Miałem ten sam problem wymieniłem czujnik położenia wałków rozrządu i po kłopocie a na dodatek nie jest to drogie:)

#26 OFFLINE   muflon84

muflon84
  • 9 postów
  • Dołączył: 08-01-2011

Napisany 11 stycznia 2011 - 06:29

Witam miałem sprzedać moją Omegę B (94 rok, 2.0 benzyna), ale ostatnio coś dziwnego stało się z obrotami, tzn. z 900 spadły do 500 na biegu jałowym i zaczęły delikatnie falować, gdy samochód stoi, jeśli jest w ruchu trzyma 900 obrotów, a jak się zatrzymam, to spada znów do 500. Wymieniłem świece zapłonowe, kolega przeczyścił mi silniczek krokowy, obroty przestały jakby falować, ale nadal są za niskie. Przy dodawaniu gazu podczas jazdy autem nic nie szarpie, kolega mówi, że to może być przepływomierz, albo wtryski, ale się słabo znam. Dodatkowo auto jakby straciło na mocy, jest mniej zrywne i wydaje mi się, że mniej ostatnio pali. Zauważyłem również, że dodając gazu na biegu jałowym można dojść tylko do 4500 obrotów, dalej nie pójdzie, jakby była jakś blokada. Nie wiem czy to istotne, ale jak kupiłem samochód, nie działała kontrolka silnika, może coś tam było kombinowane, ale dotąd nie miałem żadnych problemów z silnikiem. Proszę was o radę, co może być przyczyną tej awarii, jestem laikiem i nie wiem, czy opłaca mi się to naprawiać, czy lepiej tanio sprzedać omcię w takim stanie, będę wdzięczny za rady.

#27 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 stycznia 2011 - 08:42

Zauważyłem również, że dodając gazu na biegu jałowym można dojść tylko do 4500 obrotów, dalej nie pójdzie, jakby była jakś blokada.

przyczyna może leżeć po stronie czujnika wałków rozrządu, objaw pasuje.

Nie wiem czy to istotne, ale jak kupiłem samochód, nie działała kontrolka silnika, może coś tam było kombinowane,

no to masz 2 drogi podjechać na kompa i odczytać błędy (najszybszy sposób) lub wymontować zegary (licznik) zamontować żaróweczkę o ile jest przepalona/wymontowana , albo naprawić przerwę w obwodzie zasilania tej żaróweczki... Jak byś poczytał na forum to często gazownicy co nie potrafią ustawić gazu często tak robię by kontrolka silnika nie świeciła...

#28 OFFLINE   muflon84

muflon84
  • 9 postów
  • Dołączył: 08-01-2011

Napisany 11 stycznia 2011 - 22:42

Dzięki serdeczne, za tak szybką odpowiedź, jestem naprawdę pod wrażeniem, cieszę się, że zarejestrowałem się na tym forum. Rozumiem, że nie ma co kombinować tylko jechać i podpiąć omę pod kompa, na szczęście nie mam gazu (mało jeżdżę).

#29 OFFLINE   julian223

julian223
  • 9 postów
  • Dołączył: 11-03-2013

Napisany 11 marca 2013 - 14:37

witam czy ktos wie co moze byc ? omega b odciecie zaplonu przy 4,500 tys komp pokazuje blod czujnika walka rozrzodu , czujnik nowy przewody cale i nadal to samo, pomocy

#30 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 marca 2013 - 14:39

witam czy ktos wie co moze byc ? omega b odciecie zaplonu przy 4,500 tys komp pokazuje blod czujnika walka rozrzodu , czujnik nowy przewody cale i nadal to samo, pomocy

Czujnik ori czy podroba?

#31 OFFLINE   julian223

julian223
  • 9 postów
  • Dołączył: 11-03-2013

Napisany 11 marca 2013 - 16:48

Czujnik ori czy podroba?


czujnik najpierw podroba pozniej 2 orginalny i to samo dodam ze czujnik polozenia walu tez nowy wymienialem wszystko po koleji bez rezultatuw, przewody zaplonowe swiece ,przeplywomierz . omega jest mulowata ma moze z 95 koni teraz odkod ten czek sie pali engline. odpale auto na sekunde zgasnie engline i znowu sie zapala. sprawdzalem nawet cisnienie na cylindrach no i ma po 13 na kazdym czyli lepiej niz dobrze , a auto jak nie chce chodzic i nie chodzi co moze byc do diabla

#32 OFFLINE   daro197203

daro197203
  • 98 postów
  • Dołączył: 17-05-2007
  • Skąd: Pułtusk
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 marca 2013 - 18:46

A może masz uwalony czujnik temperatury silnika. U mnie tak było i też nie mogłem odpalić kluski. Tylko że tobie wychodzi błąd czujnika wałków??

#33 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 marca 2013 - 19:59

czujnik najpierw podroba pozniej 2 orginalny i to samo dodam ze czujnik polozenia walu tez nowy wymienialem wszystko po koleji bez rezultatuw, przewody zaplonowe swiece ,przeplywomierz . omega jest mulowata ma moze z 95 koni teraz odkod ten czek sie pali engline. odpale auto na sekunde zgasnie engline i znowu sie zapala. sprawdzalem nawet cisnienie na cylindrach no i ma po 13 na kazdym czyli lepiej niz dobrze , a auto jak nie chce chodzic i nie chodzi co moze byc do diabla


Wymień zestaw naprawczy wiazki jak tyle czujników nie działa. Do kupienia w aso




 


#34 OFFLINE   julian223

julian223
  • 9 postów
  • Dołączył: 11-03-2013

Napisany 11 marca 2013 - 20:53

czujnik najpierw podroba nic nie dalo pozniej orginal tez nic, przewody cale nie przetarte, po odpaleniu engline zgasnie na chwile i ponownie sie zapala z samochodu robi sie mul z 136 koni jest moze z 95 , dodam ze przewody zaplonowe swiece, przeplywomierz , czujnik polozenia walu nowe i nic to samo mul tryb awaryjny i koniec, za pomoc z gory dziekuje

#35 OFFLINE   warjat500

warjat500
  • 179 postów
  • Dołączył: 04-12-2009
  • Skąd: MAZOWIECKIE!!!
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 marca 2013 - 21:13

czujnik najpierw podroba nic nie dalo pozniej orginal tez nic, przewody cale nie przetarte, po odpaleniu engline zgasnie na chwile i ponownie sie zapala z samochodu robi sie mul z 136 koni jest moze z 95 , dodam ze przewody zaplonowe swiece, przeplywomierz , czujnik polozenia walu nowe i nic to samo mul tryb awaryjny i koniec, za pomoc z gory dziekuje


a stukowy czujniczek sprawny?
też objaw jego nie sprawności pół mocy mniej i odcinało tam gdzieś przy 5000, przynajmniej umnie tak było.

#36 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 marca 2013 - 21:57

czujnik najpierw podroba pozniej 2 orginalny i to samo dodam ze czujnik polozenia walu tez nowy wymienialem wszystko po koleji bez rezultatuw, przewody zaplonowe swiece ,przeplywomierz . omega jest mulowata ma moze z 95 koni teraz odkod ten czek sie pali engline. odpale auto na sekunde zgasnie engline i znowu sie zapala. sprawdzalem nawet cisnienie na cylindrach no i ma po 13 na kazdym czyli lepiej niz dobrze , a auto jak nie chce chodzic i nie chodzi co moze byc do diabla

Rozrzad sie zgadza na znaki?

#37 OFFLINE   julian223

julian223
  • 9 postów
  • Dołączył: 11-03-2013

Napisany 12 marca 2013 - 13:52

tak rozrzod sprawdzany jest ustawiony dobrze , kulek chyba nikt odwrotnie nie zalozyl bo by wogole nie odpalila a tam na kulku to chyba som wyciecia z kturych odczytuje czujnik polozenia walka , ale tam mechanik sprawdzal jest wszystko ok

Czujnik ori czy podroba?


czujnik nastepny orginal simensa i nadal to samo masakra

Rozrzad sie zgadza na znaki?


tak rozrzod sie zgadza na znaki , chyba ze ktos kulka odwrotnie zalozyl od rozrzodu i nie sczytuje z nich czujnik walka rozrzodu ale mechanik sprawdzal mi to i jest wszystko dobrze zlozone.

a stukowy czujniczek sprawny?
też objaw jego nie sprawności pół mocy mniej i odcinało tam gdzieś przy 5000, przynajmniej umnie tak było.


no jakas nowosc , a gdzie sie znajduje ten czujnik stukowy ? zaraz sie wezme za niego , tylko dziwne bo komp mi pokazuje blod czujnika walka rozrzodu

#38 OFFLINE   lukkra

lukkra
  • 96 postów
  • Dołączył: 23-06-2009
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 marca 2013 - 23:30

Dzięki serdeczne, za tak szybką odpowiedź, jestem naprawdę pod wrażeniem, cieszę się, że zarejestrowałem się na tym forum. Rozumiem, że nie ma co kombinować tylko jechać i podpiąć omę pod kompa, na szczęście nie mam gazu (mało jeżdżę).


służę pomocą mogę ci ome podpiąć i zobaczymy co ja boli :D
jak co to PW lub GG
pozdrawiam

#39 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 marca 2013 - 23:34

czujnik nastepny orginal simensa i nadal to samo masakra


Odważne stwierdzenie.

90% podrób to właśnie siemens. Niedawno w vectrze zmieniałem i sie miałem okazję przekonać.
Kupiłem w edpolu Siemensa i d*pa. Dopiero używka ze szrotu która miała być tylko na próbę za 30zł była dobra.
A objawy identyczne jak u ciebie. Kręcił do 4500.

#40 OFFLINE   lukkra

lukkra
  • 96 postów
  • Dołączył: 23-06-2009
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 marca 2013 - 03:36

Odważne stwierdzenie.

90% podrób to właśnie siemens.


nie wiem czy to ori czy podróba ale ja już 3 lata na nim jeżdżę i zero problemu :jump:
nie chce robić tutaj reklamy tego sklepu ale ja u nich kupowałem ten czujnik i zadowolony jestem :)
http://moto.allegro....3026463508.html