Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Chip 2.0 DTI


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
56 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Couunter

Couunter

    Meegi

  • 75 postów
  • Dołączył: 27-07-2009
  • Skąd: Lubaczów/Kraków

Napisany 03 sierpnia 2009 - 10:25

Witam, mam pytanie :) Czy wie ktoś może coś na temat chip'a do mojej omegi 2.0 DTI, czy zdaje to zadanie czy, może jest to niczego nie warty wydatek itp.? Podobno drobna modyfikacja na 120 KM duzo pomaga, a jeszcze strasznie nie zyłuje silnika ? :)
Dzięki z góry !

#2 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 sierpnia 2009 - 13:51

z 2.0dti można spokojnie zrobic 140-145PS bez większych nakładów pieniężnych. wydajniejszy IC + chip.

#3 OFFLINE   DamianB

DamianB
  • 1 595 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 03 sierpnia 2009 - 15:34

z 2.0dti można spokojnie zrobic 140-145PS bez większych nakładów pieniężnych. wydajniejszy IC + chip.


Znasz kogoś z 140+ KM w 2.0 DTI?

#4 OFFLINE   misiek1126

misiek1126
  • 54 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: Nysa

Napisany 03 sierpnia 2009 - 16:32

Witam!
W sobote po prawie roczym urzytkowaniu mojej omegi 2.2 dti znalazłem zamontowane takie urządzenie: Power BOX Motortuning CAO-92 vs5.03.
może ktoś spotkał sie z takim urządeniem do czego one sluży.

wyczytałem narazie że to ma jakiś związek z podniesieniem mocy.

Jakie są wady i zalety takiego urządzenia.

#5 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 sierpnia 2009 - 06:35

Kogut, nie opowiadaj takich rzeczy - może pomyliło Ci się z 2.2dti. Limitery na pompie wtryskowej nie pozwalają na więcej niż 125-130KM, a i to już jest za dużo na ten silnik - to po pierwsze. Po drugie, te silniki mają bardzo wrażliwe głowice, które lubią przy podkręceniu mocy i dawaniu potem w rurę pęknąć - to po drugie. A po trzecie -nie ma się co oszukiwać, żeby omega dynamicznie jeździła, to musi mieć conajmniej 170KM i jakiekolwiek modyfikacje 2.0 i 2.2dti niczego nie zmienią ;)

#6 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 sierpnia 2009 - 14:28

ach te niedowiarki..
http://www.racingfor...vectra dynosoft

#7 OFFLINE   Aron

Aron
  • 51 postów
  • Dołączył: 16-06-2008
  • Skąd: Lubin

Napisany 05 sierpnia 2009 - 15:03

2.0 , 2.2 czy 2.5 wszystkie maja wrażliwe głowice. Ale chip tuning ma za zadanie poprawe dynamiki auta a nie tylko zwiększenie prędkości i momentu obr. Jeżeli bedziemy z głową wykorzystywać dobrodziejstwa chipa to napewno głowice nam nie popękają.

#8 OFFLINE   ralf

ralf
  • 2 postów
  • Dołączył: 01-09-2009

Napisany 01 września 2009 - 14:59

Witam, nie znalazlem odpowiedniego tematu a nie chce zakladac nowego. Jak wyglada sprawa tuningu (chip) Opla Insignia. Dokladnie chodzi mi o silnik 2.0 cdti 160 ps.
1.Jest mozliwy?
2.Czy gwarancja jest zachowana?
3.Kto to robi i czy wogole jest sens( koszta,trwalosc silnika ,ewent.plusy jesli chodzi o spalanie itp.
z gory dziekuje za odpowiedz

#9 OFFLINE   DamianB

DamianB
  • 1 595 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 01 września 2009 - 15:43

http://forum.tdi-tuning.pl/ - tutaj się spytaj. Bo nie pytasz ani o Omegę, ani o silnik, który w niej był montowany ;)

#10 OFFLINE   ziutek

ziutek
  • 127 postów
  • Dołączył: 11-05-2009
  • Skąd: Choszczno

Napisany 03 września 2009 - 08:19

Kogut, nie opowiadaj takich rzeczy - może pomyliło Ci się z 2.2dti. Limitery na pompie wtryskowej nie pozwalają na więcej niż 125-130KM, a i to już jest za dużo na ten silnik - to po pierwsze. Po drugie, te silniki mają bardzo wrażliwe głowice, które lubią przy podkręceniu mocy i dawaniu potem w rurę pęknąć - to po drugie. A po trzecie -nie ma się co oszukiwać, żeby omega dynamicznie jeździła, to musi mieć conajmniej 170KM i jakiekolwiek modyfikacje 2.0 i 2.2dti niczego nie zmienią ;)


Dokładnie zgadzam się z opinia ArturL. Wydaje mi się, że jaka kolwiek ingerencja w silnik (mam na myśli Chip Tunning) prędzej, czy póżniej przyniesie jakieś konsekwencje. Moim zdaniem Couunter powinieneś sprzedać swoją Omegę dołożyć trochę kasy i zainwestować w Omegę 2,5DTI w tym przypadku nie powinieneś narzekać na brak mocy. Pozdrawiam;)

#11 OFFLINE   OMCIA211KM

OMCIA211KM
  • 43 postów
  • Dołączył: 18-08-2009
  • Skąd: finlandia

Napisany 03 września 2009 - 08:27

sorry ze sie wtrace w temat ale mam pytanko. a jak wyglada sytuacja z chip`em do 3,0 i jakie sa koszty? pytam z ciekawosci.

#12 OFFLINE   ralf

ralf
  • 2 postów
  • Dołączył: 01-09-2009

Napisany 03 września 2009 - 11:07

http://forum.tdi-tuning.pl/ - tutaj się spytaj. Bo nie pytasz ani o Omegę, ani o silnik, który w niej był montowany ;)


dzieki pozdrawiam

#13 OFFLINE   yoo

yoo
  • 1 postów
  • Dołączył: 12-04-2010

Napisany 23 kwietnia 2010 - 19:24

witam,
mam takie urządzenie: Power BOX Motortuning CAO-92 vs5.03.(PBox)
może ktoś spotkał sie z takim urządzeniem ?
czy warto i gdzie sie takie cudo podącza ?

Jakie są wady i zalety takiego urządzenia.
I do jakich auto to urzadzenie bedzie działać ?

http://img340.images.../dsc000481.jpg/

http://img14.imagesh...sc000651ur.jpg/

http://img219.images.../dsc000661.jpg/

http://img72.imagesh...2/dsc000671.jpg

#14 OFFLINE   Ermce

Ermce
  • 55 postów
  • Dołączył: 25-01-2010

Napisany 09 maja 2010 - 12:00

wtrace sie w temat, zeby nowego nie zakladac
Czy w silniku 2.2 dti 120KM da rade podniesc przez chip moc do okolo 140KM??
czesto w trrasie potrzeba mi wiecej mocy podczas wyprzedzania, dlatego pytam

#15 OFFLINE   gaw

gaw
  • 9 postów
  • Dołączył: 28-06-2010

Napisany 11 czerwca 2011 - 20:09

czy ktos może mi powiedziec jak podłączyć chip? mam 2.0 dti ten chip juz był wczesniej zamontowany tylko mechanik odłączył żeby cos sprawdzić i powiedział ze sam moge go sobie podłączyć. Tylko okazuje się ze nie wiem gdzie. Mój chip to speedbuster. i ma takie zakończenie jak tam pare postów niżej kolega pokazywał na zdjęciach. Tylko nie wiem gdzie jest kostka do której to mam podłączyć

#16 OFFLINE   misiek1126

misiek1126
  • 54 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: Nysa

Napisany 12 czerwca 2011 - 06:39

Powrboxa wpinasz na pompę wtryskową. Odpinasz kostkę z pompy, wpinasz do BOXA a kostkę z BOXA wpinasz na pompę wtryskową i urządzenie gdzieś sobie chowasz najlepiej do skrzynki kolo aku.

#17 OFFLINE   gaw

gaw
  • 9 postów
  • Dołączył: 28-06-2010

Napisany 12 czerwca 2011 - 11:41

ooo super dzięki za info :D

#18 OFFLINE   Kamileczek

Kamileczek

    Kup opla ruda jest gratis

  • 602 postów
  • Dołączył: 12-07-2012

Napisany 14 października 2012 - 18:30

u mnie czas zrobić w 2.0 dti chip bo muł ;-)

słyszałem że trochę to daje... tylko czy 800zł (bo słyszałem że taki koszt) wart jest ten chip? będę czuł różnicę czy wydam i praktycznie to samo? :confused:

#19 OFFLINE   snickers

snickers
  • 178 postów
  • Dołączył: 04-09-2010

Napisany 25 października 2012 - 06:29

Co prawda Vectra ale 2.0 DTI po chipie na maxymalnym programie 143km na hamowni. Robione w Warszawie Kreator Mocy.

#20 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 października 2012 - 19:18

Co prawda Vectra ale 2.0 DTI po chipie na maxymalnym programie 143km na hamowni. Robione w Warszawie Kreator Mocy.


a jaki moment ? daj wykres bo z tego co kojarze powyzej 130 KM x20dth robi juz z tylu niezlego batorego. najzdrowsze dla tego silnika to kolo 125-130 KM i 270-290 Nm. cos mi sie nie chce wierzyc ze z tej turbiny udalo sie 143KM wydmuchac