Chip 2.0 DTI
#1 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 10:25
Dzięki z góry !
#2 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 13:51
#3 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 15:34
z 2.0dti można spokojnie zrobic 140-145PS bez większych nakładów pieniężnych. wydajniejszy IC + chip.
Znasz kogoś z 140+ KM w 2.0 DTI?
#4 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2009 - 16:32
W sobote po prawie roczym urzytkowaniu mojej omegi 2.2 dti znalazłem zamontowane takie urządzenie: Power BOX Motortuning CAO-92 vs5.03.
może ktoś spotkał sie z takim urządeniem do czego one sluży.
wyczytałem narazie że to ma jakiś związek z podniesieniem mocy.
Jakie są wady i zalety takiego urządzenia.
#5 OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2009 - 06:35
#6 OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2009 - 14:28
#7 OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2009 - 15:03
#8 OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 14:59
1.Jest mozliwy?
2.Czy gwarancja jest zachowana?
3.Kto to robi i czy wogole jest sens( koszta,trwalosc silnika ,ewent.plusy jesli chodzi o spalanie itp.
z gory dziekuje za odpowiedz
#9 OFFLINE
Napisany 01 września 2009 - 15:43
#10 OFFLINE
Napisany 03 września 2009 - 08:19
Kogut, nie opowiadaj takich rzeczy - może pomyliło Ci się z 2.2dti. Limitery na pompie wtryskowej nie pozwalają na więcej niż 125-130KM, a i to już jest za dużo na ten silnik - to po pierwsze. Po drugie, te silniki mają bardzo wrażliwe głowice, które lubią przy podkręceniu mocy i dawaniu potem w rurę pęknąć - to po drugie. A po trzecie -nie ma się co oszukiwać, żeby omega dynamicznie jeździła, to musi mieć conajmniej 170KM i jakiekolwiek modyfikacje 2.0 i 2.2dti niczego nie zmienią
Dokładnie zgadzam się z opinia ArturL. Wydaje mi się, że jaka kolwiek ingerencja w silnik (mam na myśli Chip Tunning) prędzej, czy póżniej przyniesie jakieś konsekwencje. Moim zdaniem Couunter powinieneś sprzedać swoją Omegę dołożyć trochę kasy i zainwestować w Omegę 2,5DTI w tym przypadku nie powinieneś narzekać na brak mocy. Pozdrawiam;)
#11 OFFLINE
Napisany 03 września 2009 - 08:27
#12 OFFLINE
Napisany 03 września 2009 - 11:07
http://forum.tdi-tuning.pl/ - tutaj się spytaj. Bo nie pytasz ani o Omegę, ani o silnik, który w niej był montowany
dzieki pozdrawiam
#13 OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2010 - 19:24
mam takie urządzenie: Power BOX Motortuning CAO-92 vs5.03.(PBox)
może ktoś spotkał sie z takim urządzeniem ?
czy warto i gdzie sie takie cudo podącza ?
Jakie są wady i zalety takiego urządzenia.
I do jakich auto to urzadzenie bedzie działać ?
http://img340.images.../dsc000481.jpg/
http://img14.imagesh...sc000651ur.jpg/
http://img219.images.../dsc000661.jpg/
http://img72.imagesh...2/dsc000671.jpg
#14 OFFLINE
Napisany 09 maja 2010 - 12:00
Czy w silniku 2.2 dti 120KM da rade podniesc przez chip moc do okolo 140KM??
czesto w trrasie potrzeba mi wiecej mocy podczas wyprzedzania, dlatego pytam
#15 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2011 - 20:09
#16 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2011 - 06:39
#17 OFFLINE
#18 OFFLINE
Napisany 14 października 2012 - 18:30
słyszałem że trochę to daje... tylko czy 800zł (bo słyszałem że taki koszt) wart jest ten chip? będę czuł różnicę czy wydam i praktycznie to samo? :confused:
#19 OFFLINE
Napisany 25 października 2012 - 06:29
#20 OFFLINE
Napisany 25 października 2012 - 19:18
Co prawda Vectra ale 2.0 DTI po chipie na maxymalnym programie 143km na hamowni. Robione w Warszawie Kreator Mocy.
a jaki moment ? daj wykres bo z tego co kojarze powyzej 130 KM x20dth robi juz z tylu niezlego batorego. najzdrowsze dla tego silnika to kolo 125-130 KM i 270-290 Nm. cos mi sie nie chce wierzyc ze z tej turbiny udalo sie 143KM wydmuchac