

czy jest w PL jakaś Omka z silnikiem C36GET??
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2009 - 10:29
Coś mi się obiło o uszy że były jakieś B z v8 ale miały problem z chłodzeniem
W europie nie weszły do sprzedaży, w USA użyli tego silnika
#23
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2009 - 10:59
#24
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2009 - 20:41
ale tą 4,0 można sobie zrobić z każdej c30se bo tłoki i blok był ten sam a zmienił się tylko wał i korby więc do dzieła
Herezje kolego.
Poczytaj, potem pisz albo dotknij.
#25
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2009 - 20:51


#26
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2009 - 21:35
o jejku... fakt jest mała różnica w średnicy tłoków, ale robiąc takie mody koszt szlifu cylindrów to pikuś
![]()
Poczytaj, koszt szlifu cylindrów to nie koniec ...to początek.
#27
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2009 - 23:54

gdyby tak blok c30se przeszlifować na wymiar 96mm pod tłoki z volvo 2,3 turbo hmm

szlif cylindrów to koszt 300-350zł + tłoki + pierścionki
natrysk na denko tłoka jest wyprowadzone z korbowodu który chcąc nie chcąc musisz zastosować razem z wałem...
zostaje dmuchnąć i lotek się kryje :mrgreen:
#28
OFFLINE
#29
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2009 - 22:09
fakt jest taki że samo trafienie części do tego silnika graniczy z cudem, ale gdyby się trafił choćby porysowany, po zerwaniu łańcucha lub z pękniętym blokiem z przegrzania c40se i mający dobry wał i korby to już można by niezłą maszynkę wystrugać zakładając pod tłoki z 30se
gdyby tak blok c30se przeszlifować na wymiar 96mm pod tłoki z volvo 2,3 turbo hmm
szlif cylindrów to koszt 300-350zł + tłoki + pierścionki
natrysk na denko tłoka jest wyprowadzone z korbowodu który chcąc nie chcąc musisz zastosować razem z wałem...
zostaje dmuchnąć i lotek się kryje :mrgreen:
Zrób i przejedziemy się.
Niejeden próbował

#30
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2009 - 08:36

#31
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2009 - 19:15
znajdź silnik c40se a chętnie go kupię do dalszych modów
Od ręki:
C40se przebieg około 10 tys PLN zamiennie 2,5 tys euro.
Lub C30xei za 4 tys euro reszta evo500 gratis
albo c36get za 11 tys euro, reszta lotusa gratis
kiedy przyjeżdzasz?
Silniki dostępne OD RĘKI. Możesz brać wszystkie naraz
#32
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2009 - 19:30
Od ręki:
C40se przebieg około 10 tys PLN zamiennie 2,5 tys euro.
Lub C30xei za 4 tys euro reszta evo500 gratis
albo c36get za 11 tys euro, reszta lotusa gratis
kiedy przyjeżdzasz?
Silniki dostępne OD RĘKI. Możesz brać wszystkie naraz
:pokoj:
Zacny cennik


#33
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 23:00
są towary ale kupujący, dziecko internetu, znikł ...znikł, bo dopadła go brutalna rzeczywistość, kasa nie tworzy się wirtualnie...
I właśnie tak poznaje się dzieci internetu .... smutne ale prawdziwe.
Dla takich ludzi ban do końca życia, powinien być przewidziany.
Każdy taki myśli ..... jestem nie do złapania, nie do uchwycenia, bo to internet ...
Bierzcie przykłady z niektórych forum, nie ma zlituj.
#34
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2009 - 23:42
mnie aż tak nie zależy, nie wiem na co liczyłeś wypisując ten "cennik" że się rzucę ci do stóp bo (przypuszczam wiesz gdzie) jest do sprzedania powiedzmy "rodzynek"
za cenę tego 30xei o którym piszesz można mieć np. TO przy czym xei nawet parkować nie powinna

lotek jak to lotek cenę będzie trzymał.
ja bardzo chętnie podejmę się wszystkich koniecznych przeróbek jeżeli chcesz i
masz wszystko co potrzebne ($$$) to ja mogę pokazać że się da.
zapraszam na warsztat...
Racibórz ul. Rudzka 61
jak znajdziesz wał od 40se za "rozsądne" pieniądze to daj znać


pozdrawiam bo się przyda...
tu koniec mojego OT
#35
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2009 - 00:00
i cisza ....
są towary ale kupujący, dziecko internetu, znikł ...znikł, bo dopadła go brutalna rzeczywistość, kasa nie tworzy się wirtualnie...
I właśnie tak poznaje się dzieci internetu .... smutne ale prawdziwe.
Dla takich ludzi ban do końca życia, powinien być przewidziany.
Każdy taki myśli ..... jestem nie do złapania, nie do uchwycenia, bo to internet ...
Bierzcie przykłady z niektórych forum, nie ma zlituj.
Grzeczniej proszę.
#36
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2009 - 10:09
jeżeli myślisz że ktoś o zdrowych zmysłach da ci 10kzł za sam silnik 40se to mogę z całym szacunkiem życzyć powodzenia...
a jakich cen sie spodziewałeś?
Ze taki silnik ktoś Ci da za cene c30se albo x30xe?
Zakladając, ze silnik jest po remonecie .. to i tak jest przwyzwoita cena .. doskonale wiesz ile wyszedł mnie remont c30se a to byla tylko namiastka remontu...
Zejdz na ziemie.
#37
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2009 - 11:06
nie twierdzę że nie można wymagać ceny 10kzł za 40se ale chyba to nie jest jakaś okazja jeżeli ciągle stoi

wystarczająco przyziemnie ?

#38
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2009 - 11:07
nie twierdzę że nie można wymagać ceny 10kzł za 40se ale chyba to nie jest jakaś okazja jeżeli ciągle stoi
a ja uważam, ze to jest okazja.
Problem dostępności silnika nie leży w cenie... tylko w tym, ze to dosć nietypowy silnik i raczej dla koneserów ...
poza tym zaczałeś od
znajdź silnik c40se a chętnie go kupię do dalszych modów
a teraz mówisz o korbach... wiec troche odpowiedzialności za słowa by sie przydało.. i LOTUS OMEGA A mial sporo racji, bo Cie po prostu zaskoczyl... a Ty wpadłeś jak sliwka w kompot
EOT
#40
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2009 - 11:22
Od ręki: C40se przebieg około 10 tys PLN zamiennie 2,5 tys euro. Lub C30xei za 4 tys euro reszta evo500 gratis albo c36get za 11 tys euro, reszta lotusa gratis kiedy przyjeżdzasz? Silniki dostępne OD RĘKI. Możesz brać wszystkie naraz
Skoro masz te silniki to czego jezdzisz 1.8, a nie probujesz czegos porzezbic ze swoja omega?