Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jakie sprzęgło - Pilne


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
95 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 maja 2013 - 11:10

tarcza do wymiany + docisk + lozysko

cena kompletu LUKa to jakies 500 zl.

wysprzeglik, jezeli nie cieknie to zostawic,

ogolnie cena jaka podajesz, jest hmm. troche wysoka


Cena dobra, ale to jest napewno LUK RepSet czyli zestaw regenerowany u niemca.
Nadziałem się na to jak diabli. Robota partacka. Sprzęgło i docisk regenerowany.
Nawet nie zdjęli ciężarków z docisku tylko pomalowali i dołożyli swoje.
Słoneczko pogięte. ( przebrałem 4 komplety w InterCars i wszystkie straszna lipa)
Teraz to dam zarobić naszemu i oddam do regeneracji!! Cena napewno niższa.

#62 OFFLINE   lucas

lucas
  • 387 postów
  • Dołączył: 24-12-2011
  • Skąd: Warszawa

Napisany 08 maja 2013 - 15:21

Cena dobra, ale to jest napewno LUK RepSet czyli zestaw regenerowany u niemca.


550zł LUK bez dopisku RepSet - założony u mnie. Także niekoniecznie regenerowane sprzęgło w tej cenie ;)

#63 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 maja 2013 - 21:21

A pochwalisz się gdzie to znalazłeś? Dokładnie tyle zapłaciłem. Sprawdzałem w kilku źródłach i wszędzie to samo. :( Oryginał nie był malowany - dobrze mówię?

#64 OFFLINE   lucas

lucas
  • 387 postów
  • Dołączył: 24-12-2011
  • Skąd: Warszawa

Napisany 08 maja 2013 - 22:19

A pochwalisz się gdzie to znalazłeś? Dokładnie tyle zapłaciłem. Sprawdzałem w kilku źródłach i wszędzie to samo. :( Oryginał nie był malowany - dobrze mówię?


Szczegóły na PW, coby tutaj bałaganu nie robić.

#65 OFFLINE   krzysiek1878

krzysiek1878
  • 23 postów
  • Dołączył: 14-05-2012
  • Skąd: Wrocław, Gaj

Napisany 13 maja 2013 - 17:05

Dzięki za podpowiedź:)
Prawdopodobnie w czwartek się będę za to zabierał. Rozbiorę wszystko i sprawdzę jak to wygląda w środku. Po wymianie dam znać jak wyszło:)

#66 OFFLINE   Stomega

Stomega
  • 8 postów
  • Dołączył: 12-04-2013

Napisany 15 maja 2013 - 12:12

RepSet nie oznacza wcale regenerowane sprzęgło.

Czasami zdarzają się komplety regenerowane, Ty akurat miałeś pecha.

To samo jest z Sachsem i VALEO.

#67 OFFLINE   krzysiek1878

krzysiek1878
  • 23 postów
  • Dołączył: 14-05-2012
  • Skąd: Wrocław, Gaj

Napisany 31 maja 2013 - 16:16

Witam!

W końcu sprzęgło wymienione:) (tarcza + docisk LUK'a i łożysko oporowe ZAX'a) wysprzęglik wyglądał dobrze więc został ori. Po wymianie nie poznałem samochodu;D śmiga świetnie. Ale żeby nie było zbyt pięknie pojawił się kolejny problem... gdy po zmontowaniu wszystkiego wsiadłem do autka okazało się, że nie działa mi klima;/ tzn nie działa nic na konsoli środkowej (klimatronic, roleta, podgrzewanie tylnej szyby, obieg zamknięty) co ciekawe podświetlenie przycisków działa, radio też. Sprawdziłem bezpieczniki i jeden był przepalony
(ten od climatronica - nie pamiętam nr'ka). Wymieniłem na nowy (20A) ale spalił się w ciągu sekundy;/

Generalnie przy wymianie sprzęgła postanowiłem przedmuchać chłodnice kompresorem, bo silnik się delikatnie grzał (temperatura wzrastała do 95 stopni włączał się wentylator zbijał ją do 92 i znów temperatura wzrastała - i tak ciągle)

teraz mam dwa pytanka:
1) co może być przyczyną przepalającego się bezpiecznika?
2) co może być przyczyną falującej temperatury silnika?

pozdrawiam:
Krzysiek

#68 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 31 maja 2013 - 18:06

2) co może być przyczyną falującej temperatury silnika?


podczas jazdy?? czy na postoju??

PS. temat jest o sprzegle wiec nie ma co mieszac tematow
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#69 OFFLINE   PinkfineK

PinkfineK
  • 37 postów
  • Dołączył: 20-05-2011

Napisany 10 czerwca 2013 - 23:03

Przy wymianie sprzęgła !!!! NIE ZAPOMNIJCIE WYMIENIĆ MAŁEGO ŁOŻYSKA które jest wbite w silnik wchodzi w nie trzpień od skrzyni !!!!!!Koszt 30 zł ok !!!


Jakie łożysko masz na myśli?

#70 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 10 czerwca 2013 - 23:21

Lozysko podpierajace walek sprzeglowy, znajduje sie w wale silnika

Wysłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#71 OFFLINE   kizior11

kizior11
  • 126 postów
  • Dołączył: 30-07-2008
  • Skąd: Raszówka

Napisany 10 czerwca 2013 - 23:31

Lozysko podpierajace walek sprzeglowy, znajduje sie w wale silnika

Wysłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk



Dokładnie tak.

#72 OFFLINE   PinkfineK

PinkfineK
  • 37 postów
  • Dołączył: 20-05-2011

Napisany 10 czerwca 2013 - 23:31

Dziękuję - a da radę numerek tego łożyska dla mojej wersji?

#73 OFFLINE   Omusia

Omusia
  • 19 postów
  • Dołączył: 11-06-2013

Napisany 11 czerwca 2013 - 10:48

Jaki wysprzęglik lepiej zakupić - oryginał GM w kartonie GM, czy LUKa?

Chodzi o to w którym będzie lepsze łożysko.. :)

#74 OFFLINE   rukcug

rukcug

    omega i s klasa

  • 1 062 postów
  • Dołączył: 07-04-2008
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 05 lipca 2013 - 16:12

mnie tez chyba czeka wymiana sprzegła, ale mam dziwne odgłosy: nie szumi po wcisnieciu sprzegla, tylko słychać delikatne uderzenia, po puszczenia sprzęgła cicho...co moze być?
:confused:
Życie jest chwilą - więc żyj i kochaj.

#75 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 05 lipca 2013 - 20:13

Jaki wysprzęglik lepiej zakupić - oryginał GM w kartonie GM, czy LUKa?

Chodzi o to w którym będzie lepsze łożysko.. :)


Ja kupowałem SACHSA w tejże tym pudełku.

#76 OFFLINE   ZET

ZET
  • 77 postów
  • Dołączył: 20-12-2008
  • Skąd: Rzeszów

Napisany 14 lipca 2013 - 08:44

Witam,

U mnie też wystąpił problem ze sprzęgłem. Dziwne, bo nie ślizga, nie szarpie ale przy wciśniętym sprzęglę słychać jakieś chroboty łącznie z wyczuwaniem tego na pedale, biegi wchodzą ciężżżżko no i lipa ... Samochodem chcę jeździć do wiosny, bo będę zmieniał i nie chcę pakować się w jakieś wielkie koszty. ie wiem, czy wina łożyska, wysprzęglika, czy po prostu wszystko się posypało.

Pozdrawiam

#77 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 14 lipca 2013 - 09:00

Witam,

U mnie też wystąpił problem ze sprzęgłem. Dziwne, bo nie ślizga, nie szarpie ale przy wciśniętym sprzęglę słychać jakieś chroboty łącznie z wyczuwaniem tego na pedale, biegi wchodzą ciężżżżko no i lipa ... Samochodem chcę jeździć do wiosny, bo będę zmieniał i nie chcę pakować się w jakieś wielkie koszty. ie wiem, czy wina łożyska, wysprzęglika, czy po prostu wszystko się posypało.

Pozdrawiam


Więc sprawdz to i będziesz wiedział co się posypało.

#78 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 14 lipca 2013 - 16:17

przy wciśniętym sprzęglę słychać jakieś chroboty łącznie z wyczuwaniem tego na pedale,


ja robiłem to zimą - kończyło mi się sprzęgło, a przy okazji wyszło, że rozsypał się wysprzęglik. Zaczęło właśnie chrobotać i było to czuć pod pedałem. Nie zwlekałbym z wymianą, bo to już stan agonalny. Samo sprzęgło też już było na wykończeniu, docisk też już był słaby. No, ale po 300tys km miało prawo się poddać. Na

#79 OFFLINE   ZET

ZET
  • 77 postów
  • Dołączył: 20-12-2008
  • Skąd: Rzeszów

Napisany 14 lipca 2013 - 22:04

ja robiłem to zimą - kończyło mi się sprzęgło, a przy okazji wyszło, że rozsypał się wysprzęglik. Zaczęło właśnie chrobotać i było to czuć pod pedałem. Nie zwlekałbym z wymianą, bo to już stan agonalny. Samo sprzęgło też już było na wykończeniu, docisk też już był słaby. No, ale po 300tys km miało prawo się poddać. Na


No to PKP. Z wysprzęglikiem to wszystko wyjdzie koło 1500 PLN ...:masakra::masakra::masakra:

#80 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 14 lipca 2013 - 22:40

u mnie wyszło 1200zł. Zostanie Ci jedno łożysko gratis, bo jest z wysprzęglikiem i ze sprzęgłem :D