

[2.5TDS] Brak turbo, brak bledow kompa
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 12:40
Haha, skąd te info? Na jałowym mam 1.02, a przy 4.5 tyś 1.91, więc skąd te info? Sprawdzane na kilku 2.5 TD i wyniki są podobne przy 4.5 tyś różnica rzędu 0.1 bar, a na jałowym identyczne, więc nie wprowadzaj nikogo w błąd tak pisząc.
x25dt pompuje delikatnie powyzej 1.4 bar przy max obciazeniu. dane z TIS
#23
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 13:33
Na 2 autach Opel Scanner pokazał podobnie, więc co? Wina scannera?x25dt pompuje delikatnie powyzej 1.4 bar przy max obciazeniu. dane z TIS
#24
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 13:57
Na 2 autach Opel Scanner pokazał podobnie, więc co? Wina scannera?
OS ma kijowe odswiezanie jak zauwazyles.
#25
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 14:02
No tak, 4-5 sekund. Ale podczas długiej jazdy na prawie max. obr. czytał tak jak napisałem w 2 autach.OS ma kijowe odswiezanie jak zauwazyles.
#26
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 20:49
#27
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2009 - 22:23

#28
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2009 - 22:53
a przy zmianie biegu nie zapala się kontrolka silnika. i czy wtedy jak niby zanika turbo to jest reakcja na gaz. a jak puścisz nogę z gazu i ponownie wciśniesz gaz to wkręca się . a błędy sczytałeś. i podciśnienia .rurka egr szczelna.Koledzy mam pytanie w mojej omci 2,5 td dzieje sie nastepujaca rzecz : ogółem turbiny nie słychać jak pracuje i niema mocy nawet niechce zakrecić kołem na asfalcie
, ale niekiedy jak postoi na jałowych obrotach to raz na 10 razy załaczy sie turbinka i wtedy to jest bestia ale działa ok 1,5 min wystarczy właczyc 1 bieg rozpedzic 2 i przy zmianie na 3 juz zanika i znów niema turbo i to jest tylko raz na jakis czas Pomocy co moze byc przyczyną
a turbo daje cały czas.
#29
OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2009 - 09:00
#30
OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2009 - 09:06
#31
OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2009 - 16:40
poczytaj na forum o zaworze EGR było tego mnóstwo i to pomoże załatwić problem użyj szukaj..Jak odpuszcze z gazu i dodam to i tak turbiny niema ...tzn jest ale nie słychać ze pracuje w sumie znalazłem luzną wtyczke od tego czujnika przy kielichu z lewej strony tto chyba czujnik podcisnienia turbiny do niego wchodza 2 wezyki . A błędy mam 92-tempomat i właśnie bodajze 34 coś o podcisnieniu zaduze napięcie lub zwarcie z masa ( a mam takie pytanko jeszcze czy w tym czujniku na 2 gumowe węzyki w przewodach instalacyjnych powinien być prąd ??? ponieważ u mnie niema tylko jest w tym na 1 wężyk
#32
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 23:08
#33
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 23:15
a mierzone bylo ciśnienie jakie pompuje ?było bodajze 41 zaniskie cisnienie doładowania na biegu jałowym
#34
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 07:21
#35
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 09:56
#36
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 10:06
#37
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 18:48

#38
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 19:02
#39
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 23:44
a inter coller czysciłem poniewaz tez myslałem ze brudny albo ze gdzies jest dziurka ...panowie opłaca sie robic czy lepiej kupic turbinke prosze o pomoc poniewaz juz niemam sił do tego opelka kochane autko ale ja juz niemoge
całe te cyrki sie stały po tym jak opelek stał ok 9 miesięcy w oczekiwaniu na nowy (uzywany) silnik nie był odpalany itp ... poprostu stał bo urwało zawór ssacy na 4 tłoku a przed tym ona smigała tak ze niejedne bmw to sie chowało i to głeboko ... a teraz to maluch by mnie wyprzedził
#40
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 07:06