Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[2.5TDS] Brak turbo, brak bledow kompa


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
54 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 22 marca 2010 - 19:20

Wicek ale w TD naszych to ciśnienie wytworzone przez turbo napiera na membrane tej gruszce i dopiero przy dużym ciśnieniu doładowania powinien zadziałać ten zawór co upuszcza spaliny bokiem aby nie napędzało łopatek turba. i myślę ze oma by się zbierała znakomicie jakby nie otwierało tego zaworu bo było by ciśnienie odpowiednie w kolektorze dolotowym. gorzej jakby uchylał ten zawór przy niższych ciśnieniach doładowania to wtedy nie miała by kopa... ale jakby urosło za duże ciśnienie w kolekt. ssącym to już nie wiem co by się działo z omką

#42 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 marca 2010 - 19:40

Ale gdy dźwignia gruszki (zaworu upustowego) zablokuje się w pozycji otwartej wyżej wymieniony objaw może jak najbardziej występować.

#43 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 22 marca 2010 - 19:50

no wtedy to faktycznie. ma to wpływ. ale kolega jak zdejmie zawleczkę od cięgna i cięgno by się cofło to ma to wiadomo zatarte . ale lepiej jak lekko chodzi..i wszystko oki.

#44 OFFLINE   Mariuszbwa

Mariuszbwa

    dostępny

  • 21 postów
  • Dołączył: 08-02-2009
  • Skąd: Bielawa

Napisany 22 marca 2010 - 21:14

Panowie sprawa sie wyjasniła Dzieki wam za wszystkie pomysły jestescie w tym zaje...ci poprostu zatarło sie te ramie i troche WD-40 i odpusciło potem turbo działało i zara nie działało wyłaczyłem zaplon i juz było i sie okazało ze ten czujnik turbiny co jest z 1 wężykiem jest do **** wymieniłem to i az teraz sie mio lata 190 na prostej i było pod pedałem .... PoZdro dla całego FORUM
P.S Opel Jest bogiem prędkość nałogiem TURBO PODSTAWĄ a Ropa Zabawą

#45 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 marca 2010 - 22:11

Widzisz Rafi, mówiłem, że się cięgno zatarło :D

#46 OFFLINE   redies

redies

    honor&patria

  • 638 postów
  • Dołączył: 12-07-2009
  • Skąd: Brzeziny
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 marca 2010 - 22:19

Widzisz Rafi, mówiłem, że się cięgno zatarło :D


nie poraz pierwszy Wicek ma rację dobry z niego magic w tym temacie ;)

#47 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 23 marca 2010 - 17:32

Panowie a powiedzcie mi takie coś, bo u mnie jak rozpędzam kluskę to od 1600 obr do 2000 słyszę taki świst delikatny i wydaje mi się że pochodzi on z turbo ale nie mam pewności i pytanie jest następujące czy ten świst powinien występować czy coś się kończy? A i jeszcze jedno prędzej nie słyszałem takiego świszczenia bynajmniej tak mi się wydaje.

#48 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 marca 2010 - 17:51

bo u mnie jak rozpędzam kluskę to od 1600 obr do 2000 słyszę taki świst delikatny i wydaje mi się że pochodzi on z turbo ale nie mam pewności i pytanie jest następujące czy ten świst powinien występować czy coś się kończy?

zależy jak bardzo go słychac, bo świst to typowy objaw końca lub jakiejś nieszczelności

#49 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 23 marca 2010 - 19:11

zależy jak bardzo go słychac, bo świst to typowy objaw końca lub jakiejś nieszczelności


W piątek sprawdzę dokładniej, świst nie jest jakiś mocno głośny ale na tyle że jak jadę i przyspieszam to w środku auta słychać go trochę ale jak mam włączone radio to nie słyszę tego i nie mówię tu o jakimś głośnym słuchaniu muzy

#50 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 marca 2010 - 19:57

Oby na pewno to nie odgłos wiskozy?

#51 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 23 marca 2010 - 20:22

Oby na pewno to nie odgłos wiskozy?


chodzi Ci o wentylator z visco ten od układu chłodzenia?

#52 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 marca 2010 - 20:49

Tak, o niego mi chodzi.

#53 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 23 marca 2010 - 20:56

Tak, o niego mi chodzi.


Sądzisz że on mógł by wydawać taki gwizd?Kurde wydaje mi się że prędzej nie było słychać tego świstu ale nie mam pewności. Muszę to jakoś dokładniej sprawdzić skąd ten świst wychodzi

#54 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 marca 2010 - 21:16

Otwórz maskę i nagraj.

#55 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 23 marca 2010 - 21:19

Otwórz maskę i nagraj.


W piątek będę miał chwilkę to postaram się nagrać i wrzucić na you tube to może ktoś będzie wiedział od czego to jest.