Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

JAk zdiagnozowac popychacze hydr???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
27 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   morgon

morgon
  • 108 postów
  • Dołączył: 20-08-2010
  • Skąd: Buczkowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 17 lutego 2013 - 10:40

24zł za INA


Bardzo tanio. Jak ja się orientowałem to za tę cenę mogłem kupić MaxGear

#22 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 17 lutego 2013 - 12:04

A ja wymieniłem wszystkie 16 na Ina i dalej grają :D. Ogólnie mam to już gdzieś. Jeździ jak należy, nic się dzieje więc olewam temat


Zero refleksji czemu dalej stukają?
Ciśnienie oleju mierzyłeś?

#23 OFFLINE   irzyk

irzyk

    Jestem Kubuś

  • 1 060 postów
  • Dołączył: 02-09-2008
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 lutego 2013 - 13:28

A ja wymieniłem wszystkie 16 na Ina i dalej grają

A zastosowałeś się do tej instrukcji sporządzonej i załączonej przez INA (załącznik). Może jej nie miałeś albo u Ciebie to nie popychacze stukają. Bardzo podobnie słyszalny jest pęknięty kolektor wydechowy:

Przeczytajcie opis pod filmem.

#24 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 lutego 2013 - 13:34

i dalej grają

A miski olejowej nie masz wgietej przypadkiem? :D

#25 OFFLINE   irzyk

irzyk

    Jestem Kubuś

  • 1 060 postów
  • Dołączył: 02-09-2008
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 lutego 2013 - 10:14

Już podjąłem decyzję, że wymieniam komplet ponieważ jak już wspomniałem wynegocjowałem cenę 24zł/szt w osiedlowym sklepiku motoryzacyjnym.

Ale wymiana dopiero na wiosnę przy okazji wymiany rozrządu (jedno rozbebeszanie) i z tego powodu zamierzam przetestować to:
http://www.liqui-mol...&category_id=13
Mój kolega, z którym pracuję zastosował to u siebie w BMW. Znam to auto bo widzę je codziennie i pamiętam jak mu szklaneczka/i grały a teraz cisza, że aż sam niedowierzałem. Wlał ten dodatek 2 dni temu także zobaczymy jeszcze na ile czasu to pomaga. A że nie mam nic do stracenia to też się w to zabawię.
Oczywiście nawet jak u mnie ucichną to je wymienię :)

#26 OFFLINE   morgon

morgon
  • 108 postów
  • Dołączył: 20-08-2010
  • Skąd: Buczkowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 21 lutego 2013 - 16:48

[quote name='irzyk']Bardzo podobnie słyszalny jest pęknięty kolektor wydechowy[/quote]
Kolektor już zrobiony bo zgodzę się, brzmi bardzo podobnie a był niezły banan

[quote name='Przybek']A miski olejowej nie masz wgietej przypadkiem?[/quote]
Miska prosta i czysta w środku, smok nie zapchany

Ciśnienie oleju mierzyłeś? [/quote]
Ciśnienie również mierzone i jest ok.

[quote name='JJdzej']Zero refleksji czemu dalej stukają?[/quote]
No już zero:D Jak oddawałem głowicę do wymiany uszczelniaczy to prosiłem o sprawdzenie czy wszystko ok z popychaczami i powiedzieli że tak. W przypływie uporu i ambicji wymieniłem jeszcze z głupoty wałki rozrządu; trochę pomogło ale nie wiele. Dlatego też napisałem że temat olewam:D. Refleksji miałem dużo i została jedna. Zmienić auto, ale po co?:D

#27 OFFLINE   wova75

wova75
  • 453 postów
  • Dołączył: 14-04-2011
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 11 kwietnia 2014 - 06:27

Też byłem bliski wymiany popychaczy. Głównym grajkiem w moim silniku była wypalona uszczelka pod egr. Resztę porannych odgłosów załatwił lepszy olej. Z olejem to proces jest długotrwały i pełen efekt uzyskałem dopiero po kilkunastu tys km. teraz hydraulikę słychać przez max sekundę po odpaleniu silnika i przez kilkaset metrów przy przyspieszaniu a potem tylko przyjemny pomruk silnika.

#28 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 kwietnia 2014 - 09:54

Miałem ostatnio ciekawy przypadek. Robiłem głowice w 3.2 dla jednego z naszych kolegów forumowych. Popychacze wyciśnięte. Wszystko poskładane , odpalamy i nie pali na 4 cylinder. Przyczyna, brak kompresji na 4 cylindrze. Do końca nie mam 100% pewności co dolegało temu popychaczowi, czy był zapowietrzony czy zastały. Poleżał w oleju i po zmontowaniu auto chodzi jak należy.