

Chip do MV6
#21
OFFLINE
Napisany 27 marca 2010 - 17:39
#22
OFFLINE
Napisany 27 marca 2010 - 17:42
jak można tanio podnieśc moc w 3,0 mv6 pytam dlatego ze nie lubie jak mnie wyprzedzaja inne autka a omege uwielbiam i chcialbym jeszcze troszeczke nia pojezdzic i podniesc jej troszeczke mocy nie tracac zdrowiqa silnika
tak sie nie da. x30xe nie za bardzo lubi dlubanie - zawsze musisz si liczyc z ryzykiem padu silnika
#23
OFFLINE
Napisany 27 marca 2010 - 17:44
jak można tanio podnieśc moc w 3,0 mv6 pytam dlatego ze nie lubie jak mnie wyprzedzaja inne autka a omege uwielbiam i chcialbym jeszcze troszeczke nia pojezdzic i podniesc jej troszeczke mocy
nie tracac zdrowiqa silnika
Kolego na początek trzeba wyłożyć ładnych parę zł.
Zakuć silnik (tłoki, korby, wał), turbina, polerowane kolektory ssąse, barany(wydechowe)
Więc widzisz, że taniej wyjdzie kupić Ci mocniejsze auto w serii
#24
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 02:34
#25
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 06:26
W Calibrze się dało a tam jeszcze mniej miejsca i w poprzek, więc w Omie tez się da.Taa turbina... Chyba 2(a trzecia malutka) i to przed silnikiem bo tylko tam jest miejsce.
Ale to nie będzie "po taniości".
Najtaniej to wyjdzie chyba N20
PS. Widzę,ze masz automat. Zmień na mauala, odczujesz różnicę.
#26
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 07:56
#27
OFFLINE
#28
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 09:08
Najtaniej to wyjdzie wrzucic leta+wieksze turbo+wtryski+FMIC+Ecumaster, jak to ma jakkolwiek bezawaryjnie jezdzic albo ls6
..Dokładnie!!
..Do sprzedania jest Omega z silnikiem, zawiecha, hamulcami, częściowo wnetrzem od MONARO 5.7 - ktoś chętny??

Cena za całą Omenaro spoooooro niższa niż dłubnięcie X30XE itp choć by nawet eatonem czy suszarkami..
www.bestiales.pl
#29
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 23:40
sa takie projekty, turbinki sa upchniete na dole, na wysokosci miski olejowej...widziales jakikolwiek projekt v6 wzdluznie z turbinami w omedze
ofcoz nie twierdze jednoczesnie jest jest to latwe i oplacalne w jakims sensie, po prostu wiem, ze da sie...
#30
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 00:43
a jest możliwość zrobienia czegoś z moim silnikiem???
jeżeli to zaszkodzi to nie chce grzebać a co polecacie ?
chip??jaki ???




Jeśli czujesz się czasami mały i bezużyteczny - pomyśl, że kiedyś byłeś
najszybszym i najsprawniejszym plemnikiem w swojej grupie.
#31
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 03:59
Exec na wysokosci miski?? Czyli grzejemy olej??Tylko nie mow mi ze bandaze odizoluja cale cieplo. I jedno pytanie a co woda z kaluz powie turbinom?? Czyli zalozymy okrywe od spodu czyli znowu bedziemy grzac nasz biedny silnik ktory i tak ma problemy z temperatura??
#32
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 07:20
Poza tym najpierw trzeba by przywrócić koniki fabryczne bo po tylu latach z pewnością kilka uciekło.
No nie wiem.. A te 50hp to pewnie z powietrza się bierze. Sprzecznośc tu widzę, więcej koni i 2 litry mniej spalania.Ja mysle ze chip z alegro za 200zl +50hp+50nm bedzie sensowny i obnizy spalanie o 2 litry.
#33
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 07:31
Moim zdaniem chip z allegro to szajs. Jak robić chip to ze strojeniem na hamowni. Każdy silnik jest inny i wymaga indywidualnego podejścia.
Poza tym najpierw trzeba by przywrócić koniki fabryczne bo po tylu latach z pewnością kilka uciekło.
No nie wiem.. A te 50hp to pewnie z powietrza się bierze. Sprzecznośc tu widzę, więcej koni i 2 litry mniej spalania.
ironii nie wyczules ?
#34
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 14:19
w takich projektach wklada sie zewnetrzna chlodnice oleju,wiec to nie jest problememExec na wysokosci miski Czyli grzejemy olej
to tez mnie zastanawialo, podejrzewam, ze faktycznie niezbedna byla jakas 'podloga', ktorej w tych projektach rzeczywiscie nie widzialemI jedno pytanie a co woda z kaluz powie turbinom Czyli zalozymy okrywe od spodu czyli znowu bedziemy grzac nasz biedny silnik ktory i tak ma problemy z temperatura
chlodzenie to oddzielny, dlugi temat, ale do ogarniecia, oddzielne chlodzenie oleju, porzadna chlodnica cieczy (sam myslalem, zeby od diesla wcisnac, ale ma wieksze krocce i nie chcialo mi sie rzezbic) no i wietrzenie komory silnika, tu moim zdaniem jest straszny babol opla, maska szczelnie zamykajaca silnik nie pozwala uciekac goracemu, kierujacemu sie przeciez ku gorze powietrzu, a po stronie kierowcy jest naprawdę ciasno i gorąco przy kolektorze...
tak czy inaczej, Saab sobie poradzil

ironii nie wyczules ?
hih

#35
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 17:20
#36
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 18:59

www.bestiales.pl
#37
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 19:43
#38
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 21:00
Widzisz zalozylem u siebie 13 rzedowego mocala i dalej byl ten problem. Fakt jest taki ze chlodnica wody ma 2-3cm szerokosci i sam fakt ze sa 3 pompy wspomagania obiegu cieczy to juz wskazuje ze opel nie mial pomyslu na chlodzenie. Ten silnik po prostu ma problem ze chlodzi olej ta niby chlodnicza miedzy glowicami co daje takie problemy z temperatura i napewno tez to ze musi zaciagac to cieple powietrze spod szczelnej maski. Rzezba dla rzezby. Saab mial silnik poprzecznie i inna miche i to mysle ze dawalo taka duzo roznice.
wymiennik ciepla to chyba bardziej sluzy do szybszego nagrzania oleju niz do jego wychlodzenia
#39
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 21:06
te pompki akurat chyba pracuja tylko przy wylaczonym silniku, ale taka jest prawda, ze chlodzenie w omedze kuleje, i rozwazajac jakas 'dopałke' trzeba najpierw pomyslec o chlodzeniu...Widzisz zalozylem u siebie 13 rzedowego mocala i dalej byl ten problem. Fakt jest taki ze chlodnica wody ma 2-3cm szerokosci i sam fakt ze sa 3 pompy wspomagania obiegu cieczy to juz wskazuje ze opel nie mial pomyslu na chlodzenie. Ten silnik po prostu ma problem ze chlodzi olej ta niby chlodnicza miedzy glowicami co daje takie problemy z temperatura i napewno tez to ze musi zaciagac to cieple powietrze spod szczelnej maski. Rzezba dla rzezby. Saab mial silnik poprzecznie i inna miche i to mysle ze dawalo taka duzo roznice.
#40
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 21:17
taka jest prawda, ze chlodzenie w omedze kuleje, i rozwazajac jakas 'dopałke' trzeba najpierw pomyslec o chlodzeniu...
wywalam wkrótce to co zbędne, oprócz egr pójdzie do lasu cała klima z chłodnicą która mocno przeszkadza w przepływie powietrza, zwłaszcza jak jest cała zabita syfem z drogi. Dodatkowo bardzo sobie cenię swój grill, który nie zasłania i nie odbija powietrza jak seryjny czy irmiego. Rurki od dolotu co też trochę zasłania nie ma juz dawno
