Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Chip do MV6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
73 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   slawcio22

slawcio22
  • 2 postów
  • Dołączył: 22-11-2009

Napisany 27 marca 2010 - 17:39

jak można tanio podnieśc moc w 3,0 mv6 pytam dlatego ze nie lubie jak mnie wyprzedzaja inne autka a omege uwielbiam i chcialbym jeszcze troszeczke nia pojezdzic i podniesc jej troszeczke mocy nie tracac zdrowiqa silnika

#22 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 marca 2010 - 17:42

jak można tanio podnieśc moc w 3,0 mv6 pytam dlatego ze nie lubie jak mnie wyprzedzaja inne autka a omege uwielbiam i chcialbym jeszcze troszeczke nia pojezdzic i podniesc jej troszeczke mocy nie tracac zdrowiqa silnika


tak sie nie da. x30xe nie za bardzo lubi dlubanie - zawsze musisz si liczyc z ryzykiem padu silnika




 


#23 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 27 marca 2010 - 17:44

jak można tanio podnieśc moc w 3,0 mv6 pytam dlatego ze nie lubie jak mnie wyprzedzaja inne autka a omege uwielbiam i chcialbym jeszcze troszeczke nia pojezdzic i podniesc jej troszeczke mocy
nie tracac zdrowiqa silnika


Kolego na początek trzeba wyłożyć ładnych parę zł.

Zakuć silnik (tłoki, korby, wał), turbina, polerowane kolektory ssąse, barany(wydechowe)

Więc widzisz, że taniej wyjdzie kupić Ci mocniejsze auto w serii

#24 OFFLINE   Kowal

Kowal
  • 57 postów
  • Dołączył: 16-09-2007
  • Skąd: Losice

Napisany 29 marca 2010 - 02:34

Taa turbina... Chyba 2(a trzecia malutka) i to przed silnikiem bo tylko tam jest miejsce.

#25 OFFLINE   robertus

robertus
  • 379 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Jelcz-Laskowice

Napisany 29 marca 2010 - 06:26

Taa turbina... Chyba 2(a trzecia malutka) i to przed silnikiem bo tylko tam jest miejsce.

W Calibrze się dało a tam jeszcze mniej miejsca i w poprzek, więc w Omie tez się da.
Ale to nie będzie "po taniości".
Najtaniej to wyjdzie chyba N20
PS. Widzę,ze masz automat. Zmień na mauala, odczujesz różnicę.

#26 OFFLINE   Kowal

Kowal
  • 57 postów
  • Dołączył: 16-09-2007
  • Skąd: Losice

Napisany 29 marca 2010 - 07:56

W calibrze jest mniej miejsca?? To zajrzyj w okolice prawego kolektora patrzac na samochod stojac przed przodem i powiedz mi gdzie?? Ty tam miejsce widzisz?? widziales jakikolwiek projekt v6 wzdluznie z turbinami w omedze?? jeszcze z jedna po lewej stronie to moze moze. Ale 2?? Kolektory rurowe to wchodza z luzem paru mm, a ty tam chcesz turbine wkladac. Najtaniej to wyjdzie wrzucic leta+wieksze turbo+wtryski+FMIC+Ecumaster, jak to ma jakkolwiek bezawaryjnie jezdzic albo ls6. Bo robienie jakis Kompresorow jest bezsensu. Dasz m62 i daci ci to w 3.0 250km. Dasz m90 moze do 300 dociagniesz ale silnik (ktory podobno wedlug niektorych jest pancerny) sie przekreci baaaardzo szybko.

#27 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 marca 2010 - 08:29

albo ls6.


:ok: :metal2:

#28 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 29 marca 2010 - 09:08

Najtaniej to wyjdzie wrzucic leta+wieksze turbo+wtryski+FMIC+Ecumaster, jak to ma jakkolwiek bezawaryjnie jezdzic albo ls6


..Dokładnie!!

..Do sprzedania jest Omega z silnikiem, zawiecha, hamulcami, częściowo wnetrzem od MONARO 5.7 - ktoś chętny?? :D

Cena za całą Omenaro spoooooro niższa niż dłubnięcie X30XE itp choć by nawet eatonem czy suszarkami..
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#29 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 marca 2010 - 23:40

widziales jakikolwiek projekt v6 wzdluznie z turbinami w omedze

sa takie projekty, turbinki sa upchniete na dole, na wysokosci miski olejowej...

ofcoz nie twierdze jednoczesnie jest jest to latwe i oplacalne w jakims sensie, po prostu wiem, ze da sie...


 


#30 OFFLINE   krasulec

krasulec
  • 249 postów
  • Dołączył: 22-03-2010
  • Skąd: Sompolno

Napisany 31 marca 2010 - 00:43

witam
a jest możliwość zrobienia czegoś z moim silnikiem???
jeżeli to zaszkodzi to nie chce grzebać a co polecacie ?
chip??jaki ???
Dodany obrazek

!! Przyjemność z jazdy !!

Dodany obrazek

Jeśli czujesz się czasami mały i bezużyteczny - pomyśl, że kiedyś byłeś
najszybszym i najsprawniejszym plemnikiem w swojej grupie.

#31 OFFLINE   Kowal

Kowal
  • 57 postów
  • Dołączył: 16-09-2007
  • Skąd: Losice

Napisany 31 marca 2010 - 03:59

Ja mysle ze chip z alegro za 200zl +50hp+50nm bedzie sensowny i obnizy spalanie o 2 litry.

Exec na wysokosci miski?? Czyli grzejemy olej??Tylko nie mow mi ze bandaze odizoluja cale cieplo. I jedno pytanie a co woda z kaluz powie turbinom?? Czyli zalozymy okrywe od spodu czyli znowu bedziemy grzac nasz biedny silnik ktory i tak ma problemy z temperatura??

#32 OFFLINE   robertus

robertus
  • 379 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Jelcz-Laskowice

Napisany 31 marca 2010 - 07:20

Moim zdaniem chip z alegro to szajs. Jak robić chip to ze strojeniem na hamowni. Każdy silnik jest inny i wymaga indywidualnego podejścia.
Poza tym najpierw trzeba by przywrócić koniki fabryczne bo po tylu latach z pewnością kilka uciekło.

Ja mysle ze chip z alegro za 200zl +50hp+50nm bedzie sensowny i obnizy spalanie o 2 litry.

No nie wiem.. A te 50hp to pewnie z powietrza się bierze. Sprzecznośc tu widzę, więcej koni i 2 litry mniej spalania.

#33 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 marca 2010 - 07:31

Moim zdaniem chip z allegro to szajs. Jak robić chip to ze strojeniem na hamowni. Każdy silnik jest inny i wymaga indywidualnego podejścia.
Poza tym najpierw trzeba by przywrócić koniki fabryczne bo po tylu latach z pewnością kilka uciekło.

No nie wiem.. A te 50hp to pewnie z powietrza się bierze. Sprzecznośc tu widzę, więcej koni i 2 litry mniej spalania.


ironii nie wyczules ?




 


#34 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 marca 2010 - 14:19

Exec na wysokosci miski Czyli grzejemy olej

w takich projektach wklada sie zewnetrzna chlodnice oleju,wiec to nie jest problemem

I jedno pytanie a co woda z kaluz powie turbinom Czyli zalozymy okrywe od spodu czyli znowu bedziemy grzac nasz biedny silnik ktory i tak ma problemy z temperatura

to tez mnie zastanawialo, podejrzewam, ze faktycznie niezbedna byla jakas 'podloga', ktorej w tych projektach rzeczywiscie nie widzialem

chlodzenie to oddzielny, dlugi temat, ale do ogarniecia, oddzielne chlodzenie oleju, porzadna chlodnica cieczy (sam myslalem, zeby od diesla wcisnac, ale ma wieksze krocce i nie chcialo mi sie rzezbic) no i wietrzenie komory silnika, tu moim zdaniem jest straszny babol opla, maska szczelnie zamykajaca silnik nie pozwala uciekac goracemu, kierujacemu sie przeciez ku gorze powietrzu, a po stronie kierowcy jest naprawdę ciasno i gorąco przy kolektorze...

tak czy inaczej, Saab sobie poradzil :)

ironii nie wyczules ?


hih :)


 


#35 OFFLINE   Kowal

Kowal
  • 57 postów
  • Dołączył: 16-09-2007
  • Skąd: Losice

Napisany 31 marca 2010 - 17:20

Widzisz zalozylem u siebie 13 rzedowego mocala i dalej byl ten problem. Fakt jest taki ze chlodnica wody ma 2-3cm szerokosci i sam fakt ze sa 3 pompy wspomagania obiegu cieczy to juz wskazuje ze opel nie mial pomyslu na chlodzenie. Ten silnik po prostu ma problem ze chlodzi olej ta niby chlodnicza miedzy glowicami co daje takie problemy z temperatura i napewno tez to ze musi zaciagac to cieple powietrze spod szczelnej maski. Rzezba dla rzezby. Saab mial silnik poprzecznie i inna miche i to mysle ze dawalo taka duzo roznice.

#36 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 31 marca 2010 - 18:59

..Zawsze mozna flexem przemodelować maske :rolleyes:
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#37 OFFLINE   robertus

robertus
  • 379 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Jelcz-Laskowice

Napisany 31 marca 2010 - 19:43

Przez problemy z chłodzeniem zrezygnowano z V8 w Omedze. A byłby taki fajny silnik, echh

#38 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 marca 2010 - 21:00

Widzisz zalozylem u siebie 13 rzedowego mocala i dalej byl ten problem. Fakt jest taki ze chlodnica wody ma 2-3cm szerokosci i sam fakt ze sa 3 pompy wspomagania obiegu cieczy to juz wskazuje ze opel nie mial pomyslu na chlodzenie. Ten silnik po prostu ma problem ze chlodzi olej ta niby chlodnicza miedzy glowicami co daje takie problemy z temperatura i napewno tez to ze musi zaciagac to cieple powietrze spod szczelnej maski. Rzezba dla rzezby. Saab mial silnik poprzecznie i inna miche i to mysle ze dawalo taka duzo roznice.


wymiennik ciepla to chyba bardziej sluzy do szybszego nagrzania oleju niz do jego wychlodzenia




 


#39 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 marca 2010 - 21:06

Widzisz zalozylem u siebie 13 rzedowego mocala i dalej byl ten problem. Fakt jest taki ze chlodnica wody ma 2-3cm szerokosci i sam fakt ze sa 3 pompy wspomagania obiegu cieczy to juz wskazuje ze opel nie mial pomyslu na chlodzenie. Ten silnik po prostu ma problem ze chlodzi olej ta niby chlodnicza miedzy glowicami co daje takie problemy z temperatura i napewno tez to ze musi zaciagac to cieple powietrze spod szczelnej maski. Rzezba dla rzezby. Saab mial silnik poprzecznie i inna miche i to mysle ze dawalo taka duzo roznice.

te pompki akurat chyba pracuja tylko przy wylaczonym silniku, ale taka jest prawda, ze chlodzenie w omedze kuleje, i rozwazajac jakas 'dopałke' trzeba najpierw pomyslec o chlodzeniu...


 


#40 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 marca 2010 - 21:17

taka jest prawda, ze chlodzenie w omedze kuleje, i rozwazajac jakas 'dopałke' trzeba najpierw pomyslec o chlodzeniu...


wywalam wkrótce to co zbędne, oprócz egr pójdzie do lasu cała klima z chłodnicą która mocno przeszkadza w przepływie powietrza, zwłaszcza jak jest cała zabita syfem z drogi. Dodatkowo bardzo sobie cenię swój grill, który nie zasłania i nie odbija powietrza jak seryjny czy irmiego. Rurki od dolotu co też trochę zasłania nie ma juz dawno ;)