

Chip do MV6
#1
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2007 - 13:11
nie to zeby mi moje 211KM nie starczalo, ale zastanawiam sie czy istnieje chip do trzylitrowego silnika MV6? Szukam, szukam i nie moge znalesc. Moze ktos wie cos o tym i ewentualnie zna cene takowego i wie ile mocy sie na tym zyskuje?
A moze ktos zna jeszcze jakies proste metody zwiekszenia mocy w tym samochodzie?
Pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2007 - 13:57
jeszcze gdzieś był cennik, ale nie mogę znaleźć
warto zawsze, ale trzeba się nastwić na indywidualne strojenie, to koszt około 5tys
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#3
OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2007 - 18:19
#4
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2007 - 11:23
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#5
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2007 - 11:31
janek9, kazdy silnik, silnik, nie model, jest specyficzny i powiino se stroic chip pod konkretny egzeplarz
pytalem tego kolesia z aukcji o czip do 3,0V6.
350 zł, ponoc - moc 231KM, moment o 40Nm
Jesli chodzi o montaż - w mojej omie '95 MV6 - montuje sie wkłądając go w podstawke. Nie wymaga, żadnego lutowania.
#6
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2007 - 12:24
to montuj i pisz jakie efekty,jak wykres z hamowni pokryje się z tym co gość mówi to może też zapodampytalem tego kolesia z aukcji o czip do 3,0V6.
350 zł, ponoc - moc 231KM, moment o 40Nm
Jesli chodzi o montaż - w mojej omie '95 MV6 - montuje sie wkłądając go w podstawke. Nie wymaga, żadnego lutowania.
#7
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2007 - 13:42
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#8
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2007 - 14:46
#9
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2007 - 14:51
#10
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2007 - 15:15
cita, uwierze jak zobacze wykres z hamowni, przed i po montażu
ja tam też jestem sceptyczny, aczkolwiek w teorii jest to mozliwe.
Irmsher w zasadzie robi to samo i ma taki sam efekt (bez mechanicznych dodatków)
Daleki jestem od kupna, jednakże póki co nie mam powodów, aby nie wierzyć.
ps. co do pozytywnych komentarzy - ja tam bym im za bardzo nie ufał (tzn samym komentarzom)
Ci od magnetyzerów też mają pozytywy

\
#11
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2007 - 18:50
No to koledzy. Gramy w marynarza o to kto bedzie krolikiem doswiadczalnym i jako pierwszy to zamontuje czy jest jakis chetnu? :mrgreen:
A to moja rakieta http://www.mv6.prv.pl
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2007 - 19:51
#14
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2007 - 20:14
Prawie MV6 :hehe:Ciekawe jaki byłby efekt gdybym takiego chipa wsadził do 2.0 16V :mrgreen: :twisted:
#15
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2007 - 21:58
Prawie MV6 :hehe:Ciekawe jaki byłby efekt gdybym takiego chipa wsadził do 2.0 16V :mrgreen: :twisted:
:smiech2: :smiech2: :smiech2: :smiech2: :smiech2: :smiech2: :smiech2: :smiech2: :smiech2:
#16
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2007 - 10:44
he he he, tak jak po wymianie świec na sportoweale każdy subiektywne odczucia ma pozytywne.

ale OK, zgadzam sie z jednym, że mogą to być skopiowane chipy jakiegoś porządnego tunera i wtedy faktycznie będzie poprawa, więc .... szukam sponsora :mrgreen:
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#17
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2007 - 15:43
Wygląda interesującow teorii - TAKI

Jasna sprawa :ok:ps. należy pamiętać, ze silnik musi być sprawny przed montażem czipa, bo może sie okazjać, ze dla 20xev po montażu jest 138KM (bo przed było 117KM
Nawet się zastanawiałem czy nie sprzedać kluski i nie zakupić sobie tej Caliwięcej o tym jest na opel24 a dokładniej TU
