dragoon22 - spalanie gazu i benzyny moze nastapoc tylko w dwoch przypadkach:
awaria emulatora wtryskow
awaria regulatora podcisniowego paliwa
jesli padnie emulator w taki sposob ze po przejsciu na lpg nie odlaczy wytryskow to razem z gazem bedzie podawane paliwo - objawy to mocno szarpiacy silnik, slaba reakcja na wcisniecie pedalu gazu, lepszy power przy wysokich obrotach
jesli padnie podcieniowy regulator paliwa to porzejsciu na lpg wezykiem sterujacym paliwo powili bedzie sie dostawalo do kolektora ssacego. Efekt jak przy wczesniejszym przypadku tyle tylko ze na wolnych obrotach silnik nie musi kulec bo paliwa nie jest tak duzo zeby go zalewac
Aby stwierdzic ze tak sie dzieje - trzeba przelaczyc na lpg i wyciagnac bezpiecznik od pompy paliwowej - wtedy silnik powinien rowno pracowac i nie ma opcji zeby pobieral paliwo
zeby stweurdzic co siadlo trzeba odpiac podcisniowkje od regulatora cisnienia i zpbaczyc czy nie ma tam benyzny albo po przejsciu na lpg zmierzyc napiecie na wtyczce jednego z wtryskow paliwowych - ma byc 0V
Jesli masz instalke II gen to emulator jest najczesciej osobno i koszt to 30 - 70 zl
Jesli masz sekwencje to chyba we wszystkich centralkach emulator jest na stale zamontowany w ecu lpg - koszt 300 - 1000
Mozna zawsze oddac elektronikowi do obejrzenia co wywalilo (moj znajomy usparwnil w ostatnim czasie 3 emulatory i dwie centralki sekwencje)