

czujnik temperatury zasysanego powietrza złe wskazania
#1
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2009 - 21:06
#2
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2009 - 22:57
witam mam omege b 3.0 v6 i po podłonczeniu się pod kts czujnik temperaturu zasysanego powietrza pokazuje od 50 do 60 stopni a jak go odłoncze to nie pokazuje błendu tylko temp od 20 do30 stopni przy samym komputerze tak samo może ktoś miał ten problem bo wydaje misie ze tak nie powinno być i przesto dostaje złą dawke bo np przy 2,0 eco teku jak odłoncze to pokazuje błąd i pokazuje temp - 40 stopni
opor na kablach - przeczysc zlacza siuwaxem do zlacz elektrycznych (tylko nie wd40)
#3
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2009 - 18:37
#4
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2009 - 12:43
nic to nie dało oporu nie ma i też sprawdzałem podłonczyłem czujnik przy samym sterowniku silnika i jest to samo
rozumiem ze czujnik inny podlaczales zeby sprawdzic
#5
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2009 - 21:17
#6
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2009 - 21:23
tu cos o tym piszą w opsie testowym dla v-kiak podłonczyłem inny ale problem tkwi w tym ze temperature pokazuje 30 stopni
Za niskie napiecie temperatura powietrza wlotowego
Temperatura powietrza zasysanego wynosi powyej 140 °C
(zwarcie do masy)
Wartosc zastepcza:
Moduł sterujacy bierze 20 °C jako warto sc zastepcza.
Nastepstwo:
Funkcje uczace sie (obwód regulacji sonda lambda, regulacja biegu
jałowego oraz układ zapobiegania spalaniu stukowemu) zostaja
zablokowane oraz obliczenia przeprowadzane beda za pomoca ostatnich
aktualnych wartosci.
Dotyczy zacisków:
44, 30
Patrz krok testowy :C-09
Patrz krok testowy :C-09
71 - Za wysokie napiecie temperatura powietrza wlotowego
Silnik pracuje od 180 s
Przepustnica jest zamknieta dłuej ni 10 s (bieg jałowy)
Temperatura powietrza zasysanego jest nisza od -35 °C
(Zwarcie w obwodzie pradowym)
Wartosc zastepcza:
Moduł sterujacy bierze 20 °C jako warto sc zastepcza.
Nastepstwo:
Funkcje uczace sie (obwód regulacji sonda lambda, regulacja biegu
jałowego oraz układ zapobiegania spalaniu stukowemu) zostaja
zablokowane oraz obliczenia przeprowadzane beda za pomoca osta
#7
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2009 - 21:29
tylko to mi nić nie tłumaczytu cos o tym piszą w opsie testowym dla v-ki
Za niskie napiecie temperatura powietrza wlotowego
Temperatura powietrza zasysanego wynosi powyej 140 °C
(zwarcie do masy)
Wartosc zastepcza:
Moduł sterujacy bierze 20 °C jako warto sc zastepcza.
Nastepstwo:
Funkcje uczace sie (obwód regulacji sonda lambda, regulacja biegu
jałowego oraz układ zapobiegania spalaniu stukowemu) zostaja
zablokowane oraz obliczenia przeprowadzane beda za pomoca ostatnich
aktualnych wartosci.
Dotyczy zacisków:
44, 30
Patrz krok testowy :C-09
Patrz krok testowy :C-09
71 - Za wysokie napiecie temperatura powietrza wlotowego
Silnik pracuje od 180 s
Przepustnica jest zamknieta dłuej ni 10 s (bieg jałowy)
Temperatura powietrza zasysanego jest nisza od -35 °C
(Zwarcie w obwodzie pradowym)
Wartosc zastepcza:
Moduł sterujacy bierze 20 °C jako warto sc zastepcza.
Nastepstwo:
Funkcje uczace sie (obwód regulacji sonda lambda, regulacja biegu
jałowego oraz układ zapobiegania spalaniu stukowemu) zostaja
zablokowane oraz obliczenia przeprowadzane beda za pomoca osta
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2009 - 21:52
Ps. nakładka
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#10
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2009 - 21:56
podmien ECU
podmienie tylko czekam arz kolega przywiezie bo ma akurat 3,0 anglika na częsci to wtedy przełorze ecu + pastlke w kluczyk i pentelke pod kierownicą
#11
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2009 - 22:00
podmienie tylko czekam arz kolega przywiezie bo ma akurat 3,0 anglika na częsci to wtedy przełorze ecu + pastlke w kluczyk i pentelke pod kierownicom
na tym się dobrze nie znam morze jakieś wskazówki
dla testow mozesz sam ecu bez reszty - na zaplonie sprawdzasz - mozesz tez spokojnie od 2.5 wlozyc
#12
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2009 - 22:03
Spr. masy na sterowniku
Ps. nakładka
na tym się dobrze nie znam może jakieś wskazówki
#13
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2009 - 22:05
na tym się dobrze nie znam może jakieś wskazówki
Do tego potrzebny jest schemat , jak nie masz to nici z tego - spróbuj tego co proponuje Beast , jak nie będzie rezultatu do elektryka co ma schematy
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#14
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2009 - 22:05
dla testow mozesz sam ecu bez reszty - na zaplonie sprawdzasz - mozesz tez spokojnie od 2.5 wlozyc
no tak bo kts pokarze dzięki
dla testow mozesz sam ecu bez reszty - na zaplonie sprawdzasz - mozesz tez spokojnie od 2.5 wlozyc
a mam pytanie ecu od 2,5 bendzie pasowac do 3,0 czy nie bendzie na nim chodzić
#15
OFFLINE
Napisany 09 marca 2012 - 14:41
Dziś podpiąłem Op-Com'a i na zimnym silniku przed jego uruchomieniem przy 2stC na dworku i braku słońca pokazywał 14stC.
Jak rozgrzałem silnik to przy temperaturze płynu 83stC pokazywał 58stC.
Coś chyba nie teges?
Czy to może mieć wpływ na zwiększenie spalania i na osiągi?
#16
OFFLINE
Napisany 09 marca 2012 - 14:45
#17
OFFLINE
Napisany 09 marca 2012 - 15:34
Jak zawyza to skraca czas wtrysku i co za tym idzie auto robi sie mul.A co się dzieje jak ten czujnik zawyża właściwą temperaturę?
#18
OFFLINE
Napisany 09 marca 2012 - 15:45
Ale przy 2stC na dworku pokazuje 14stC na tym czujniku przy ostudzonym nie odpalonym silniku tylko na włączonym zapłonie.on pokazuje temp w dolocie. jak silnik pracuje to dolot sie nagrzewa wiec beda takie wskazania.
Czyli w komorze silnika panuje taka sama temperatura jak na zewnątrz.
Nie sądzę aby w tej rurce było aż 12stC więcej tak po prostu.
Coś mi tu nie gra.
#19
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2012 - 13:42

Dzis wyciagłem wtyczke 2 pinowa przy filtrze powietrza na dolocie a poniżej chyba jest przepływomierz 4 pinowy tak ?
To po wyciągnieciu tej 2 pinowej silnik pieknie trzyma oborty 650 i elegancko a jak znów włoże to tak pyrka momentami i kuleje . Co to jest za czujnik ? temp powietrza ?
Przeniosłem do bliźniaczego tematu / NZ