spalanie MID
#41 OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 20:35
witam jak kupiłem ma omcie to przy naciśnięciu 2 raz pilota ryglowały się zamki i migacze tez migały teraz wszystko działa oprócz tego ze migacze nie migają przy ryglowaniu gdzie mam szukać rozwiązania tego problemu pozdrawiam
#42 OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2010 - 11:30
Czy to oznacza,że konieczna jest regulacja nastawnika?
#43 OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2010 - 11:40
Hmm.Mi pokazuje na jałowym od 1.4 do 1.6
Czy to oznacza,że konieczna jest regulacja nastawnika?
Tak musisz go trochę przesunąć ja miałem ten sam objaw
#44 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2010 - 21:01
Chwilowe na jałowym ok 0,7 - 0,9l/h lecz czasem pokazuje "F" zamiast spalania.
A realne na "bak" 12,5 i to tak nie cisnąć za bardzo. chasając raczej na "emeryta"
Też regulacja nastawnika sie kłania?
#45 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2010 - 21:05
do regulacji dawka jeżeli pokazuje"F":pije:Komp pokazuje między 7.2 a 8.3 l/100km
Chwilowe na jałowym ok 0,7 - 0,9l/h lecz czasem pokazuje "F" zamiast spalania.
A realne na "bak" 12,5 i to tak nie cisnąć za bardzo. chasając raczej na "emeryta"
Też regulacja nastawnika sie kłania?
#46 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2010 - 19:05
#47 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2010 - 19:38
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#48 OFFLINE
Napisany 01 maja 2010 - 18:59
Wyczytałem wcześniej,że większe spalanie oznacza w rzeczywistości mniejszą dawkę paliwa i vice versa.Mam zatem rozumieć,że w wyniku zastosowania lepszego paliwa dawka wzrosła?
#49 OFFLINE
Napisany 07 maja 2010 - 14:41
mowa byla o tym, ze MID powinien spalanie chwilowe pokazywac 0.9l/h.
U mnie tak jest, jak skrzynke mam w pozycji 'D', natomiast jak wrzuce na 'N' to pokazuje 0.5l/h.
Spalanie faktyczne ok. 12/100, wg. kompa 8.9
Wg kompa 'spalone' 39 litrow, w rzeczywistosci ponad 50.
Z ktorej strony to ugryzc?
#50 OFFLINE
Napisany 07 maja 2010 - 17:15
Okazuje się,że po wlaniu lepszego paliwa(Verva) spalanie pokazywane na biegu jałowym spadło z wcześniejszego 1,4-1,6 do 1,1-1,3(przy rozgrzanym silniku).
Wyczytałem wcześniej,że większe spalanie oznacza w rzeczywistości mniejszą dawkę paliwa i vice versa.Mam zatem rozumieć,że w wyniku zastosowania lepszego paliwa dawka wzrosła?
Większe spalanie musi być równe większej dawce. Przekręciłeś. Mniejsze spalanie to krótszy czas wtrysku.
Zacznij od sprawdzenia numeru programu. Numery są podane w poradach.to i ja sie przylacze...
mowa byla o tym, ze MID powinien spalanie chwilowe pokazywac 0.9l/h.
U mnie tak jest, jak skrzynke mam w pozycji 'D', natomiast jak wrzuce na 'N' to pokazuje 0.5l/h.
Spalanie faktyczne ok. 12/100, wg. kompa 8.9
Wg kompa 'spalone' 39 litrow, w rzeczywistosci ponad 50.
Z ktorej strony to ugryzc?
#51 OFFLINE
Napisany 07 maja 2010 - 20:55
no i mam zagwozdke bo mojego numerku na liscie w poradzie nie ma...
040 3
24555
aha, fele mam 15, takze ten ostatni parametr sie nie zgadza. mozna go jakos bez techa (moze opcomem?) zmienic?
#52 OFFLINE
Napisany 07 maja 2010 - 21:03
Większe spalanie musi być równe większej dawce. Przekręciłeś. Mniejsze spalanie to krótszy czas wtrysku.
Zacznij od sprawdzenia numeru programu. Numery są podane w poradach.
Ja ustawiłem nastawnik na 0,8-0,9l "N" na luzie i na "D" pokazuje około 1,8. Pojechałem okoł 250 km i pokazał mi że średnio spaliłem 8,5l/100 i to by tak w baku brakowało (od rezerwy do rezerwy więc na 90% pewne) teraz trochę po mieście no i wzrasta do 9,6 na emeryt style pewnie dojdzie do 10 ale jest git i wszystko pasi. A czy dawka większa, mniejsza paliwa czy powietrza to nie ważne, ważne żeby było dobrze, w sam raz. Tylko jak dojadę do rezerwy to mi pokazuje że da rade jeszcze 400 km ujechać więc chyba zacznę na rezerwie non stop jeżdzić
Co do kluczyka serwisowego to "serwisowo" młotkiem nabiłem 7 przez przedłużkę i poszło, to taka badziewna nasadka była więc w miarę dała się nabić ale zaczęła się ześlizgiwać więc znowu z młotka dostała pewnie długo nie pociągnie ale puki co zakończyłem temat nastawnika więc dostała wolne
#53 OFFLINE
Napisany 07 maja 2010 - 21:37
Ja ustawiłem nastawnik na 0,8-0,9l "N" na luzie i na "D" pokazuje około 1,8. Pojechałem okoł 250 km i pokazał mi że średnio spaliłem 8,5l/100 i to by tak w baku brakowało (od rezerwy do rezerwy więc na 90% pewne) teraz trochę po mieście no i wzrasta do 9,6 na emeryt style pewnie dojdzie do 10 ale jest git i wszystko pasi. A czy dawka większa, mniejsza paliwa czy powietrza to nie ważne, ważne żeby było dobrze, w sam raz. Tylko jak dojadę do rezerwy to mi pokazuje że da rade jeszcze 400 km ujechać więc chyba zacznę na rezerwie non stop jeżdzić
Co do kluczyka serwisowego to "serwisowo" młotkiem nabiłem 7 przez przedłużkę i poszło, to taka badziewna nasadka była więc w miarę dała się nabić ale zaczęła się ześlizgiwać więc znowu z młotka dostała pewnie długo nie pociągnie ale puki co zakończyłem temat nastawnika więc dostała wolne
ok dzieki za szczegółowe info a pochwal sie, ile przed zabawa z nastawnikiem oma palila? bo u mnie 12.5 liczone na pelnym baku w mixie 70% trasa 30% miasto troche mnie przerazilo...
#54 OFFLINE
Napisany 08 maja 2010 - 13:07
#55 OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 19:40
#56 OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 19:45
a mój MID po wymianie wtrysku sterującego pokazuje na jałowym ciepłym silniku 2,2 l/h. To chyba nie za dobrze, co? pozdro
powinien ci pokazywać 0.9l/h , jak możesz to sobie go ustaw
#57 OFFLINE
Napisany 20 maja 2010 - 10:06
#58 OFFLINE
#59 OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 18:46
wsadź stary wtrysk to się przekonasz
no niestety nie mogę, ponieważ jest on uszkodzony. dlatego go wymieniałem:D