problem z obiegiem zamknietym
#1 Guest_sunnychris_*
Napisany 13 lipca 2006 - 20:20
#2 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2006 - 20:45
w zwiazku ze upaly wykanczaja w ostatnich dniach ratowalem sie wlaczajac obieg zamkniety + klime. Teraz po kazdym uruchomieniu auta jest wlaczony obieg zamkniety, mimo ze przed wylaczeniem zaplonu byl wylaczony ??: Cos robie zle czy cos mi padlo ??
U mnie też coś takiego było. Chyba zrobiłem tak: wyłaczyłem obieg zamknięty, wyłączyłem nawiewy (off) i dopiero wyłaczyłem silnik.
Paść Ci nic nie padło
#3 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2006 - 21:17
#4 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2006 - 21:22
Ale przecież przyciskiem powinno się włączać i wyłączać obieg wewnętrzny. Bez względu na to czy klimę właczysz czy nie. Może coś masz nie tak z przełacznikiem.
guzik "obieg zamkniety" nie działa tylko wtedy kiedy masz włączony nawiew na szybę - wtedy nie da się go załączyć
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#5 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2006 - 21:23
jak porusza wam druga osoba klapką od podszybia to zobaczycie jakie gówno opel wymyślił, domowymi sposobami w swoim zakresie każdy to naprawi... tylko najpierw trzeba to zobaczyć...
a.... ten tego... jedyny problem to brak miejsca do manewrów....
#6 Guest_sunnychris_*
Napisany 17 lipca 2006 - 10:42
#7 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2006 - 15:19
wylaczylem wszystko OFF i pozniej wlaczylem i problem sie rozwiazal.
Nie chciałbym mówić... "a nie mówiłem" : :mrgreen:
#8 OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 11:53
Nie mogę włączyć obiegu - przy wciśnięciu przycisku słychać tylko "pstryknięcie" i nic się nie dzieje. Sprawdzałem "bolec" od klapki za schowkiem i jest OK. Rozebrałem cały kokpit i jedynym przyjemnym widokiem był jakiś moduł z napisem SIEMENS NAVI (chyba mogę założyć navi), a problemu z obiegiem nie rozwiązałem.
Potem, gdy walczyłem z tempomatem (z pomocą Bc30se i Senatora), zanurkowałem przy pedałach i zobaczyłem plastikową skrzynkę z trzeba przewodami i dwoma zaworami (chyba). Jak wcisnąłem przycisk od obiegu wewnętrznego, to właśnie w niej coś "pstryka".
Teraz mile czytane wskazówki (cholera znowu sępię... i nic od siebie ) Od czego zacząć ? Czy w kabinie, czy w komorze silnika w podszybiu ?
A spalinki wącham regularnie ... :mrgreen:
#9 OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 15:51
#10 OFFLINE
Napisany 12 września 2006 - 19:07
#11 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2009 - 12:43
#12 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2009 - 16:54
#13 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2009 - 17:33
#14 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2009 - 18:37
A jak masz ustawiony rozdzial powietrza? Przy ustawieniu "tylko szyba" obieg zamkniety jest odlaczany.U mnie z kolei jest inny problem. Załączam obieg zamknięty, słychać takie charakterystyczne "klik" kiedy się zamyka klapka chyba, ale mimo to obieg dalej jest otwarty? Czy to może skończył się mechanizm czy coś innego bo trochę tego nie czaje.
#15 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2009 - 20:43
#16 OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 08:20
#17 OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 08:37
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#18 OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 10:09
#19 OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 10:15
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#20 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2010 - 10:45
A u mnie taaakie coś:
Nie mogę włączyć obiegu - przy wciśnięciu przycisku słychać tylko "pstryknięcie" i nic się nie dzieje. Sprawdzałem "bolec" od klapki za schowkiem i jest OK. Rozebrałem cały kokpit i jedynym przyjemnym widokiem był jakiś moduł z napisem SIEMENS NAVI (chyba mogę założyć navi), a problemu z obiegiem nie rozwiązałem.
Potem, gdy walczyłem z tempomatem (z pomocą Bc30se i Senatora), zanurkowałem przy pedałach i zobaczyłem plastikową skrzynkę z trzeba przewodami i dwoma (chyba). Jak wcisnąłem przycisk od obiegu , to właśnie w niej coś "pstryka".
Teraz mile czytane wskazówki (cholera znowu sępię... i nic od siebie ) Od czego zacząć ? Czy w kabinie, czy w komorze w podszybiu ?
A spalinki wącham regularnie ... :mrgreen:
Jaro powiedz mi czy rozwiązałeś problem?Bo ja mam to samo co Ty mechanizm jest sprawny od obiegu ale w tym wężyku nie tworzy się próżnia aby zamknąć i też mi coś pstryka właśnie koło kierowcy.Gdzie dokładnie szukać tej skrzynki z zaworami co pisałe