

Łączniki stabilizatora i stabilizator przedni
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 10:57


#24
OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 11:03
nie nie musisz ustawiać zbieżności bo łącznik nic do niej nie maWitam mam w swojej ślicznotce do wymiany "Łacznik stalibizatora" i niewiem czy po wymianie musze jechac ustawic zbierznosc ale raczej wydaje mi sie ze tak. Ale posłucham waszym opini!
#25
OFFLINE
#26
OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 11:04
Witam mam w swojej ślicznotce do wymiany "Łacznik stalibizatora" i niewiem czy po wymianie musze jechac ustawic zbierznosc!
! ale raczej wydaje mi sie ze tak. Ale posłucham waszym opini!
!!
raczej nie, stabilizator nie ma wpływu na geometrię

#27
OFFLINE
#28
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 07:46
http://allegro.pl/la....html?source=oo
w aukcji pisze ze są wzmocnione, jest możliwość ze to prawda czy tylko taki chwyt reklamowy?? cena jest dość niska jak na łącznik.Pozdrawiam Michał
#29
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 08:41
No chyba że ktoś tylko do kościoła i raz w tygodniu do marketu jeździ.
Ja poszedłem najkrótszą drogą. kupuje najtańsze i mi nie szkoda jak się wywalą.
Teknorot wytrzymał u mnie tyle samo co lemforder. Na polskie dziury nie ma mocnych.
Kiedyś gadałem z gościem który regeneruje przeguby kulowe i powiedział że najlepszym rozwiazaniem byłoby dorobienie łącznika z większą mocniejszą kulką(jest na to miejsce)
jednak około 100zł za sztukę mnie odstraszyło. Ale gość zapierał się że daje dożywotnią gwarancję.
#30
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 17:00
Wzmacniany czy nie, jeden fuj. Na naszych drogach i tak dłużej jak rok nie wytrzyma.
ja jeżdżę trzeci rok na wzmacnianych , codziennie i po takich dziurach że złamałem sprężynę ostatnio

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#31
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2013 - 21:27