

Omega 3.0 V6 + Supercharger Eaton M62
#101
OFFLINE
Napisany 08 września 2013 - 11:32
Trzeba będzie z ferii zrezygnować i może za rok ruszę,
Odprężałeś głowice ?? czy nie trzeba ??
#102
OFFLINE
Napisany 08 września 2013 - 11:39
przy vortechu dopiero odprezalem silnik
#103
OFFLINE
Napisany 08 września 2013 - 11:46
Jeżeli prawie wszystko sam zrobisz i nie będzie żadnych niespodzianek.tak 5500 6t
#104
OFFLINE
Napisany 08 września 2013 - 13:36
jezeli chodzi o m62 to musi domin pisac, u mnie ladowalo 0.4-0.5 na 3.2.dla mnie to bylo malo. Przy m62 ja nie odprezalem chociaz wiadomo ze bezpieczniej odprezyc.
przy vortechu dopiero odprezalem silnik
i ile wyszlo kunia przy 0.5b na silniku a ile na kolkach??
#105
OFFLINE
Napisany 08 września 2013 - 13:40
#106
OFFLINE
#107
OFFLINE
Napisany 08 września 2013 - 20:06
i to bez kucia ?
kadecik 3.2 460 koni jezdzi i zyje bez kucia

#108
OFFLINE
#109
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2013 - 18:49
Posiadam omegę B FL z silnikiem Y32SE. Silnik 3.2 V6.
Chciałbym zmontować kompressor w swoim aucie.
Znalazłem takie oto filmy z omegami, które mają założony kompressor.
http://www.youtube.com/watch?v=XuzrrSocEn0
Na pierwszym filmie widać, że to ze zlotu okp. Gdyby się tutaj znalazł właściciel, który montował kompressor w swojej omedze to proszę o kontak. Na drugim filmie wygląda, że ktoś zamontował kompressor EATON M62 z mercedesa.
Chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy:
-czy trzeba zmieniać wtryski na wydajniejsze
-czy trzeba stroić sterowanie silnika na nowo
-jakiego przyrostu mocy można się spodziewać po zamontowaniu kompressora
Wiadomo, że jak ktoś coś przerobił to warto skorzystać z jego doświadczenia.
Ogólnie jeśli ktoś ma doświadczenie w przypadku takiej modyfikacji to proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam
#110
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2013 - 18:57
#111
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2013 - 19:07
#112
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2013 - 23:18
drugi filmik to moj m62.
pierwszy filmik to tez moj m62 tyle ze juz u domina w aucie.
Trzeci filmik to Vortech V jakistam.
tak trzeba zmienic wtryskiChciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy:
-czy trzeba zmieniać wtryski na wydajniejsze
tak trzeba stroic wszystko na nowo-czy trzeba stroić sterowanie silnika na nowo
-jakiego przyrostu mocy można się spodziewać po zamontowaniu kompressora
w czystej teorii przy m62 pod 300 moze podejsc chociaz w praktyce bywa roznie.
ja uwazam ze m62 jest ograniczony. u mnie na 3.2 ladowal 0.4-0.5 bara a jak dlamnie to za malo. pozatym im wyzsze obroty efektywosc jego spada na ryj. Lepszy jest M90 lub vortech/rotrex/albrex/paxton. Niestety u nas rzadko spotykane.
#113
OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 19:32
#114
OFFLINE
#115
OFFLINE
Napisany 17 marca 2015 - 21:12
Nie ma czegoś takiego jak schemat montażu. Poszukaj zdjęć na necie są tylko szukać ci sie nie chciało. Każdy innaczej moze zamontować kompresor i podzespoły.
#116
OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 08:07
#117
OFFLINE
#118
OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 11:32
A ja mimo tego bym się szarpnął na coś takiego:pjuz chlopakowi wyjasnilem wszystkie za i przeciw. posłuchał i dał sobie spokoj.
Pod warunkiem że dało by się tym jezdzić na co dzień,było bezpieczne dla silnika,bez obawy o korbę,panewkę etc.
#119
OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 12:20
#120
OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 17:23
A ja mimo tego bym się szarpnął na coś takiego:p
Pod warunkiem że dało by się tym jezdzić na co dzień,było bezpieczne dla silnika,bez obawy o korbę,panewkę etc.
Korby zawsze można dorobić na kuciznę
