koszty remontu silnika 2.0 16v 95r. przeb.210000 tys.km
#1 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2006 - 16:52
#2 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2006 - 17:53
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2006 - 18:27
Zależy co nasz na myśli pod hasłem "remont silnika", bo jeżeli szlify, wymianę tłoków, panewek, pierścieni tłokowych i czego tam jeszcze, to lepiej daj sobie z tym spokój. Stracisz masę kasy, zdrowia i czasu, i oby efekt był pozytywny biorąc pod uwagę fachowość naszych specjalistów. Lepiej wymienić cały silnik.niestety czeka mnie niechybnie remont silnika
Jeżeli nie trzeba robić szlifów, to można się zastanowić, powinno wyjść taniej niż wymiana silnika.
#5 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2006 - 18:41
Za tą kasę to już V-ka.mysle takze o wymianie silnika z innego auta ale koszt to ok 1.500 do 2.500 tys zl u morderrcy omeg.
Myślę, że 2.0 spokojnie za 1 tys. można wyrwać.
#6 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2006 - 20:29
takie jest moje zdanie
#7 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2006 - 20:39
#8 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2006 - 20:42
Jak sobie zrobisz generalkę to będziesz wiedział na co wymieniasz, a koszty pewnie zależne od tego co będzie do wymiany :smile:
Rozmawiałem kiedyś z kumplem na temat remontu (ale o innym aucie bmw 525 :razz: ) powiedział mi, że jak robi to koszty wychodzą ok 1000-1500zł - ale nie wszystko się wymienia - wiadomo - no chyba, że chcesz mieć 100% igłę :mrgreen: I potem rozmawiając na temat remontu u mnie to mówił, że też gdzieś w tych granicach.
Pozdrawiam :mrgreen:
#9 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2006 - 20:54
witam wszystkich zainteresowanych
Witam! Napisze ci maly kosztorys remonciku i bedziesz wiedzial co i jak? Ceny moga tyci zawyzone lub zanizone.
Zaczne od gory:
zawory 16x30 pln 480 pln (ale wydaje mi sie ze dotarcie starych wystarczy)
dotarcie zaworow 160 pln
planowanie glowicy 80 pln
doł:
pierscienie tłokowe komplet jakies 250 pln
panewki komplet jakies 350 pln
szlif walu 160 pln
To masz rzeczy podstawowe a robocizna to roznie jeden wezmie 500 a drugi wezmie 1500 pln. Ale ja ci polecam zrobic remont bo wiesz co masz tak jak mowil kolega twarog Oczywiscie jeszcze uszczelniacze dojda na zawory uszczelki zimeringi i jakies drobne elemeciki. No chyba ze mechanik rozlozy silnik wyciagnie tloki i zmierzy srednicowka cylindry i sie okaze ze jest duzy owal to drugi motor i tez na czesci.
#10 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2006 - 22:55
Znajdź taki zakład, idealisto :grin:w dobrym warsztacie i użyjesz dobrych części to silniczek będziesz miał jak nowy to jest ta różnica miedzy kupnem a remontem (dobrym remontem)
No właśnie o to mi chodziło,że w takim przypadku koszty szybują w kosmos i nie warto remontować silnika.No chyba ze mechanik rozlozy silnik wyciagnie tloki i zmierzy srednicowka cylindry i sie okaze ze jest duzy owal to drugi motor i tez na czesci.
Może najlepiej zmienić samochód?
#11 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2006 - 08:52
#12 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2006 - 16:50
#13 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2006 - 19:08
#14 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2006 - 19:13
Wow, za to co piszesz, to zapłaciłeś mało2,0 16V zmienione było wszytko tłoki panewki korbowody szlił wału był zaworki nowe uszczelniacze planowana głowica no kąpletny remoncik i fak ze wydałem kupe kasy bo 3tyś 400zł ale mechnik dał gwarancje na wszytko
#15 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2006 - 19:25
#16 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2006 - 19:46
Pozdrawiam :mrgreen:
#17 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2006 - 20:52
#18 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2006 - 23:03
#19 OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2006 - 21:32
#20 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2006 - 09:42