Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Mam chyba zbiornik z gumy...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   caravan edition

caravan edition
  • 3 postów
  • Dołączył: 05-06-2007
  • Skąd: suwałki

Napisany 06 czerwca 2007 - 14:40

Staniu ma rację wielu operatorów tak robi. jeśli natomiast chodzi o temp. ciśnienie, mieszankę itp to jest prawdą że sa to czynniki które powodują zalanie do butli wiekszej lub mniejszej ilości gazu. jednak różnice nie powinny przekraczać wartości 5%, tj ok 2l gazu na tankowane 50l :idea:
Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, gdy umrzesz.

#22 OFFLINE   piwek

piwek
  • 325 postów
  • Dołączył: 24-09-2006
  • Skąd: Plock

Napisany 06 czerwca 2007 - 22:32

Panowie załozyłem gaz do Omci 2.5V6 i co ano chdzi super jak na pierwszy sekwencja BIGAZ auto zbiera sie ja trzeba żadnych szarpnięć ,TYlko KUr....... czemu jak załącze klime parownik zamarza i temper rośnie wentylator chodzi z 20 min zanim schłodzi ężę mało nie wybuchna tak cisnienie rośnie > Nacieszyłem się gazem HoHO . zaglądam pod mache wpieli sie z wodą pod parownik w obwód pompki ogrzewania zredukowali przepływ 3 krotnie . Teraz potrzebuje porady zanimudam sie do nich żebym głupa z siebie nie zrobił potrzebował bym schematu ogrzewania na hydeaulice się znam ale musze miec jasne dowody że mam rację ,abyy mine nie zwodzili . Może ktoś pomoże i podpowie gdzie ma wpiete gżanie parownika żeby działało jeszcze jedni czy jak macie paliwa sporo to i tak na gazie pokazuje wam że zostało do przejechania 50 km a w baku 1/2 co kurka porobili nie kumam a błedów opelscaner nie pokazuje jedynie spalanie trochę nie w normie ale jęszcze parownk nie dotarty więc poczekam z regulacją . Jakiego programu €żywacie do dizgnozy gazu ja A-Mon .Pozdrawiam i prosze o Pomoc

#23 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 czerwca 2007 - 11:41

Do diagnozy elektroniki uzywa sie takiego programu jaka jest centralka. Uzywasz A-mon bo elektronika jest Autronic (roznice moga byc w wersjach np1.1 1.2 itd.)
Nie znam motoru 2,5 wiec nie pomoge Ci gdzie sie najlepiej wpiac.
Zamarzniety reduktor oznacza ze albo jest zle dobrany i nie jest w stanie odparowac tyle gazu ile trzeba albo nie przeplywa wystarczajaca ilosc plynu do ogrzania.
Sprawdz jeszcze jedno czy czasem gdy jest wysoka temp. nie zagial sie waz dolny lub gorny parownika - sa one slabo zbrojone i w wielu autach poprawialem po gazownikach ten temat (jest np za duzy luk na przewodzie albo bardzo krotki i jak lapie temp to waz zgina sie tak ze nie przepusci plynu.)
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#24 OFFLINE   piwek

piwek
  • 325 postów
  • Dołączył: 24-09-2006
  • Skąd: Plock

Napisany 07 czerwca 2007 - 11:47

Węże do parownika są bardzo cienkie , dzieje się tak że jak załącze lime na max zimna węże od parownika są ledwo ciepłe jak włączę ogrzewanie albo klimę ustawie np na 25 stopni węże rozgrzewają się ,chyba jest tak żę pompka wtedy zaczyna pracowac ipodaje na parownik . i tu jest błąd pozdro i dzięki

#25 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 13 czerwca 2007 - 21:17

panowie w takich sytuacjach nie ma co wyciągać zbyt pochopnych wniosków
Przykładowo, do mojego zbiornika nigdy nie weszło więcej jak 45L, ostatnio podczas tankowania do zupełnie pustego zbiornika chłopaki wlali mi 47litrów. Zrobiłem ok 105 km, i znów tankowanie, weszło tym razem tylko 9 litrów z hakiem, więc o ok 2 litry za mało.
Okazało się, że faktycznie podczas poprzedniego tankowania wlano mi 2 litry więcej, ale to raczej wina zaworu w zbiorniku, niekiedy, też gdy ciśnienie tankowania jest małe, zawór może odbić później niż zwykle