a więc tak - byłem u gazownika i stwierdził żę membramy w parowniku puszczają gaz dlatego podczas próby odpalenia na benzynie idą dwa paliwa dlatego też nie chce odpalić, Jutro wymieniam membramy i dam znac co i jak ale wszystko na to wskazuje także mam nadzieje że będzie dobrze.
Co do temperatury załączenia gazu to mam ustawioną na 15 stopni, tyle powinno być ?


Gaszenie i odpalanie silnika
Rozpoczęte przez
zIoMeK_LPS
, 22 maj 2009, 18:00
24 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2009 - 14:18
#22
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2009 - 16:09
15* to trochę małoCo do temperatury załączenia gazu to mam ustawioną na 15 stopni, tyle powinno być ?
minimum na stagu to 25* i jak od razu dostanie ostro w sandał to i tak może nie wystarczyć
prawidłowo powinien mieć 40* to jest temp.przy której gaz w 100% będzie odparowany
#23
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2009 - 16:57
Dzięki kolego "szef_ff" sprawdze i napiszę co z tym jutro jeszcze jade na ustawienie gazu pozdro
#24
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2009 - 17:19
wymieniłem parownik i auto zaczęło wreszcie odpalać normalnie, ale pojawil sie jeszcze jeden problem natomiast źle mi pali na benzynie i rano mam problem,
momentowe spalanie pokazuje mi 1,6 na wolnych, chyba za dużo i pewnie sie zalewa, dlatego też mi gasnie i nie moge go czasem wkręcić do 2000 tyś a jak puszcze gas to czesto gaśnie albo obroty spadną do 400-500 i falują, a jak na gaz przełącze to wszystko idealnie, co to może być ?
momentowe spalanie pokazuje mi 1,6 na wolnych, chyba za dużo i pewnie sie zalewa, dlatego też mi gasnie i nie moge go czasem wkręcić do 2000 tyś a jak puszcze gas to czesto gaśnie albo obroty spadną do 400-500 i falują, a jak na gaz przełącze to wszystko idealnie, co to może być ?
#25
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2009 - 19:30
momentowe spalanie pokazuje mi 1,6 na wolnych, chyba za dużo i pewnie sie zalewa, dlatego też mi gasnie i nie moge go czasem wkręcić do 2000 tyś a jak puszcze gas to czesto gaśnie albo obroty spadną do 400-500 i falują, a jak na gaz przełącze to wszystko idealnie, co to może być ?
Prawdopodobnie płynie gaz i paliwo, albo nie pali na wszystkie gary. Może uszkodził się emulator wtrysków o ile takowy posiadasz lub wypięła sie wtyczka z wtryskiwacza.