

cieply silnik nie odpala
#21
OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 19:57
#22
OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 20:00
koledzy mam omcie 2,5td od 1miesiaca i mam problem z odpalaniem szczegoly to na zimnym silniku pali ladnie 2skundy i chodzi ale jesli chodzi o cieply silnik to nawet 35sekud co to morze byc jak to zdjagnozowac i najepjej usunac
kolego było na forum szukaj .na pasku u góry masz tą opcję ..ale powiem pompa wtryskowa a dokładniej tłoczek i głowiczka w tej pompie powiedziała dosyć..koszt 1500zł diagnoza jak ciepła to polej wodą zimną po pompie i wtedy spróbuj odpalić i jaki efekt..
a tu masz o tym odpalaczu może pomóc montaż prosty..
http://forum.omegakl...ead.php?t=35516
#23
OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 20:02
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 20:05


#26
OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 20:09
koledzy mam omcie 2,5td od 1miesiaca i mam problem z odpalaniem szczegoly to na zimnym silniku pali ladnie 2skundy i chodzi ale jesli chodzi o cieply silnik to nawet 35sekud co to morze byc jak to zdjagnozowac i najepjej usunac
nie mruga ci zadna kontrolka?.Odlacz czujnik swiec zarowych powinno pomoc ale nie bedzie dzialac klima.Jesli to pomoze to kup urzadzenie z allegro i dopóki bedzie pomagalo nic bym nie ruszal.
#27
OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 20:12
cholerka wszyscy jakies urzadzenie z laegro a aj niewiem o jakie chodzi
#28
OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 20:13
#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 20:17
http://www.motoalleg...ti_tds_tdi.html
a w post 22 ten co podałem masz tam wszystko opisane o wszystkim..
#31
OFFLINE
Napisany 20 maja 2010 - 13:20
#32
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2010 - 15:37
#33
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2010 - 15:50
a wersja lux to dajesz przekaźnik i odcina czujnik tylko przez 8-10sek od momentu włączenia stacyjki, po tym czasie zazwyczaj gaśnie kontrolka od świec na zimnym.Można to zrobić bez wydawania 100zł a góra 10zł , ja przeciąłem jeden z przewodów dochodzących do czujnika pod kolektorem podłączyłem kabel który wyprowadziłem pod kierownice zwykły przełącznik za 5zł i po kłopocie jak potrzebuję klime to pstryk i mam , spalanie na Midzie z czujnikiem czy bez jest takie samo sprawdzałem. Trochę roboty jest ze zdjęciem kolektora mnie wszystko zajęło 1,5 godziny.
#34
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2010 - 16:31
Witam!Chłopaki a możecie zdradzić jak ten patent się nazywa bo szukam na allegro i nie mogę znależć.Próbowałem różnymi sposobami i jako podgrzewacz i nawet wynalazek:pno i bez rezultatu!Pomóżcie czekam na odpowiedż...Pozdrawiam
Wpisz w wyszukiwarce w allegro "źle odpala tds" albo coś w tym stylu.
#35
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2010 - 17:35
Witam!Chłopaki a możecie zdradzić jak ten patent się nazywa bo szukam na allegro
http://www.motoalleg...ti_tds_tdi.html
#36
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2010 - 17:37
Witam!Chłopaki a możecie zdradzić jak ten patent się nazywa bo szukam na allegro i nie mogę znależć.Próbowałem różnymi sposobami i jako podgrzewacz i nawet wynalazek:pno i bez rezultatu!Pomóżcie czekam na odpowiedż...Pozdrawiam
Ja kupilem dokladnie taki http://www.allegro.p..._w_24h_odss.htm
Dwa lata juz to mam i dziala.
#37
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 18:34
Pomocy....
#38
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 09:28
No tylko ze to nie o to chodzi. Moj problem jest inny. Polrga na tym ze omega musi po prostu odstac ok godzinki, niezależnie od temperatury zewnetrznej. Po odtaniu pali na pstryk mimo ze silnik jest goracy ( powyzej 90 C ). Yo jest omega 2.5 DTI. Wczesniej mialem 2.5 TD i tam mialem problem z chechlaniem i kiepskim odpalaniem. Tutaj chechłanie nie pomaga. Po prostu trzeba odczekać. Poza tym w poprzedniej omedze dzialo sie to zawsze jak byla ciepla ( na zimno Poliła bez problemu ) a w nowej dzieje sie to sporadycznie. Moze byc nawet rozgrzana do 97 C i pali na pstryk. Czy to moze byc czujnik walka rozrzadu ? Raz taki blad wyskoczyl ale zostal zdiagnozowany w podrzednym warsztacie kolo ktorego mialem problem z odpaleniem. Moze przy temp. nie dziala poprawnie ?
Pomocy....
ja mam inny silnik ale też miałem że czasami jak była ciepła to nie chciała palić i wyskoczył mi błąd czujnik prędkości obrotowej silnika więc wypiołem wtyczkę przeczyściłem WD 40 i teraz pali czy ciepła czy zimna tylko że nie pali od strzała ale musi zakręcić z 1s i już pali. Mi się wydaje że mam jeszcze coś z kątem wtrysku i z dawką paliwa ale teraz nie mam kiedy podjechać do majstra i zresztą nu mnie w okolicy nie ma takiego gościa kto by się chciał z tym bawić jak znajdę jakiegoś speca w okolicy to podjadę i niech zobaczy czy wszystko jest ok z kątem i z dawką.
#39
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2010 - 20:14
Nie znalazłem tematu o 2,5TD więc się podepnę. Też mam 2.5TD z 95 roku bez klimy i od jakiegoś czasu na ciepło jak postoi nawet 20 minut to muszę conajmniej 10 sekund kręcić a potem chmura dymu i zgrzyt ale odpala. Jeśli tylko temp. silnika spadnie na tyle, że zapalają się świece to pali na dotyk.
Może ktoś powiedzieć dokładniej który to przewód odciąć od świec, żeby grzały zawsze ? Bo jeśli nie mam klimy to rozumiem, że wtedy urządzenie z allegro jest mi niepotrzebne. Dla mnie może grzać zawsze, wolę to niż zajeżdżanie rozrusznika.
Edit:
Pompy nie będę regenerował, bo narazie tyle nie mam, pozatym nie wiadomo ile jeszcze pobuja się moja klucha. Parę innych rzeczy też już zaczyna ją boleć a ostatnio już mi po kieszeni pojechała więc jak to mówi mój kolega: pcha się do "żyda", albo na szrot. A szkoda bo mam do niej sentyment. Następnym autem i tak będzie omega z tym, że w gazie i koniecznie z klimą

#40
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2010 - 21:18
Witam.
Nie znalazłem tematu o 2,5TD więc się podepnę. Też mam 2.5TD z 95 roku bez klimy i od jakiegoś czasu na ciepło jak postoi nawet 20 minut to muszę conajmniej 10 sekund kręcić a potem chmura dymu i zgrzyt ale odpala. Jeśli tylko temp. silnika spadnie na tyle, że zapalają się świece to pali na dotyk.
Może ktoś powiedzieć dokładniej który to przewód odciąć od świec, żeby grzały zawsze ? Bo jeśli nie mam klimy to rozumiem, że wtedy urządzenie z allegro jest mi niepotrzebne. Dla mnie może grzać zawsze, wolę to niż zajeżdżanie rozrusznika.
Edit:
Pompy nie będę regenerował, bo narazie tyle nie mam, pozatym nie wiadomo ile jeszcze pobuja się moja klucha. Parę innych rzeczy też już zaczyna ją boleć a ostatnio już mi po kieszeni pojechała więc jak to mówi mój kolega: pcha się do "żyda", albo na szrot. A szkoda bo mam do niej sentyment. Następnym autem i tak będzie omega z tym, że w gazie i koniecznie z klimą
Miedzy piatym a szóstym cylindrem pod kolektorem ssacym jest czujnik wiec odlacz go.