

sprężyny od kombi do sedana tył
#21
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2014 - 23:24
#22
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2014 - 17:58
#23
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2014 - 19:44
#24
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2014 - 20:25



#25
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2014 - 20:32
#26
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2014 - 20:50
#27
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2014 - 17:28
Osobiście przecwiczyłem ten temat. Najpierw zakładałem Lesjoforsy (250mm) Następnie kayaby, po fachofym;) doradztwie również 250mm, dołożyłem później po dwie podkładki 3cm-owe, trochę pojeździłem, było cacy. Po jakimś czasie siadła doopa. Co się okazało? Japońska Kayaba made in prc wgniotła się na jednym zwoju do wysokości 235mm.

Obecnie na tyle Lesjofors (podobno) szwedzki, rozciągnięty przez zakład produkcji sprężyn z Wesołej do wys. 285mm. Znowu jest cacy, zobaczę na ile wystarczy.
Ps. Nie wszyscy sprzedajacy mają wiedzę na temat wysokości sprężyn. Będziesz kupował to zasięgnij wiarygodnej opinii o wymiarach. Firmę Kyb podałem dla przykładu, bo akurat na niej zjadłem przysłowiowe zęby.

#28
OFFLINE
Napisany 07 maja 2014 - 20:19
#29
OFFLINE
Napisany 08 maja 2014 - 20:44
podepne sie. Z przodu pekla mi sprezyna, wiec postanowilem zakupic wszystkie 4 nowe sprezyny. W kartonie fajnie sie prezentowaly. Po zalozeniu przodu wyglada normalnie jak fabryka, ale tyl to jakas paranoja. Siedzi nizej jak na starych. Tragedia bo przycieram wszystkim, hakiem, zderzakiem i bakiem. Obecnie jestem w NL, jak ktos byl to wie o czym mowie, sa tam progi zwalniajace ucinajace zderzaki. Poleccie mi jakies sprezyny aby omcia wygladala jak normalne auto, a nie jak zarwany wrak. Co wybrac? Dodam ze zakupilem niby normalne sprezyny, zadne tam sportowe czy cos. Pomozcie jakiej firmy wybrac
Ktoś pisał ze sprężyny tylne są jakieś inne teraz dedykowane do sedanów i są jakieś krótsze. Ja Kupowałem firmy K&F i tez jakoś tak niżej siedzi aczkolwiek od nadkoli jest 66cm do ziemi. Z przodu jest 68cm i nie wadzi d*pa po ziemi. Pomiar na 2/3 baku paliwa i 1/2 LPG i dojazdowka w kufrze.