

Luz koła ( pionowy )
#1
OFFLINE
Napisany 10 maja 2009 - 19:02
Panowie dzisiaj zauważyłem luz pionowy koła, stawiam na łożysko, czy ktoś z Was wymianiał juz piastę przednia, czy piasta zchodzi lekko czy tez jest potrzebny ściągacz?
#2
OFFLINE
Napisany 10 maja 2009 - 21:21
#3
OFFLINE
Napisany 10 maja 2009 - 21:24

#4
OFFLINE
Napisany 10 maja 2009 - 21:26
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 10 maja 2009 - 21:42
#7
OFFLINE
Napisany 10 maja 2009 - 21:53
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 10 maja 2009 - 22:25
Tak samo wyszłyby odrazu luzy łożyska na piaście jeśli byłyby padnięte.byłem u dwóch diagnostów w tym jeden mi ustawiał zbieżność i żadnych luzów w zawieszeniu nie ma, a na swozniu to od razu by wyszło
Jeśli byłeś u dobrych diagnostów to dziwię się, że nie zauważyli luzów na łożysku.
Może i w taki sam sposób patrzyli na luzy sworznia.
#10
OFFLINE
Napisany 11 maja 2009 - 12:31
zaczeło mi coś piszczec podczas skrecania w lewo w przednim lewym kole, byłem pewny ze to tuleje na wachaczu , kupiłem wszystkie tuleje i sworznie na 2 wachacze zapłaciałem za czesci prawe 300pln i co ??? dalej to samo... okazało sie ze to końcówki drazków :twisted:
#11
OFFLINE
Napisany 13 września 2009 - 21:31
#12
OFFLINE
Napisany 15 września 2009 - 22:32

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#13
OFFLINE
Napisany 22 maja 2013 - 20:00
Hubert
#14
OFFLINE
Napisany 22 maja 2013 - 20:05
Jeśli drążki nie były rozpinane do zbieżność niekoniecznie. Ale kąty by wypadało zrobić żeby opony nie cięło.po ściągnieciu McPersonów zbieżność i kąty są koniecznością?
Jeśli drążki były ruszane to jedno i drugie do sprawdzenia.
#15
OFFLINE
Napisany 22 maja 2013 - 22:31
jeśli nie była kolumna rozkręcana na tych dwóch śrubach tylko cała kolumna wyciagnięta to nie ma konieczności robienia ani kątów ani zbierznościPrzy okazji,po ściągnieciu McPersonów zbieżność i kąty są koniecznością?
#16
OFFLINE
Napisany 22 maja 2013 - 23:14
Witam.Dziś po wymianie amorków przednich wraz z poduchami i łożyskami.mechanik też zauważył luz w pionie.Tuleje wahacza niby wymieniane nie tak dawno,na przeglądzie szarpaki nic nie pokazały.Natomiast na bank mam po stronie tego koła wywalony łącznik stabilizatora.Czy to może być przyczyną takiego luzu w pionie?Przy okazji,po ściągnieciu McPersonów zbieżność i kąty są koniecznością?
Hubert
luz w pionie to wywalone łozysko koła.
#17
OFFLINE
Napisany 23 maja 2013 - 06:34
luz w pionie to wywalone łozysko koła.
A nie było by tego słychać?
#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
Napisany 23 maja 2013 - 16:45
Niekoniecznie
Dzięki,możesz mieć rację,rok temu porządnie przesmarowałem to łożysko dlatego może być ciche,ale z luzem.
Łożysko wymienione,luz zniknął,czyli jednak Beast miał nosa :-),dzięki wielkie za podpowiedż,choć dalej jestem ciekaw dlaczego luz w pionie a nie w poziomie.Aha,pytanko:łożysko dokręcamy nakrętką na maksa?Łożysko w reku zdaje się mieć jakiś luz ale do skasowania właśnie nakrętką,czyli na mój rozum dokręcamy do oporu?Słyszałem wersje,że się dociąga na maksa i troche luzuje,jak to jest?
#20
OFFLINE
Napisany 23 maja 2013 - 17:39
Jak masz trochę siły i dobrze dowaliłeś nakrętke to niedługo możesz się zdziwić jak Ci odjedzie koło
