Nastawnik pompy czyszczenie
#1 OFFLINE
Napisany 06 maja 2009 - 19:57
#2 OFFLINE
Napisany 06 maja 2009 - 20:01
#3 OFFLINE
Napisany 06 maja 2009 - 20:03
#4 OFFLINE
Napisany 06 maja 2009 - 20:16
#5 OFFLINE
Napisany 06 maja 2009 - 20:30
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 06 maja 2009 - 21:02
#8 OFFLINE
Napisany 06 maja 2009 - 21:15
#9 OFFLINE
Napisany 06 maja 2009 - 21:21
#10 OFFLINE
Napisany 06 maja 2009 - 21:51
#11 OFFLINE
Napisany 07 maja 2009 - 08:10
#12 OFFLINE
Napisany 07 maja 2009 - 12:21
Na poczatku mojego zwiazku z Omega wyczytalem gdzies ze powinno byc okolo 0.4-0.6l/h.
Niestety nie, dawka ma być na poziomie 0.9, a nominalnie ustawione przez producenta jest 1.0-1.1, 0.9 jest ustawiane, aby auto było nieco żwawsze. Przez ustawienie dawki na 0.5 silnik bardziej się zużywa, osiągana jest inna temperatura spalania, ma za dużo paliwa, aby to sprawnie przepalać. Ja się nie będe kłócił na ten temat. Walcie do Rafiego i powie to samo.Prawidlowo ma byc 0,5
#13 OFFLINE
Napisany 07 maja 2009 - 17:00
a jeszcze takie pytanie jak ewentualnie reguluje sie obroty ?? (chciałbym najpierw przetestowac te 750obr./min)
#14 OFFLINE
Napisany 07 maja 2009 - 17:29
#15 OFFLINE
Napisany 07 maja 2009 - 19:01
Po regeneracji zrobiłem ponad 20kkm. Obecnie moj silnik ma ponad 350kkm. Silnik ma przepisowe 12s do setki. Nie pozostawia czarnych chmur z tyłu. Takze nie rozumiem tej info na temat szybszego zuzywania silnika.
Takze warto panowie popytac sie na prawde dobrego pompiarza, ktory zeby na pompach zjadl a nie podpierac sie porada uzytkownika forum, ktory metoda prob bledow doszedl do wnioskow, nie koniecznie zawsze prawidłowych/zgodnych ze sztuka mechaniki.
PS. nie potrafie teraz znalezc informacji o fabrycznej dawce na biegu jałowym. Z tego co pamietam to powinno byc 0.4-0.6l/h dla diesla i cos wlasnie kolo 1.0l/h (chyba, ale nie jestem pewien) dla benzyny.
#16 OFFLINE
Napisany 07 maja 2009 - 19:12
#17 OFFLINE
Napisany 07 maja 2009 - 19:30
Ja się wkurzyłem i popukałem bez odkręcania tej śruby i jest wszytsko ok.Co to za klucz do tego jest potrzebny?
Znajdź i porozmawiamy. http://forum.omegakl...ead.php?t=11690PS. nie potrafie teraz znalezc informacji o fabrycznej dawce na biegu jałowym. Z tego co pamietam to powinno byc 0.4-0.6l/h dla diesla i cos wlasnie kolo 1.0l/h (chyba, ale nie jestem pewien) dla benzyny.
http://forum.omegakl...436&postcount=5
#18 OFFLINE
Napisany 07 maja 2009 - 19:34
PS. nie potrafie teraz znalezc informacji o fabrycznej dawce na biegu jałowym. Z tego co pamietam to powinno byc 0.4-0.6l/h dla diesla i cos wlasnie kolo 1.0l/h (chyba, ale nie jestem pewien) dla benzyny.
No proszę ja bym tak chciał, ale się nie da mi 2.5 V6 pokazuje 4,5 l/h
Diesel pokazywał 0.8 l/h i chodziło normalnie czyli tak jak trzeba
#19 OFFLINE
Napisany 14 maja 2009 - 22:59
mam taki problem wymieniałem uszczelkę w pompie wtrysku a dokladnie nie wiem jak to nazwac w jej tylnej czesci tam gdzie wchodza przewody od wtrysku pekla mi tam uszczelka ten oring czy jakos tam po zlozeniu tego dziadostwa nie moglem odrazu odpalic samochodu po ciezkich próbach sie udalo ale odrazu wskoczyla na max obroty i tak sie dzieje za kazdym razem jak chce ja odpalic co zrobilem nie tak albo co trzeba teraz ustawic powiem jeszcze ze to 2,5 td z 96r automat i jak ktos ma jeszcze schemat calej pompy to niech da jak moze .prosze o szybka odpowiedz dzieki i pozdrawiam
#20 OFFLINE
Napisany 16 maja 2009 - 17:01