

Opel omega bfl 3.0 v6 (211km) jaka instalacja ?
#41
OFFLINE
Napisany 14 maja 2009 - 22:02
chyba że już zdążyły się rozjechać...
No gorum .... jakoś to będzie - powiedział prosiaczek rzucając się w przepaść....
#42
OFFLINE
Napisany 14 maja 2009 - 22:05
#43
OFFLINE
Napisany 15 maja 2009 - 22:01
wtryski nie wiem sam juz jakie mam (zrobilem fotke moze ktos odgadnie)
Mam natomiast jeszcze jedno pytanie czu u was na postoju tez slychac w kabinie cykanie wtryskiwaczy ? na zewnatrz praktycznie ich nie slychac za to w kabinie sa dosc wyraznie slyszalne.....


#44
OFFLINE
Napisany 15 maja 2009 - 22:20
#45
OFFLINE
Napisany 17 maja 2009 - 11:16
a nie jest przypadkiem tak ze cos dotyka do budy elementów sciany grodziowej i przenosi dzwiek wtrysków do kabiny...Autko po wymianie samych swiec smiga bardzo ladnie,praktycznie nie czuje ze zmieniam na LPG
wtryski nie wiem sam juz jakie mam (zrobilem fotke moze ktos odgadnie)
Mam natomiast jeszcze jedno pytanie czu u was na postoju tez slychac w kabinie cykanie wtryskiwaczy ? na zewnatrz praktycznie ich nie slychac za to w kabinie sa dosc wyraznie slyszalne.....
Zajrzyj na moje aukcje!
#46
OFFLINE
Napisany 17 maja 2009 - 11:21
a nie jest przypadkiem tak ze cos dotyka do budy elementów sciany grodziowej i przenosi dzwiek wtrysków do kabiny...
wydaje mi sie ze wtryski (listwa) nie dostyka sie ale postaram sie jeszcze to sprawdzic,wtryski slychac tylko na postoju jak jade jest to nie slyszalne....
#47
OFFLINE
Napisany 17 maja 2009 - 11:37
wydaje mi sie ze wtryski (listwa) nie dostyka sie ale postaram sie jeszcze to sprawdzic,wtryski slychac tylko na postoju jak jade jest to nie slyszalne....
Popatrz moze cos znajdziesz. Widze ze weze z reduktora do wtrysków ida za kolektorem to moze gdzies tam cos dotyka i daje taki podzwięk. Kiedy widziałem jak koles miał załozone valteki cewkami do gory i delikatnie dotykały wygłuszenia maski wtedy to było naprawde głosno za zewnatrz i do srodka tez sie do przenosiło. Chyba ze fabrycznie cos z wtymi wtryskami jest cos nie tak. A to poprostu nowe raile ktorę AC zaczeło od jakiegos czasu montować.
Zajrzyj na moje aukcje!
#48
OFFLINE
#49
OFFLINE
Napisany 17 maja 2009 - 13:37
czyli rozumie ze w sirodku powinna byc cisza ?
Miałem rożne wtryski. valteki raile cisza w srodku magic jet tez. kaihiny cisza plani jety w srodku cicho otworzysz maske głosno klepia.
Zajrzyj na moje aukcje!
#50
OFFLINE
Napisany 17 maja 2009 - 15:50
Jak bede mial chwile to zrobie maly filmik z dzwiekiem i zamieszcze na forum

#51
OFFLINE
Napisany 17 maja 2009 - 21:37







BOMBA W BAGAZNIKU 70 LITROWA


#52
OFFLINE
Napisany 22 maja 2009 - 18:07
Zajrzyj na moje aukcje!
#53
OFFLINE
Napisany 22 maja 2009 - 18:29
jak oni to powinni dobrze ustawic te mapy zeby nie tracilo mocy ? w sensie po trasie, w trasie czy co ? bo nie powiem zebym nie byl zdenerwowany tym co sie z autem stalo. 4200zł na gaz a auto zmuliło jakby tam pod maska 2.0 chyba siedziało
12s do 100 ma w manualu gdzie wczesniej bylo to jakies 10s
#54
OFFLINE
Napisany 22 maja 2009 - 21:33
Jest na gwarancji, wiec niech poprawiaja, reguluja itp. Musisz ich naciaganc niech podpinaja laptopa gazownik na fotel pasazera ty za kiere i niech szuka problemu w czasie jazdy.
U mnie jest bardzo malo odczuwalna roznica. Kiedys mieli tylko stacjonarnego kompa i po przejechaniu kilku km na benzynie i potem na gazie sie podpinali i sprawdzali mapy itp. Stag 300+ ma wiecej opcji, moze trzeba sie bardziej przylozyc.
#55
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 17:20
będziesz na spocie 7 czerwca ? bo mam pytanie odnosnie mantzela ;-)
#56
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 17:25
Jeszcze niewiem, ale raczej tak.będziesz na spocie 7 czerwca ? bo mam pytanie odnosnie mantzela
#57
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 17:41
#58
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 20:37
regulacje przeprowadza się zawsze w trasie. zbiera się punkty i wyrysowuje się krzywa. potem na gazie tak samo obciążając silnik.
pożądne zebranie danych i regulacja mnożnika trwa z 20-30 minut w trasie z laptopem i monterem obok.
trafiłeś na druciarza ktróry cie zerżnął i olał. 4kzł - szok.
#59
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 21:16
Stag jest na tyle dopracowany, ze mozna ustawic bez jezdzenia z laptopem, choc to ulatwia sprawe. Tak samo zbierasz punkty na benzynie potem na gazie i podpinasz sie pod stacjonarny. Ppotem porawki jazda i znow pod stacjonarnego.no to trafiłeś
regulacje przeprowadza się zawsze w trasie. zbiera się punkty i wyrysowuje się krzywa. potem na gazie tak samo obciążając silnik.
pożądne zebranie danych i regulacja mnożnika trwa z 20-30 minut w trasie z laptopem i monterem obok.
Choc z laptopem szybciej mozna ustawic i wylapac problem.
Bez przesady. Tez w tym zakladzie montowalem i jest ok. Zobacz jaki ma reduktor i wtryski bo to glownie podnioslo cene.trafiłeś na druciarza ktróry cie zerżnął i olał. 4kzł - szok.
#60
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 21:32
w kazdym razie będe na bierząco informował co i jak się dzieje