Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Opel omega bfl 3.0 v6 (211km) jaka instalacja ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
91 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   ermi

ermi
  • 377 postów
  • Dołączył: 13-10-2008
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 maja 2009 - 22:02

dokładnie
chyba że już zdążyły się rozjechać...

No gorum .... jakoś to będzie - powiedział prosiaczek rzucając się w przepaść....

#42 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 14 maja 2009 - 22:05

Dobra Panowie fura zagazowana, wiecej napisze w niedziele bo mało czasu mam, jak narazie jest ok. zdjecia oczywiscie tez zrobie jak to wyglada

#43 OFFLINE   pitos_omega

pitos_omega
  • 166 postów
  • Dołączył: 28-03-2009
  • Skąd: czestochowa

Napisany 15 maja 2009 - 22:01

Autko po wymianie samych swiec smiga bardzo ladnie,praktycznie nie czuje ze zmieniam na LPG
wtryski nie wiem sam juz jakie mam (zrobilem fotke moze ktos odgadnie)

Mam natomiast jeszcze jedno pytanie czu u was na postoju tez slychac w kabinie cykanie wtryskiwaczy ? na zewnatrz praktycznie ich nie slychac za to w kabinie sa dosc wyraznie slyszalne.....

Dodany obrazek

Dodany obrazek

#44 OFFLINE   szajba

szajba
  • 155 postów
  • Dołączył: 19-03-2008
  • Skąd: Marcyporęba

Napisany 15 maja 2009 - 22:20

tak cykaja,i zuwazylem na valtekach ze im wiecej przejechane od serwisu to troszke glosniej,na serwisie wymieniaja w nich takie oringi i jest duzo ciszej,tak wiec deliktanie slychac to cykanie,pozdrowka

#45 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 17 maja 2009 - 11:16

Autko po wymianie samych swiec smiga bardzo ladnie,praktycznie nie czuje ze zmieniam na LPG
wtryski nie wiem sam juz jakie mam (zrobilem fotke moze ktos odgadnie)

Mam natomiast jeszcze jedno pytanie czu u was na postoju tez slychac w kabinie cykanie wtryskiwaczy ? na zewnatrz praktycznie ich nie slychac za to w kabinie sa dosc wyraznie slyszalne.....

Dodany obrazek

Dodany obrazek

a nie jest przypadkiem tak ze cos dotyka do budy elementów sciany grodziowej i przenosi dzwiek wtrysków do kabiny...
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#46 OFFLINE   pitos_omega

pitos_omega
  • 166 postów
  • Dołączył: 28-03-2009
  • Skąd: czestochowa

Napisany 17 maja 2009 - 11:21

a nie jest przypadkiem tak ze cos dotyka do budy elementów sciany grodziowej i przenosi dzwiek wtrysków do kabiny...


wydaje mi sie ze wtryski (listwa) nie dostyka sie ale postaram sie jeszcze to sprawdzic,wtryski slychac tylko na postoju jak jade jest to nie slyszalne....

#47 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 17 maja 2009 - 11:37

wydaje mi sie ze wtryski (listwa) nie dostyka sie ale postaram sie jeszcze to sprawdzic,wtryski slychac tylko na postoju jak jade jest to nie slyszalne....


Popatrz moze cos znajdziesz. Widze ze weze z reduktora do wtrysków ida za kolektorem to moze gdzies tam cos dotyka i daje taki podzwięk. Kiedy widziałem jak koles miał załozone valteki cewkami do gory i delikatnie dotykały wygłuszenia maski wtedy to było naprawde głosno za zewnatrz i do srodka tez sie do przenosiło. Chyba ze fabrycznie cos z wtymi wtryskami jest cos nie tak. A to poprostu nowe raile ktorę AC zaczeło od jakiegos czasu montować.
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#48 OFFLINE   pitos_omega

pitos_omega
  • 166 postów
  • Dołączył: 28-03-2009
  • Skąd: czestochowa

Napisany 17 maja 2009 - 12:27

czyli rozumie ze w sirodku powinna byc cisza ?

#49 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 17 maja 2009 - 13:37

czyli rozumie ze w sirodku powinna byc cisza ?


Miałem rożne wtryski. valteki raile cisza w srodku magic jet tez. kaihiny cisza plani jety w srodku cicho otworzysz maske głosno klepia.
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#50 OFFLINE   pitos_omega

pitos_omega
  • 166 postów
  • Dołączył: 28-03-2009
  • Skąd: czestochowa

Napisany 17 maja 2009 - 15:50

pod maska wlasnie nie tak bardzo,slychac ze cykaja ale nie jakos strasznie...
Jak bede mial chwile to zrobie maly filmik z dzwiekiem i zamieszcze na forum :)

#51 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 17 maja 2009 - 21:37

ok oto sprzęt podtlenku lpg ;) do 3tys obrotów troche ją zmuliło, powyzej jest ok. jutro jade do gaziarza bo tysiac km na lpg poszło

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek


BOMBA W BAGAZNIKU 70 LITROWA :D

Dodany obrazek

#52 OFFLINE   homer171

homer171

    Paweł

  • 90 postów
  • Dołączył: 22-07-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 22 maja 2009 - 18:07

Można by to było inaczej zrobić. Zasilanie listwy wtryskowej zrobić tyłem za silnikiem. i wtedy listwa by nie było pod takim katem i opiera sie o zasilanie serva. Nie wyglada to zbyt ciekawie. No i te kable rownież do listwy poscić z tyłu a nie miliony opasek.
Wszystkie Czesci do OMEGI - Pisz PW
Zajrzyj na moje aukcje!

#53 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 22 maja 2009 - 18:29

nop na tym sie juz nie znam, zostawilem gaziarzowi pole do popisu. znowu kluske troche zmuliło po regulacji

jak oni to powinni dobrze ustawic te mapy zeby nie tracilo mocy ? w sensie po trasie, w trasie czy co ? bo nie powiem zebym nie byl zdenerwowany tym co sie z autem stalo. 4200zł na gaz a auto zmuliło jakby tam pod maska 2.0 chyba siedziało

12s do 100 ma w manualu gdzie wczesniej bylo to jakies 10s

#54 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2009 - 21:33

Musisz ich przycisnac jak cos jest nietak. Masz dobry reduktor i szybkie wtryski.

Jest na gwarancji, wiec niech poprawiaja, reguluja itp. Musisz ich naciaganc niech podpinaja laptopa gazownik na fotel pasazera ty za kiere i niech szuka problemu w czasie jazdy.

U mnie jest bardzo malo odczuwalna roznica. Kiedys mieli tylko stacjonarnego kompa i po przejechaniu kilku km na benzynie i potem na gazie sie podpinali i sprawdzali mapy itp. Stag 300+ ma wiecej opcji, moze trzeba sie bardziej przylozyc.

#55 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 23 maja 2009 - 17:20

no wlasnie ja przyjechalem podpial stacjonarke, reguluje i tyle. pojade do nich w tym tygodniu, pogadam i zrobie jak mowisz niech jedzie ze mna w trase, obok zakladu jest wylotówka na kraków wiec mozna troche pocisnac.

będziesz na spocie 7 czerwca ? bo mam pytanie odnosnie mantzela ;-)

#56 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 maja 2009 - 17:25

będziesz na spocie 7 czerwca ? bo mam pytanie odnosnie mantzela

Jeszcze niewiem, ale raczej tak.

#57 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 23 maja 2009 - 17:41

no to super. to Cie troszku pomęcze bo nie wiem jaki u mnie ma dolot byc czy długi czy krótki i jak to tatałajstwo załozyc

#58 OFFLINE   ermi

ermi
  • 377 postów
  • Dołączył: 13-10-2008
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 maja 2009 - 20:37

no to trafiłeś
regulacje przeprowadza się zawsze w trasie. zbiera się punkty i wyrysowuje się krzywa. potem na gazie tak samo obciążając silnik.
pożądne zebranie danych i regulacja mnożnika trwa z 20-30 minut w trasie z laptopem i monterem obok.
trafiłeś na druciarza ktróry cie zerżnął i olał. 4kzł - szok.

#59 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 maja 2009 - 21:16

no to trafiłeś
regulacje przeprowadza się zawsze w trasie. zbiera się punkty i wyrysowuje się krzywa. potem na gazie tak samo obciążając silnik.
pożądne zebranie danych i regulacja mnożnika trwa z 20-30 minut w trasie z laptopem i monterem obok.

Stag jest na tyle dopracowany, ze mozna ustawic bez jezdzenia z laptopem, choc to ulatwia sprawe. Tak samo zbierasz punkty na benzynie potem na gazie i podpinasz sie pod stacjonarny. Ppotem porawki jazda i znow pod stacjonarnego.
Choc z laptopem szybciej mozna ustawic i wylapac problem.

trafiłeś na druciarza ktróry cie zerżnął i olał. 4kzł - szok.

Bez przesady. Tez w tym zakladzie montowalem i jest ok. Zobacz jaki ma reduktor i wtryski bo to glownie podnioslo cene.

#60 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 23 maja 2009 - 21:32

zerznac mnie nie zerzneli bo kluska pali mało, błedy nie wyskakuja tylko ze tej mocy mniej ale mechanika tego co mi zakładał nie było. zadzwonie, powiem ze chce zeby byl ten mistrzu i niech mi porzadnie autko zrobi, mysle ze problemu nie bedzie bo ostatnio tez do nich na wariackich papierach zajechalem

w kazdym razie będe na bierząco informował co i jak się dzieje