

8v vs. 16v
#1
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 16:41
#2
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 17:17
A co do gazu, to nie problem jest w silniku a w rodzaju instalacji i sposobie jej założenia. Jak ktoś zakłada II gen do 16ki to przeważnie są kłopoty.
Poprostu do silnika na pełnym wtrysku pakujesz gaz na monowtrysku oszukująć przy tym naście czujników itp. Przechodziłem przez to w poprzedniej omce, i w kolejnej mam już sekwencje
Ale ogólnie 8 zaworowiec jest mniej awaryjny, nie ma tyle czujników. (w sumie to głównie o nie się rozchodzi oraz o kolektor wyd. reszta jest ok)
#3
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 17:22
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 17:46
#6
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 18:16
Mam 16v i gaz na srube bo krokowiec padl wypiolem wtyczke i jazdze na srubie .Odpalam na benzynie i odrazu daje na gaz nawet w zimie auto chodzi idealnie jak na benzynie tak i na gazie czyli powiedzenie ze druga generacja w 16v niechodzi jest dla mnie smieszna strasznie.Moja auto trzyma obroty idealnie rowni,otko zawsze jak i na gazie i benzynie poprostu niema roznicy zadnej, nigdy mi niestrzelił i nigdy niezgasł .
nie twierdzę, że wszystkie instalcje II gen w tym silniku są złe. Ja na moją nie mogłem specjalnie narzekać, auto nie strzelało, moc była, ale były pewne niedomagania które są standardem na II gen. w silniku 16zaw.
Teraz mam sekwencje i jest spora różnica i na mocy i na kulturze pracy. Poprostu jest jak na pb.
#7
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 18:56
Jeżeli zależy Ci na mocy to bierz 3.0 V6, a jeśli wystarczy Ci wozidełko to 8v jest lepszą propozycją. Do 16v gaz sekwencyjny albo małe ryzyko, że coś będzie nie tak. W 8v nie ma możliwości, że coś będzie nie tak przy gazie chyba, że trafisz na wyjątkowego instalatora-partacza.
#8
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 20:35
8V sa mało awaryjne i prawie nie do zajeżdzenia.
#9
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 21:07
a ty chyba byles swiadkiem, jak polecialem 400m z 16v rowniotenko - zderzak w zderzak...Sprawa jest taka 8v jest tralsze ale 16v ma 15 koni więcej a i tak ledwo jeździ.
![:]](https://forum.omegaklub.eu/public/style_emoticons/default/splash.gif)
#10
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 21:53
przynajmniej 16V, odpuść sobie ósemkę
No sorry ale te 20 koni więcej nie przekonuje mnie. :roll: Poza tym jak piszą koledzy, wolę pojeźdźić dłużej,a jak bym chciał poszaleć to kupiłbym Omesię 3.0...Nie jestem zwolennikiem dużych silników

#11
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 21:58
Tprzynajmniej 16V, odpuść sobie ósemkę
No sorry ale te 20 koni więcej nie przekonuje mnie. :roll: Poza tym jak piszą koledzy, wolę pojeźdźić dłużej,a jak bym chciał poszaleć to kupiłbym Omesię 3.0...Nie jestem zwolennikiem dużych silników


#12
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 22:05


#13
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 22:07

Chore to jest Twoje podejście do inności. Masz X20XEV i to jest wobec tego dla Ciebie najlepszy silnik na świecie, a każdy kto myśli inaczej jest chory?

Odezwał się właściciel dużego silnika z LPG.jak chcesz maly silnik to wez sobie corse

#14
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 22:07
moze dlatego, ze wiaze sie z mniejszym spalaniemmuszę przyznać,że to mój ulubiony bieg
:

#15
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 22:16
T


Chore?Kolega sią zagotował widzę.A tak w ogóle to daj mi Corse z silnikiem 1.6 i robię Omegę 16 V jak chcę...

#16
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 22:20

#17
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 22:28
Ja ciebie to zrobie nawet w skarpetachSzwagier, a Ty na dodatek masz kombiaka i to LPG...Hmmm...no to rzeczywiście czuję respekt :grin: To Twojego kombiaka zrobiłbym nawet Corsą 1.4...

#18
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 22:29
Pościgaliśmy się wirtualnie i pora spać. :mrgreen:
#19
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 22:36
#20
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 22:36