

Amortyzatory do omegi 2.5 V6
#21
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:09
#22
OFFLINE
Napisany 28 marca 2012 - 07:09
#23
OFFLINE
Napisany 28 marca 2012 - 09:05
Ja zamontowałem 4x bilstein B4 są twardsze od oryginałów ale dla mnie to pasowało. Tylko problem z tyłem cały czas stukały na dziurach więc wymieniłem tylne na sachsy i jest ok. Bilsteina oddałem na reklamacje.
Ok tylko ja chce kupić używkę dlatego pytam czy kompletny amor ze sprężyna wejdzie od omegi 2.2 do 2.5 v6 ? Czy jest taki sam czy są różnice ?

#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 28 marca 2012 - 16:14
Amor ten sam. Spring z 2.2 jest slabszy.
No to lipa, szkoda bo cena była dobra, w sumie na pierwszy rzut oka to sprężyny wyglądają tak samo, ale faktycznie sama struktura sprężyny może być inna, bo pewnie omega z silnikiem 2.2 jest lżejsza. Czy ktoś jeszcze może potwierdzić, że sama sprężyna w 2.2 będzie po prostu bardziej miękka - słabsza? Bo chodzi o montaż kompletnego mcpherson-a w 2.5 v6
#26
OFFLINE
Napisany 28 marca 2012 - 16:26
Potwierdzam:)Czy ktoś jeszcze może potwierdzić, że sama sprężyna w 2.2 będzie po prostu bardziej miękka - słabsza?
Szukaj sprężyny z silnika sześciocylindrowego.Nieważne czy benzyna czy diesel.
#27
OFFLINE
Napisany 28 marca 2012 - 16:41

#28
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2012 - 14:34
#29
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2014 - 07:12
Czy w temacie amorków do sedana z profilu się coś zmieniło czy nadal polecane to B4 lub Sachs?
#30
OFFLINE
#31
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2014 - 07:31

#32
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2014 - 09:04

#33
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2014 - 10:43

#34
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2014 - 20:22

wie ktos, moze gdzies jest jaka instrukcja, jak rozebrac tylny amortyzator? chodzi mi o te gorna czesc, ktora dochodzi do kieliecha tylnego. potrzebuje go rozebrac, i troche zmodzić

#35
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2014 - 20:49
w sumie w temacie, wiec pytam
wie ktos, moze gdzies jest jaka instrukcja, jak rozebrac tylny amortyzator? chodzi mi o te gorna czesc, ktora dochodzi do kieliecha tylnego. potrzebuje go rozebrac, i troche zmodzić
oj oj cos mi sie wydaje ze bedzie podbieranie jakis amorkow na tył

#36
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2014 - 20:52

bilstein b8 okazuje sie nie zbyt twardy na moje "betonowe" wymagania

a to podobno najtwardsze na rynku

(jezeli miedzy nadkole i opone nie wchodzi nawet palec, to trzeba modzic

#37
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2014 - 20:31
#38
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2014 - 11:42
#39
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2014 - 11:54
Potwierdzam słowa kolegi Bilstein( mowa o B4 gazowo olejowych) słabo amortyzują sa twarde zamiast pochłaniać przenosi się do środka.Ja rok temu zakładałem 4x bilsteina i nie do końca jestem zadowolony. Chodzi mi mianowicie o to że komfort spadł i to sporo. W lato jeżdżę na 225/50/17 a zimą 195/65/15. O ile na starych amorkach latem miałem troszkę gorszy komfort bo wiadomo że opony duże, szumią i ogólnie mniej gumy to zimą było super, auto lekko bujało tyłem. Teraz na Bilsteinach nie ma żadnej różnicy czy to lato czy zima. Nawet na 195/65/15 jest za sztywno.Na równych drogach jest wmiarę ok, ale na nierównościach praktycznie zawieszenie nic nie amortyzuje i wszystko przenosi się na auto a do tego chyba tył zaczął już stukać( pewien na 100% nie jestem, ale sporo osób już o tym pisało że są niezbyt udane). Na wiosnę chyba zmienię tył na SACHS. Moim zdaniem jeśli ktoś ceni komfort to SACHS jeśli chce mieć sztywne auto to BILSTEIN.
#40
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2014 - 14:28
A teraz dzięki Warsowi auto jeździ jak marzenie.