

Zepsuta stacyjka.
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 31 maja 2007 - 06:02
teraz tylko nowy wkład i przełożyc blaszki
#23
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2008 - 18:53


#24
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2008 - 19:12
#25
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2008 - 20:40
było ,było szukaj Twój przyjacielpozwolę sobie reaktywować temat. Dzisiaj miałem problem ze stacyjką, diasgnoza, złamana płetwa. W aucie siedzi już nowa stacyjka ale mi się nie uśmiecha biegać z pękiem kluczy. Może ktoś opisze czy można przełożyć samą płetwę a jeśli tak to jak to zrobić bo patrzę na to ustrojstwo i nie mam pomysłu jak to rozrbrać

najlepiej zanieś stary i nowy wkład do gościa który dorabia klucze i powiedz że chcesz mieć stary kluczyk a nowy wkład :roll:
#26
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2008 - 20:46

#27
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2008 - 20:49
zrób tak jak mówiłem.
#28
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2008 - 20:54

#29
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2008 - 20:56
porządny fachman to więcej jak 30pln nie powinien skasować.
#30
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2008 - 20:59

#31
OFFLINE
#32
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 08:34
stalo mi sie jak wiekszosci w tym temacie, przekrecilem kluczyk, kontrolki sa, silnik nie pali
i teraz ptytanie czy wystarczy wymiana samej wkladki, czy wyciagnac stacyjke i wstawic druga (taka posiadam w drugiej omedze) czy moze jeszcze inaczej to rozwiazac?
#33
OFFLINE
#34
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2011 - 12:00
albo co moze byc z nia nie tak, w aucie dzialala ok, po wyciagnieciu zblokowala sie i nie ma opcji na obrocenie kluczykiem

#35
OFFLINE
#36
OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2011 - 08:56
juz znalazlem z ktorej strony sie za nia zabrac,
teraz tylko pytanie czy kazdy opel posiada element z pletwa taki sam, czy w vectrze tez taki bedzie?
#37
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 15:15
A ja z kolei mam taki problem... wsiadam do auta, przekręcam kluczyk i wypada mi cała stacyjka... zostaje mi w ręku razem z kluczykiem...
Ktoś może się orientuje jak temu zaradzić?
Pozdrawiam