Pytanie mam, czy sa jakies domowe sposoby, zeby ten kluczyk sie jednak przekrecil? W razie czego to i tak kolega placi, ale ja jutro musze jezdzic

Pomozcie...
Napisany 05 grudnia 2006 - 02:06
Napisany 05 grudnia 2006 - 09:09
Napisany 05 grudnia 2006 - 10:22
Przepraszam za trywialne pytanie.Kluczyk sie nie kreci, kola zblokowanei
Napisany 05 grudnia 2006 - 11:49
Oczywiscie, ze tak:)Oczywiście próbowałeś kręcić kierownicą żeby puściła blokada i można było kluczyk przekręcić
Nie bardzo moge, bo srubki sa schowane niejako pod kierownica, a ta sie nie kreci. Moglbym ewentualnie podjac ryzyko brutalnego podejscia do tematu z ta oslona, ale to nie gwarantuje potem odblokowania kol, prawda?Pozostaje ci tylko odkrecic oslone dod kierownica
Napisany 05 grudnia 2006 - 12:41
poodkrecaj te trzy śruby/wkręty od dołu a dwa które trzymają od "przodu" będziesz musiał chyba poświęcić, później będziesz miał jak na dłoni stacyjkę :roll:Nie bardzo moge, bo srubki sa schowane niejako pod kierownica, a ta sie nie kreci. Moglbym ewentualnie podjac ryzyko brutalnego podejscia do tematu z ta oslona, ale to nie gwarantuje potem odblokowania kol, prawda?
Napisany 06 grudnia 2006 - 09:29
Witam na to nie pomoze zadne wd czy nawet wurth albo inszy wynalazek. Masz zblokowaną stacyjke. jesli tak jest to stacyjke kompletną musisz wymienić koszt nowej nie jestem pewien ale około 400 samo dorobienie kluczyka z immobiliserem ok 150 więc przewiduje ok 400 za komplet (jeśli zakupisz nową stacyjke i ze starego kluczyka musisz przełożyć kość czyli taką czarną kosteczke do nowego pilota. To jest mnustwo praacy czasu i pieniędzy. A jeszcze gdyby trzeba przeprogramować immobilizer w ASO OPel to dod. niezbędny koszt. Ja będąc na stażu w serwisie aso opel pokazali mi jak naprawić stara stacyjke ale.......... :neutral:Probowalem 3ma kluczami (kazdym moge otworzyc i zamknac drzwi) Zaden sie w stacyjce nie kreci.
Pytanie mam, czy sa jakies domowe sposoby, zeby ten kluczyk sie jednak przekrecil? W razie czego to i tak kolega placi, ale ja jutro musze jezdzic??: WD40 tam nalac, czy co?
Napisany 06 grudnia 2006 - 09:31
Napisany 07 grudnia 2006 - 00:01
Napisany 07 grudnia 2006 - 01:35
Napisany 07 grudnia 2006 - 11:21
Napisany 08 grudnia 2006 - 15:13
Napisany 10 grudnia 2006 - 03:21
Napisany 10 grudnia 2006 - 08:40
Nie chciałem cię martwić, ale skoro to nie ty płaciłeś, to napiszę.Z tego co piszesz, to chyba wyrolowali...u mnie wymienil kostke wlasnie. Grunt, ze nie ja placilem
Napisany 01 maja 2007 - 20:40
Napisany 01 maja 2007 - 21:27
Napisany 01 maja 2007 - 21:40
Napisany 30 maja 2007 - 07:44
Napisany 30 maja 2007 - 14:55
Napisany 30 maja 2007 - 15:56
więc tak poczytałem o stacyjkach ,ale wszyscy mieli poblokowane nie znalazłem podobnego przypadku tzn.
chciałem dziś rano odpalić omke ,przekrecam kluczy kontrolki sie zapaliły i tylko pyk i koniec, no to mówie ako siadło ale dlaczego ?
Podłączyłem prostownik ,ale okazuje sie ze ako w pełni naładowane.
Próbuje jeszczez raz odpalić i.........
stacyjaka kręci się bez żadnego oporu, kierowniaca nie zblokowana, próbowałem jeszcze kilka razy przekręcić i w konću zostały na stałe zapalone kontrolki od zapłonu i nie dało się ich wyłączyć, musiałem ako odłączy żeby się całkiem nie rozładowało
macie jakieś pomysły?
czy to stacyjka ,
czy może............rozrusznik?
ponieważ nie ma tego oporu w stacyjce przy odpalaniu???
Napisany 30 maja 2007 - 19:29