

Cieżko pali gdy mało paliwa :( 2.5td
#61
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 12:15
#62
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2010 - 14:12
#63
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 09:11
#64
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 12:51
Pytanie brzmi czy może mieć to związek również z cieknącą pompą wtryskową?
to zależy gdzie cieknie..mi lało spod nastawnika i na komp pokazywało na 45km i jeździł ok. uszczelnij pompę i zobacz wtedy..
#65
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 13:25
#66
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 16:19
A napiszcie jeszcze jak ten cały koszyk wyjąć ze zbiornika ( widoczny na zdjęciu w poście 51). Bo chcę też taką dziurkę sobie wywiercić. Odkręciłem klapke ze zbiornika i z góry widze ten cały koszyk (biały) ale nijak nie moge go wyciągnąć.Czy to trzeba tak brutalnie po prostu go wyszarpać do góry ,czy tam coś go jeszcze trzyma. U mnie on jest luźny ale jak go ciągne do góry to takie wrażenie mam jak by był czymś do podłogi zbiornika przykręcony.
tam są takie plastikowe zaczepy i musisz je palcem odgiąć i wyjdzie ci wtedy cały koszyk, jest ich chyba 3 jak dobre pamiętam. Jak masz mniej paliwa to je widać dobrze ja za pierwszym razem spuściłem paliwo a za drugim to już wiedziałem o co kaman
#67
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2010 - 18:43
#68
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2010 - 19:24
Koszyk z pompką ładnie wyszedł (choć nikt nie chwalił się że tam trzeba jeszcze rozpiąć taki wężyk w sprężynce od smoka), ale jak teraz wyjąć to same wiadro które tam zostało w zbiorniku a w którym trzeba wywiercić tę słynną dziurkę.Narazie to mi się tylko udało pływak wyjąć z tego,ładnie do góry się wysunął.
w tym tzw wiadrze też są zaczepy i też trzeba je odgiąć palcem że by wyszły tylko powiem ze nie jest tak łatwo ja trochę się męczyłem ale spuściłem sobie paliwo i widziałem jak one wyglądaja, bedziesz musiał je po kolej odhaczać i po troszku wyciągać bo inaczej to będą ci wskakiwać z powrotem
#69
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2010 - 21:56
#70
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 18:47
#71
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 21:08
U mnie moze byc nawet 2 litry paliwa a omka i tak odpali bez problemu, dodam ze sprawdzałem kiedys pompe bo czyściłem styki na pręciku od pływaka. zastanawia mnie własnie to ze koledzy piszą, ze mają mniej niz 20 l i ciezko im zapala a u mnie wskazówka od poziomu paliwa prawie juz lezy a omka zapala

#72
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 21:40
A tak auto zgasło,trzeba było poczekać chwilę i odpalić i szybko do cpn-u. Pompka jest i była sprawna (po wyjęciu i podpięciu pod 12 V pykała, to chyba sprawna)
#73
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2010 - 21:46
U mnie z odpalaniem problemu nie było.Problem pojawiał się przy ruszaniu kiedy paliwo z filtra sie wypaliło a ze zbiornika nie zdążyło podać ze względu na to iż prawdopodobnie nie nadążało napływać do tego wiadra w którym trzeba wywiercić dziurę,dziurę wywierciłem i teraz mam ok.
A tak auto zgasło,trzeba było poczekać chwilę i odpalić i szybko do cpn-u. Pompka jest i była sprawna (po wyjęciu i podpięciu pod 12 V pykała, to chyba sprawna)
wygląda na to ze ja tez mam tą dziurke wywieconą


#74
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 20:38
#75
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 21:11
Czyli co i gdzie zajrzeć, jak i gdzie nawiercic? I pytanie ekstra - czy pompka ciągnie z samego dna? Bo sie okaze że jest na tyle wysoko że moze nie daje rady.
Lektura tematu wszystko powiedziała. Sprobuje na dniach to przetestowac i zajrzec do baku

#76
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2013 - 14:53
Chwile pomyśleć jak to dziadostwo wyjąc (wiadra nie udało mi sie wyjąc, a miałem praktycznie rezerwe).
Pompka pod prostownik - cisza. No to jedno już wiem, a poprzednik dał mi starą bo niby była wymieniana.
I teraz tak - czy działanie pompki na zapłonie jest uzależnione od temperatury silnika? Bo przy włączaniu zapłonu napięcie pojawia sie na pół sekundy na kostce z instalacji przy pompie. Nie wiem jak podczas pracy auta, ale samo to już mnie zaniepokoiło.
Jakieś jeszcze dodatkowe rady, bo pompe i tak musze zamówić.
#77
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2013 - 13:21
#78
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2013 - 14:05
#79
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2013 - 20:00
#80
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2014 - 21:07