

wyciek z ASB oraz dywagacje na temat czasu wymiany sprzegła
Rozpoczęte przez
Siggi
, 18 mar 2009, 08:02
30 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 16:50
Zwalałem bez sprzęgła i nic nie uszkodziłem.
Jak zmieniasz zimering skrzyni to i tak musisz rozdzielić sprzęgło od skrzyni więc zostawiłbym je przy silniku.
Jak zmieniasz zimering skrzyni to i tak musisz rozdzielić sprzęgło od skrzyni więc zostawiłbym je przy silniku.
#22
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 16:52
czyli tylko przez tą klapke z dołu skrzyni odkręcić te śrubki i wyciągać??
#23
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 16:56
Ja bym konwertera nie odkręcał od silnika.
Odkręcasz skrzynie od silnika na kołnierzu, poduszek, wał wybierak kable wydech od kolektorów(przynajmniej lewy ale wtedy ciężko wychodzi i problem włożyć spowrotem)no i standard, oddzielić i w dół.
Odkręcasz skrzynie od silnika na kołnierzu, poduszek, wał wybierak kable wydech od kolektorów(przynajmniej lewy ale wtedy ciężko wychodzi i problem włożyć spowrotem)no i standard, oddzielić i w dół.
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 01:46
właśnie ściągając razem nie masz możliwości uszkodzenia simmeringu bo wszystko jest spasowaneSłyszałem różne opinie że jak razem wyciągasz/wkładasz to wtedy jest ryzyko uszkodzenia simmeringu:dziura:
nie trzeba kombinować aby trafić odpowiednio konwerterem w wałek skrzyni
jeśli masz świeży olej to też go stracisz bardzo niewiele
minus to większa waga do dźwigania
#26
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 12:36
No tylko, że on zmienia zimering to tak czy tak musi oddzielić konwerter od skrzyni. Może zdjąć konwerter ze skrzynią i go wyjąć.
Trafić może fart, ustawiłem sobie i trafiłem bez problemu zębatką pompy w konwerter.
Trafić może fart, ustawiłem sobie i trafiłem bez problemu zębatką pompy w konwerter.
#27
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 13:00
to te śrubki w klapce kosza skrzyni mam odkręcac czy nie??

#28
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 13:24
yyy.....???
Jeśli chodzi nam o to samo to nie musisz.
Jeśli chodzi nam o to samo to nie musisz.
#29
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 13:45
no chyba o to samo nam chodzi;) z dołu skrzyni jest taka szczelina i tam są te śrubki. nie chce mieć zbędnej roboty, chyba że jest ryzyko uszkodzenia simmeringu skrzyni lub wału silnika to te śrubki też poodkręcam. Bo znając życie cos się pewnie spier...... popsuje po tej operacji:D
#30
OFFLINE
Napisany 26 października 2011 - 13:49
od strony silnika jest okienko z którego możesz odkręcić śrubki i ich ruszać nie musisz.