:D:D
jeszcze by tego brakowało.......
całe paliwo zrobiło sie jakieś takie mętne, a na dnie osadziło sie jakieś czarne gó...o, które po ruszaniu słoikiem wyglądało jak zawiesina z sadzy. 4 dni potem zatkała sie pompka paliwa w zbiorniku ( smok cały zabity), filtr paliwa. Pompka sie wręcz zatarla bo raczej niewiele paliwa była w stanie zassac. To tyle z doświadczeń z Bio.
0
boze daj mi sily
Rozpoczęte przez
pawel.w
, 12 mar 2009, 23:17
49 odpowiedzi na ten temat
#41 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2009 - 14:20
#42 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2009 - 11:57
Aż strach lać to bio i pomyslec ze cos moze zaszkodzc i potem szukać przyczyn i sie głowic pare dni ;)
#43 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 15:50
podepnę się pod temat bo łapki mi opadają cały czas coś a mianowicie tak jak u kolegi oma (tds) nie ma siły (sprawdzone wasze sugestie podane wyżej)
autko ma zrobioną pompę paliwową, wymienione świece, wymienione filtry, i uszczelki kol. ssącego no i teraz dla odmiany straciła moc nie wiem co jeszcze się posypie ale jak ma ktoś pomysł na to od czego ta utrata mocy to wysłucham chętnie ,a no i wymieniłem stożkowy filtr na zwykły w puszce. Było git a po zmianie żarowych i złożeniu do kupy padło turbo pompuje około 1,2 bara na max a bida nie jedzie pomocy bo :pokoj:
pozdrawiam marcin
autko ma zrobioną pompę paliwową, wymienione świece, wymienione filtry, i uszczelki kol. ssącego no i teraz dla odmiany straciła moc nie wiem co jeszcze się posypie ale jak ma ktoś pomysł na to od czego ta utrata mocy to wysłucham chętnie ,a no i wymieniłem stożkowy filtr na zwykły w puszce. Było git a po zmianie żarowych i złożeniu do kupy padło turbo pompuje około 1,2 bara na max a bida nie jedzie pomocy bo :pokoj:
pozdrawiam marcin
#44 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 19:30
Jeśli pompuje 1.8 to jest słabo. 2.1 jest wg. wartości nominalnych. Do sprawdzenia kierowniczka turbo i układ podciśnień.turbo pompuje około 1,2 bara na max
#45 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 20:44
dzięki znalazłem problem (pęknięta guma między przepływką a turbo, a wartość 2,1 bara jest przy jakim zakresie obrotów i na którym biegu bo mnie teraz podłamałeś bo przy 4100 obrotach na 4 biegu pokazuje mi jakieś 1,6 1,7 bara a co do kierowniczki to co masz na myśli ?
#46 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 20:49
Wymień gumę, ale to i tak nie tego wina, wymień, bo rozwalisz silnik syfami wlatującymi tą dziurą.
Ja miałem 1.9 Bara na 3 biegu przy 3800-4000 obrotów.
Kierowniczka turbo steruje jego pracą. Jeśli się zapiecze dochodzi do pewnego momentu i dalej ni rusz.
Ja miałem 1.9 Bara na 3 biegu przy 3800-4000 obrotów.
Kierowniczka turbo steruje jego pracą. Jeśli się zapiecze dochodzi do pewnego momentu i dalej ni rusz.
#47 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 20:55
dzięki w sobotę wyciągnę turbo i zobaczę co tam z nim się dzieje guma wymieniona mam nadzieje że nic nie złapało turbo bo przejechała tak jakieś 40 kilometrów
#48 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 21:01
W 2,5TD w turbo nie ma kierowniczki tylko zawór upustowy, który ma za zadanie nie przeładowywać układu i przy danym ciśnieniu otwiera się i upuszcza spaliny bezpośrednio do wydechu pomijając łopatki turbo, ewentualnie mógł ten zawór się przyciąć i się nie domyka, co może powodować małe ciśnienie doładowania jak i również nieszczelny dolot też może być tego powodem.
#49 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 21:03
Było git a po zmianie żarowych i złożeniu do kupy padło turbo pompuje około 1,2 bara na max a bida nie jedzie pomocy bo
zanim wyciągniesz turbo to zobacz (wymień) wężyk od mapsensora i skontroluj sam map sensor (wężyk musi być ściśnięty obejmkami)
P.S.
zdejmowany był pewnie kolektor dolotowy i stąd problem........
#50 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2010 - 21:56
wężyk jest ok map ok jak pisałem dolot do turbo był zwalony ale dzięki