

jak zwiekszyc moc i inne pytanka na temat tuningu
#1
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 10:33
#2
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 10:59
witam w necie znalazlem omege 2.5 v6 która ma odziwo 220 koni i teraz co mogl w niej wymienic typol zeby uzyskac taka moc z tego silnika napisane tylko bylo ze zostal silnik usprawniony tylko nie podal jakie modyfikacje wprowadzil moze wy wiecie jak uzyskac taki wynik bez turbo pozdrawiam
nie wiem skąd ma akurat 220 KM .. mysle, ze to bardziej jakaś ściema, choc przy odpowiednich nakłądach finansowych da sie zrobić wiecej, tylko, ze to poprostu jest nieoplacalne, bo prościej kupić 3,0 i mieć fabryczne 211KM ..
(Opel miał też silnik 230KM (nie pamiętam symbolu).
Generalnie prostym sposobem na ~30 KM w 2,5V6 jest wymiana wałków rozrządu na te od 3,0V6. Nic wiecej nie trzeba robic w tym silniku, zeby mieć te kilka koni wiecej.
#3
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 11:32
był taki w omie A C30XEI,fabrycznie na kutych podzespołach(Opel miał też silnik 230KM (nie pamiętam symbolu).
#4
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 14:53
a moze jakis czip jest zeby zwiekszyc moc od tych walków, albo kompa zmienic inny program czy cosale 200 z walkami wyjdzie w omie, a moze powiecie czemu omega ma kopa dopiero po 4 tys obrotów moza da sie jakos zrobic zeby kop byl od dolu samego czy sie nieda , slyszalem ze cos tam sie wlancza automatychnie po tych 4 tys obr i w\tedy silnik jest w nowym wcieleniu pozdro
#5
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 16:09
a moze jakis czip jest zeby zwiekszyc moc od tych walków, albo kompa zmienic inny program czy cosale 200 z walkami wyjdzie w omie, a moze powiecie czemu omega ma kopa dopiero po 4 tys obrotów moza da sie jakos zrobic zeby kop byl od dolu samego czy sie nieda , slyszalem ze cos tam sie wlancza automatychnie po tych 4 tys obr i w\tedy silnik jest w nowym wcieleniu pozdro
zakładając włki od 3,0 nie musisz dodatkowo zmieniac elektroniki.
Co do chipów - będzie ciężko w wolnossacym silniku, aczkolwiek fakt Irmsher robi 230 KM (ale z trzylitrówek)
Co do mocy poniżej 4krpm - poczytaj TEN wątek
#6
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 17:43
a moze ktos prubowal przelotowy uklad wydechowy zrobic np wywalic te tlumiki co sa tam i wstawic tam gdzie tlumik srodkowy to wspawac rure o danej srednicy a na koncowy tlumik to jakis przelotowy kupic tak jak do turbo zeby ladnie spalinki wydostawaly sie
czyli walki daja 20 koni a i do tego moze czipa podczepic tak do 200 powinno dojsc co o tym myslicie plus do tego uklad wydechowy przelotowy koszt 2000tys i moze tego czipa ale i bez niego ladnie sie bedzie krecic silnik a
a ten uklad wydechowy daje cos
#7
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 18:24
Mozesz zalozysz turbine z doladowaniem 0,5bara < np. z 2000 16V po zalozeniu turbo moc zwieksza sie ze 136km na prawie 200 przy minimalnym cisnieniu doladowania---wiem po chcialem zalozyc i pytalem w firmach tuningowych, ale jak dla mnie za drogo!

Wtedy z tubina powinien przy 3000obr juz niezlego kopa dostawac jak turbo zacznie pompowac.
Jak chcesz jezdzic z niskich obrotow to szukaj diesla 2.5 v6 lub 3.0- ma pranie od samego dolu.
#8
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 18:39
#9
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 19:12
http://moto.allegro....b_soczewka.html
Jest jeszcze kilka innych aukcji z tymi lampami.
Jest to soczewka Depo, jest nawet troche na tym forum na temat tych lampek.
Ksenon to nie jest, ale moim zdaniem lepsze od oryginalnie montowanych i wyglad maja duzo lepszy.
#10
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 20:23
ATS -TAURUS CZARNY CHROM / RANT POLEROWANY
RH -MS 4
ATS -COMET RACING - JASNY CHROM / RANT POLEROWANY
RH -AE Tecnic
RH-ZW3 Tecnic - DWUCZĘŚCIOWA SKRĘCANA RANT POLEROWANY ZE STALI SZLACHETNEJ
RH -ZW6 Prestige - DWUCZĘŚCIOWA SKRĘCANA / RANT POLEROWANY ZE STALI SZLACHETNEJ
nie chce zakladac drugiego watku wiedc w tym pytam
a co do modyfikacji to co zmienic w wygladzie omesi mam fajne zdjecie zrobionej omegi przez imschera wajnie wyglada jak cos to zarzuce jes w profilu ale powiekszam je

#11
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 20:49
Bo jezeli pytasz , ktore pasuja pod wzgledem wygladu to kazdy ma swoj gust i opini napewno bedzie kilka

PLUSY--Siedemnastki super wygladaja na aucie, auto na suchym asfalcie na zakretach jest jak przyklejone.
MINUSY--nosi troche po koleinach i bardziej przenosi drgania, czyli troszke mniejszy komfort.
Wyglad i trakcja rekompensuja te minusy.
Pozdro
#12
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2006 - 10:21
jeszce jedno jak bym kupil na; 8 cali fele to opona jaka nania pujdzie 200x c x f o te pierwszo liczbe mi chodzi czy jakas inna 8 cali to 200 milimetrów czyli 20 cm to opona musi miec szerokosc 20 cm czy moze byc wieksza nie kapuje tego
#13
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2006 - 11:43
to są steinmetze a nie irmichcialem irmiego 17 takie co na zdjeciu ale stoja 3,5 tys
#14
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2006 - 17:21
#15
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2006 - 23:13
te na zdjęciu to są 18-stkinie wiedzialem jak sie nazywaja ale takie jak na zdjeciu stoja 3.5
#16
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2006 - 12:03
bede wybieral miedzy takimi felgami pewnie wybiore któres bo mi sie bardzo podobaja
rozmiar tych felg to najprawdopodobniej 8 lub 7 cali x 17 cali prosze jak mozecie napiscie jakie opony wejda na te felgi
a jeszcze jedno czy jak takie fele beda zalozone to obnizac zawieszenie myslalem nad profilem z przodu 40 a z tylu 45
a teraz sprawa tlumika który ladniej wyglada na omie wybierm z tych co podam powiecie który wygladana omie
http://moto.allegro...._remus_gls.html
http://moto.allegro....ing_tanio_.html
http://moto.allegro....ing_tanio_.html
http://moto.allegro....ek_basowy_.html
http://moto.allegro....my_bazzer_.html
http://moto.allegro....uper_bass_.html
http://moto.allegro....osc_100_mm.html
http://moto.allegro....alon_3_dde.html
poradzcie ktory ladnie bedzie sie prezentowal i które felgi z tych dwóch zdjeci pozdro czekam na wasze opinie

#17
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2006 - 17:09
Najlepiej sam wybierz co tobie pasuje, bo przeciez ty bedziesz tym autem jezdzil

Sorry , ale przeciez nikt ci nie powie co masz dokladnie kupic, zeby autko fajnie wygladalo, bo kazdy ma inny gust i inaczej widzi swoja Omke.
Pozdrawiam

#18
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2006 - 18:07
-fele czarne z polerowanym rantem z fotki komplet 2600zl + opony 2 tys
-tlumik http://moto.allegro....my_bazzer_.html 350zl
-lampy soczewkowe hella 1800zl
-przyciemnienie szyb narazie folja w dobrym zakladzie ( nie wiem ceny ale kolo 700 zl)
-gril ten chyba stei... za 180 na allegro byl plus kratki za 80 zl kolo lefrektorów
-brefki 40zl
-halogene na lepsze zeby lepiej swiecily (jakas propozycja) 130 zl sztuka
moze wiecie w jakim sklepie dostane czesci do hamulców cgcialbym zmienic na jakies wieksze które lepiej by auto zatrzymaly z przodu jak i z tylu
i jakies sprezyny obnizajace lub usztywniajace zawieszenie najlepiej gwintowane max 4 tys z
mysle ze dobrze moja omka sie bedzie prezentowac i czekam na odp w sprtawie hamulcóów i zawiechy l
#19
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2006 - 21:18
no fajnie,tylko po co?Z tego co obliczyłem to chcesz wpakować w ome ponad 8 tysi,czyli masz nadmiar kasy i nie masz co z nią zrobić,bo tego nikt ci nie zwróci przy sprzedaży auta a do śmierci nie będziesz nim jeżdził.A'propo kosztów to fajne fele 17-stki w dobrym stanie z oponami można trafić już za 1,5 tyś komplet,za 1800 to masz już ksenony,zawieszenie gwintowane?masz zamiar jeżdzić po torze?gleba -40 w dobrym stanie do v6 to koszt ok 300-400 zeta za komplet sprężyn,przyciemnienie szyb folią to też koszt około 300-400,przynajmniej u mnie tyle chcą,ale to twoja kasa więc rób co chcesz :drink:oki wim juz co zrobie pomyslalem nad tym i wwstawie to co podam mysle ze dobrze zrobilem
-fele czarne z polerowanym rantem z fotki komplet 2600zl + opony 2 tys
-tlumik http://moto.allegro....my_bazzer_.html 350zl
-lampy soczewkowe hella 1800zl
-przyciemnienie szyb narazie folja w dobrym zakladzie ( nie wiem ceny ale kolo 700 zl)
-gril ten chyba stei... za 180 na allegro byl plus kratki za 80 zl kolo lefrektorów
-brefki 40zl
-halogene na lepsze zeby lepiej swiecily (jakas propozycja) 130 zl sztuka
moze wiecie w jakim sklepie dostane czesci do hamulców cgcialbym zmienic na jakies wieksze które lepiej by auto zatrzymaly z przodu jak i z tylu
i jakies sprezyny obnizajace lub usztywniajace zawieszenie najlepiej gwintowane max 4 tys z
mysle ze dobrze moja omka sie bedzie prezentowac i czekam na odp w sprtawie hamulcóów i zawiechy l
#20
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2006 - 22:27
myslalem nad tym ze tyle kasy wydam ale wes pod uwage ze polowa hajsu to opony i felgi okolo 5 tysiecy to na reszte malo wydam a felgi bym se zostawil do innego samochodu najpierw myslalem zeby pojezdzic ze 2 lata omega b, a potem kupic se c lub jakis inny samochod. pozdrawiam i czekam na wasze opinie mysle ze oplaca wpakowac w moja omege tyle na poczatku mialem wieksze plany ale wiecie potrzeba duzo $$$$$$ , ale tego nie mam tak duzo i musza poczekac.
Opowienm wam fajna zecz znam takiego fajnego kolesia poznalem go na jakims forum jezdzi vectra b i tak fajnie ma ja odpicowana ze mu za nia gruba kase proponuja ale on nie chce jej sprzedac pozmienial wszystko prawie zostala mu jeszcze najwazniejsza zecz , minowicie zmiqna silnika na wiekszy tylko ma dylemat czy oplaca sie to zrobic . Wiec jego wiki jest przecudna czarne soczewki depo koszt 1300 , fele, obnizenie, lakier nowy bardzo fajny i duzo zeczy pozdrawiam i sorki ze sie rozpisalem ale mysle ze jak odpicuje swoja omdzie tak to tez bym jej nie sprzedal bo to by byla pieknosc plus w przyszlosci nowy lakierek dla mojej omesi ze zddjecia i wyglad kulowy pozdro