No i wszystko jasne dziś go wykręciłem z drzwi nie wiem czemu ale ten drut na którym jest jedna rolka (sprężyna) był za mocno napięty we dwójkę nie mogliśmy tego rozciągnąć i blacha w drzwiach jest porozrywana i przypuszczam że to był powód odkręcenia go od jarzma na słupku, trzeba będzie to pospawać. Moje drzwi wyglądają jak te ze zdjęcia GreGoriO


ogranicznik drzwi kierowcy i pasażera wyrwane z futryny!!!
Rozpoczęte przez
arkadiuszwiza1
, 08 mar 2009, 20:44
26 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 21 marca 2009 - 21:30
#22
OFFLINE
Napisany 25 marca 2009 - 09:30
Mam podobny problem 
Tylko moje drzi już przestały strzelać i luźno chodzą - ogranicznik po prostu nie działa
W łikend rozbieram obym nie musiał płakać
Edit
No i stało się, również mam wyrwany ogranicznik z futryny:bad::placz:

Tylko moje drzi już przestały strzelać i luźno chodzą - ogranicznik po prostu nie działa

W łikend rozbieram obym nie musiał płakać

Edit
No i stało się, również mam wyrwany ogranicznik z futryny:bad::placz:
#23
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2009 - 10:13
Ja mam podobny problem-ogranicznik drzwi kierowcy został wyrwany z kawałkiem blachy wewnątrz drzwi.Na słupku i przy zawiasach wszystko jest w porządku.Na początku września jak będę miał mniej pracy w biurze to zajrzę do znajomego blacharzo-mechaniko-majstra-magika i rozbiorę drzwi i zobaczę jak to dokładnie wygląda i jak da się to naprawić.
#24
OFFLINE
Napisany 08 maja 2010 - 17:45
Powrót do tematu.
Stało się najpierw w omedze wyrwany ogranicznik z futryną a teraz w Vectrze B hb z 2000r wyrwany nie z futryny tylko z blachą drzwi. Spawane już raz było i znów pękło. Plastiki powymieniane na nowe. Jest sens spawania jeszcze raz tego samego czy jakieś inne rozwiązania? - oprócz wymiany drzwi na inne?
Stało się najpierw w omedze wyrwany ogranicznik z futryną a teraz w Vectrze B hb z 2000r wyrwany nie z futryny tylko z blachą drzwi. Spawane już raz było i znów pękło. Plastiki powymieniane na nowe. Jest sens spawania jeszcze raz tego samego czy jakieś inne rozwiązania? - oprócz wymiany drzwi na inne?
#25
OFFLINE
Napisany 08 maja 2010 - 19:59
Wyjąc i zapomnieć o nim. Zależnie od uszkodzeń można próbować dorobić największą jaka się zmieści kształtke z odpowiedniej blachy i próbować porządnie przynitować w miejscu, w którym fabrycznie zgrzewana jest "blaszka" na której to osadzony jest ogranicznik. Zadanie o tyle trudne, ze trzeba wypruć elementy na maxa (prowadnik szyby chociażby). Jest jeszcze sposób z wycięciem w blasze drzwi w obrębie tapicerki otworu rewizyjnego (fota na początku tegoż wątku). Dzięki temu łatwiej cokolwiek zdziałać. Ale jednak najłatwiej wymienić drzwi i zapobiegawczo wstawić wzmocnienie dostępne w ASO lub samoróba.
#26
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2010 - 22:20
Witam.
Proszę o poradę, czy wyrwaną blachę w drzwiach trzeba spawać, czy wystarczy wyprostować (o ile się da) i wstawić blaszki wzmacniające?
[ATTACH]9696[/ATTACH]
Mam również pytanie, czy tulejka obracająca się na sprężystym pręcie (w kształcie spinacza) powinna mieć aż taki luz (fotka)?
[ATTACH]9695[/ATTACH]
Pozdro
Proszę o poradę, czy wyrwaną blachę w drzwiach trzeba spawać, czy wystarczy wyprostować (o ile się da) i wstawić blaszki wzmacniające?
[ATTACH]9696[/ATTACH]
Mam również pytanie, czy tulejka obracająca się na sprężystym pręcie (w kształcie spinacza) powinna mieć aż taki luz (fotka)?
[ATTACH]9695[/ATTACH]
Pozdro
pietia
#27
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2010 - 08:07
Drzwi wyglądają jeszcze w miarę obiecująco. Proponuję złapać to na dwie blaszki z obu stron pękniętej.