Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

ogranicznik drzwi kierowcy i pasażera wyrwane z futryny!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 marca 2009 - 21:30

No i wszystko jasne dziś go wykręciłem z drzwi nie wiem czemu ale ten drut na którym jest jedna rolka (sprężyna) był za mocno napięty we dwójkę nie mogliśmy tego rozciągnąć i blacha w drzwiach jest porozrywana i przypuszczam że to był powód odkręcenia go od jarzma na słupku, trzeba będzie to pospawać. Moje drzwi wyglądają jak te ze zdjęcia GreGoriO

#22 OFFLINE   Shreader

Shreader

    ani B, ani B FL ;)

  • 218 postów
  • Dołączył: 20-07-2007
  • Skąd: Szamotuły

Napisany 25 marca 2009 - 09:30

Mam podobny problem :/
Tylko moje drzi już przestały strzelać i luźno chodzą - ogranicznik po prostu nie działa :(
W łikend rozbieram obym nie musiał płakać :(

Edit
No i stało się, również mam wyrwany ogranicznik z futryny:bad::placz:

#23 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 24 sierpnia 2009 - 10:13

Ja mam podobny problem-ogranicznik drzwi kierowcy został wyrwany z kawałkiem blachy wewnątrz drzwi.Na słupku i przy zawiasach wszystko jest w porządku.Na początku września jak będę miał mniej pracy w biurze to zajrzę do znajomego blacharzo-mechaniko-majstra-magika i rozbiorę drzwi i zobaczę jak to dokładnie wygląda i jak da się to naprawić.

#24 OFFLINE   arkadiuszwiza1

arkadiuszwiza1
  • 192 postów
  • Dołączył: 09-10-2008
  • Skąd: wałcz

Napisany 08 maja 2010 - 17:45

Powrót do tematu.
Stało się najpierw w omedze wyrwany ogranicznik z futryną a teraz w Vectrze B hb z 2000r wyrwany nie z futryny tylko z blachą drzwi. Spawane już raz było i znów pękło. Plastiki powymieniane na nowe. Jest sens spawania jeszcze raz tego samego czy jakieś inne rozwiązania? - oprócz wymiany drzwi na inne?

#25 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 maja 2010 - 19:59

Wyjąc i zapomnieć o nim. Zależnie od uszkodzeń można próbować dorobić największą jaka się zmieści kształtke z odpowiedniej blachy i próbować porządnie przynitować w miejscu, w którym fabrycznie zgrzewana jest "blaszka" na której to osadzony jest ogranicznik. Zadanie o tyle trudne, ze trzeba wypruć elementy na maxa (prowadnik szyby chociażby). Jest jeszcze sposób z wycięciem w blasze drzwi w obrębie tapicerki otworu rewizyjnego (fota na początku tegoż wątku). Dzięki temu łatwiej cokolwiek zdziałać. Ale jednak najłatwiej wymienić drzwi i zapobiegawczo wstawić wzmocnienie dostępne w ASO lub samoróba.

#26 OFFLINE   pietia

pietia
  • 13 postów
  • Dołączył: 14-02-2008
  • Skąd: Elbląg

Napisany 09 listopada 2010 - 22:20

Witam.
Proszę o poradę, czy wyrwaną blachę w drzwiach trzeba spawać, czy wystarczy wyprostować (o ile się da) i wstawić blaszki wzmacniające?

[ATTACH]9696[/ATTACH]

Mam również pytanie, czy tulejka obracająca się na sprężystym pręcie (w kształcie spinacza) powinna mieć aż taki luz (fotka)?

[ATTACH]9695[/ATTACH]

Pozdro
pietia

#27 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 listopada 2010 - 08:07

Drzwi wyglądają jeszcze w miarę obiecująco. Proponuję złapać to na dwie blaszki z obu stron pękniętej.