Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

oma przerywa przy 4.5 tysiącach obrotów


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
38 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Sołtys

Sołtys

    streetfighter

  • 894 postów
  • Dołączył: 24-09-2007
  • Skąd: Kostrzyn WLKP
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 marca 2009 - 13:13

czy to zadziała z każdym modelem silnika?


zyzio11 moge tylko potwierdzić w X20XEV ale spróbować (jak masz swojego w trybie awaryjnym) zawsze można:D

#22 OFFLINE   scanmar

scanmar
  • 39 postów
  • Dołączył: 01-02-2009

Napisany 01 marca 2009 - 18:22

witam ponownie!panowie dziś odczytałem błędy w mojej omie metodą spinacza i wkońcu wyskoczył błąd 93 ale czujniki były wymieniane więc jak sprawdzić co jeszcze,myśle że jednak wina siedzi po winie czujników więc narazie nie szukam innej przyczyny,chyba że komputer jest walnięty,prosze o pomoc dziękuje

widze że mało chętnych znawców omegi

#23 OFFLINE   tomy2005

tomy2005
  • 2 postów
  • Dołączył: 02-03-2009
  • Skąd: Starogard Gd.

Napisany 02 marca 2009 - 20:16

Witam mam taki sam problem, a na mechaników wydałem 4 tyś. Lecz mam nadzieję w czwartek jade do experta podobno coś poradzi, ciekawe ile teraz wydam kaski. Jak będe miał konkrety to napiszę.Nowy objaw- nie odpala!!!
Dzisiaj odpaliła przejechałem około 50 metrów i zdechła, poczekałem dwie godziny i zapaliła,chodziła na postoju przez około 10 min. na wolnych i padła.
P.S.No i temperatury nie pokazuje, ale to już od tygodnia.

#24 OFFLINE   scanmar

scanmar
  • 39 postów
  • Dołączył: 01-02-2009

Napisany 02 marca 2009 - 20:19

będe cierpliwie czekał bo dość ma omy która dochodzi do 4,5 tys obr, pozdrawiam

#25 OFFLINE   pablov2

pablov2
  • 15 postów
  • Dołączył: 24-12-2008
  • Skąd: Działdowo

Napisany 03 marca 2009 - 18:58

no to ja sie rowniez do tego dolacze odcinka przy 4.5 na benie czasem problem z wolnymi obrotami na lpg prawie zawsze tzn ze jak przeciagne na wyzszych obrotach i wrzuce na looz to zgasnie jak powoli spuszcze to zawachluje na granicy i powroci do normy bylem na kompie pokazalo sonde ktora wymienialem niedawno na magneti marelli nowka ze sklepu podlaczalem wg schematu z kabelkami na forum

#26 OFFLINE   kondi1975

kondi1975
  • 43 postów
  • Dołączył: 28-02-2008
  • Skąd: warszawa-bielany

Napisany 03 marca 2009 - 23:08

nie jestem mechanikiem ale obstaję że to wina paliwa.
mi też zdarzy się coś podobnego czasami,ale tylko w tedy gdy zatankuję jakieś "promocyjne gówno" na stacjach marketowych, ostatnio nawet po BP ją dusiło.
Śmię powiedzieć że żyjemy w "Polsce-kraju kombinatorów"(a sam pracowałem na CPN-ie 7 lat i doświadczyłem paru dziwnych "akcji"-no ale to było ładne parę lat temu)

#27 OFFLINE   marekfzr

marekfzr
  • 4 postów
  • Dołączył: 11-01-2009

Napisany 04 marca 2009 - 09:40

witam mam podobny problem w 3.0 MV6 niestety niewiem dlaczego tak sie stalo dodam ze pali mi sie ciagle czek na kompie wychodza mi bledy 165 i 57 ale niestety nie mam listy kodow moze ktos pomoze???

#28 OFFLINE   pablov2

pablov2
  • 15 postów
  • Dołączył: 24-12-2008
  • Skąd: Działdowo

Napisany 04 marca 2009 - 18:32

auto tankowane na stacji pkn orlen sprawdzone od lat i nikt na nie nie narzeka

#29 OFFLINE   scanmar

scanmar
  • 39 postów
  • Dołączył: 01-02-2009

Napisany 04 marca 2009 - 21:54

witam po ciężkich mękach oddałem auto do mechanika ,który stwierdził,że jutro będzie chodził ,ciekawe czy sie sprawdzi,jak odbiore sprawne auto napisze co było pozdrawiam

#30 OFFLINE   marekfzr

marekfzr
  • 4 postów
  • Dołączył: 11-01-2009

Napisany 05 marca 2009 - 00:03

witam ja odkrylem przyczyne mojego odcinania, winny jest czujnik predkosci obrotowej silnik tzn czujnik polozenia walu moj znajomy podpiol mi kompa z prawdziwego zdazenia i od razu wykrylo mi dwwa bledy pierwszy to zawor skracania dolotu powietrza wypieta kostka - po montazu zgasla kontrolka czek zostalo jeszcze czujnik i bedzie ok na przyszlosc wystarczy odpiac czujnik i zobaczyc czy sa jakie kolwiek roznice i po klopocie

#31 OFFLINE   scanmar

scanmar
  • 39 postów
  • Dołączył: 01-02-2009

Napisany 05 marca 2009 - 20:07

witam.odebrałem auto od mechanika i stwierdził,że wszystko jest ok ,podobno licznik mam od innej omegi i dlatego pokazuje odcinke na 4,5 tys .panowie moja oma ma 260 na liczniku jest ona 2,016v 1995 rok,mam pytanko ile wasze omegi mają na zegarze i ile możecie wydusić na drugim biegu,bo ja niemoge coś uwierzyć że w niemczech założyli inny licznik.prosze o wypowiedzi.dziękuje pozdrawiam

#32 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 05 marca 2009 - 21:31

Nie jestem pewny , ale chyba mam 220km/h na zegarach. Poczekaj może ktoś się jeszcze wypowie.

#33 OFFLINE   tomy2005

tomy2005
  • 2 postów
  • Dołączył: 02-03-2009
  • Skąd: Starogard Gd.

Napisany 06 marca 2009 - 18:11

Witam uszkodzony czujnik wału korbowego, a raczej tańszy zamiennik to on był powodem znikającej iskry i.t.d. Komputer nie pokazywał błędu, a jednak po wymianie wszystko ok 100%.Koszt czujnika 350zł ,robocizna 200zł.
Pozdrawiam tomy2005:mrgreen:

Moja też ma 220km/h,może i twoja ma zły licznik ale zmień mechanika ja tak zrobiłem i omega działa,a poprzednie niby serwisy naciągneły mnie na 3860 zł.
Pozdrawiam tomy2005

#34 OFFLINE   scanmar

scanmar
  • 39 postów
  • Dołączył: 01-02-2009

Napisany 06 marca 2009 - 21:07

witam.panowie ja wymieniłem czujnik wału,zakupiłem orginał za 320zł,oma chodzi tylko na liczniku odcina przy 4,5 tys obrotów,jeszcze chce sie przekonać żeby mieć pewność ,a na drugim biegu jak depniecie do dechy ,to ile pojedziecie na godz i przy ilu tysiącach wam odetnie?chce sie upewnić zanim bez sensu wymienie licznik.Mechanik mówił że jeżdził z podłączonym kompem i na kompie dochodzi do 6,5 tys,obr,więc stwierdził ,że licznik jest nie od tej omy.proszę o wypowiedzi i z góry dziękuje

#35 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 marca 2009 - 21:16

a do ilu masz wyskalowany obrotomierz?

#36 OFFLINE   Sołtys

Sołtys

    streetfighter

  • 894 postów
  • Dołączył: 24-09-2007
  • Skąd: Kostrzyn WLKP
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 marca 2009 - 16:29

zegary od 2-litrówki Banana

http://forum.omegakl...1&pictureid=476

#37 OFFLINE   scanmar

scanmar
  • 39 postów
  • Dołączył: 01-02-2009

Napisany 07 marca 2009 - 16:37

super masz te zegary,jednak 220 a nie 260 jak u mnie,ja wolne obroty mam na 500 a gdzie można tak zrobić zegary w omie?

#38 OFFLINE   Sołtys

Sołtys

    streetfighter

  • 894 postów
  • Dołączył: 24-09-2007
  • Skąd: Kostrzyn WLKP
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 marca 2009 - 17:26

super masz te zegary,jednak 220 a nie 260 jak u mnie,ja wolne obroty mam na 500 a gdzie można tak zrobić zegary w omie?

To nie moje zegary tylko Banana :D

#39 OFFLINE   scanmar

scanmar
  • 39 postów
  • Dołączył: 01-02-2009

Napisany 12 marca 2009 - 20:25

mój temat można zamknąć oma miała licznik 3 litrówki dlatego pokazywała odciencie przy 4,5 tys ,jak co mam licznik od 3 litry na sprzedanie,komputer od 2,0 16v i czujnik położenai wałków rozrządu pozdrawiam