

oma przerywa przy 4.5 tysiącach obrotów
#1
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2009 - 20:05
#2
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2009 - 20:06
zdazaly sie przypadki uszkodzen sterownikow
#3
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2009 - 20:09
#4
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2009 - 20:20
#5
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2009 - 20:47
#6
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2009 - 20:59
Sprawdź sensor na rurze dolotowej przed przepływką
#7
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2009 - 21:06
#8
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2009 - 21:19
Teoretycznie 10 odpaleń i powinna wrócić do normy, lae jak coś w pamięci siedzi to nie uradzisz bez kompa
#9
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2009 - 22:04
Nic dodać, nic ująć. Możesz wypiąć jeszcze aku na noc. Kompa, myślę, że powinieneś zaliczyć po wymianie od razu (przy założeniu, że robiłeś to rękoma ASO).lae jak coś w pamięci siedzi to nie uradzisz bez kompa
#10
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2009 - 06:42
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2009 - 19:57
#13
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2009 - 20:38
a może pompka nie wyrabia z ciśnieniem? przy niższych obrotach jest OK a przy wyższych już za mało? może to zabrzmi jak szamaństwo ale czasem tak bywa (wiem po swoich bojach z układem paliwowym)podłączyłem dziś ome pod kompa i co sie okazuje wszystko jest ok,a nadal odcina na 4,5 tys obrotów tak jakby jej poliwa brakowało może ktoś mi pomoże
#14
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2009 - 18:33
czy chodzi o tą w zbiorniku?
witam!

#15
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2009 - 21:13
#16
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2009 - 21:31
#17
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2009 - 23:27
#18
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2009 - 18:44
#19
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2009 - 19:26
spróbuj go skasować kluczykiem tj.prosze o pomoc!!!omega b 2.016v przerywa prze 4.5 tys obr tak jakby paliwo odcinało wymieniłem czujnik wałków rozrządu oraz czujnik położenia wału i nadal nic.czujniki zakupiłem orginał w serwisie więc myśle że śą ok i stare też były ok ,może ktoś podpowie co jeszcze może być przyczyną błędów niema pomocy
włóż kluczyk i zrób tak:
zapłon-wyłącz,zapłon-wyłącz,zapłon-odpal
czynność tą wykonaj od razu bez robienia przerw czyli masz na to jakieś 2-3sek.
U mnie jak umyłem silnik też tak się stało i zadziałało:D
Tu również podzienki dla Dobolosa za przekazanie patenta :grin:
#20
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2009 - 23:59
czy to zadziała z każdym modelem silnika?spróbuj go skasować kluczykiem tj.
włóż kluczyk i zrób tak:
zapłon-wyłącz,zapłon-wyłącz,zapłon-odpal
czynność tą wykonaj od razu bez robienia przerw czyli masz na to jakieś 2-3sek.