


Przepływomierz w 2.5TD
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2009 - 19:57
#23
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2009 - 20:00
#24
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2009 - 20:03

#25
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2009 - 19:29
#26
OFFLINE
Napisany 05 lutego 2009 - 10:38
#27
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2009 - 20:18
1997 rocznik, rok modelowy również 97.
Witam vicek powiedz mi jakie masz spalanie w swojej omci przy jezdzie ostrej albo "normalnej" bo moja łyka ok 10/100km 130-170/h.
a co to jest za urzadzenie pod air-box gdzie wlot powietrza jest prawym przy halogenie do niego(tam wyczólem paprochy pod ta guma.poradz co poprawic a co wyczyscic noooooooooo ewentualnie wymienic aby mniej palila przy normalnej jezdzie i miala moc bo ruszyc nia to ........
pozdro
#28
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2009 - 20:36
#29
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2009 - 20:49
pomocy

#30
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2009 - 20:54
Napisał Benek, że to intercooler.Panowie prosze o pomoc z moim problemem co i gdzie sie znajduje pod tym air-box z silniczkiem boscha i jakas chlodniczka czy cos podobnego
Na zdjęciu nie zobaczysz, czy przepływka jest niesprawna. Odepnij wtyczkę od niej i zobacz, czy jest róznica.
Moja nie wiem ile pali, jak rozwalony wyświetlacz. Myślę, że koło 9-10 łyka.
#31
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2009 - 21:01
Napisał Benek, że to intercooler.
Na zdjęciu nie zobaczysz, czy przepływka jest niesprawna. Odepnij wtyczkę od niej i zobacz, czy jest róznica.
Moja nie wiem ile pali, jak rozwalony wyświetlacz. Myślę, że koło 9-10 łyka.
ok juz wiem co to bo zanim dojdzie to stresik i za chwile wiadomo.jutro wylacze i zobacze roznice.jak wyjme aku na dzien to bedzie jakis reset bledow czy tylko ratuje komp z kasa hehehe pozdro:)
#32
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2009 - 21:19
Niestety nie, to diesel, więc nie ma danych adaptacyjnych, to troszkę inaczej jak w benzynie.jak wyjme aku na dzien to bedzie jakis reset bledow czy tylko ratuje komp z kasa hehehe pozdro
Napisz na forum, może ktoś się znajdzie z komputerem diagnostycznym i się podłączy pod Twój samochód.
#33
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2009 - 09:54
Napisał Benek, że to intercooler.
Na zdjęciu nie zobaczysz, czy przepływka jest niesprawna. Odepnij wtyczkę od niej i zobacz, czy jest róznica.
Moja nie wiem ile pali, jak rozwalony wyświetlacz. Myślę, że koło 9-10 łyka.
Powiem tak ze mulila sie omega i po odpieciu przeplywki idzie ex ale jeszcze cos nie tak. co ma byc w tej przeplywce jak w nia popatrze ,jakies druty blachy co wogule w tym sie ma znajdowac ?pomozcie laikowi a bedzie uswiadomiony dzieki
#34
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2009 - 10:42
#35
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2009 - 14:21
Bierzesz pędzelek o delikatnym włosiu, benzyne ekstrakcyjną i bardzo delikatnie czyścisz przepływkę w środku. Głównie chodzi o ciepły drut. Jeśli po tym będzie poprawa, to dobrze, ale na moje, to szukaj nowej przepływki jeśli po odpięciu jest ok.
tak tez myslalem ze bedzie padnieta ale jaka mam szukac i na co patrzec ?numer mojej to chyba 90 528 813 jak to jeste ten!? powiedz mi jak to ma wygladac ten "ciepły"drut bo wiesz jak go nie widzisz to nie umiesz sobie wyobrazic co jak wyglada jest to jakis drucik ,blaszka,spiralka(sprezynka)jak wolfram?masz jakies zdjecie wizualne tego ,bo moze u mnie sie cos urwalo albo no niewiem sam co napisac.
#36
OFFLINE
#37
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2009 - 15:15
Taka blaszka bardzo cieniutka.
powiem tak ze takiej blaszki tam nie widze ajeszcze jedno chodzil mi norma z ta slaboscia i jak zaczalem czyscic "wszystko"po kolei to moze z glupoty albo niewiedzy cos tam "usunałem" hahaha kasy mam w brud jak milioner to co ?siasc i plakac alle jaja co?pozdro
#38
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2009 - 17:02
Jeśli tak, to masz problem. Trzeba wymienić przepływkę.albo niewiedzy cos tam "usunałem"
#39
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2009 - 20:33
Jeśli tak, to masz problem. Trzeba wymienić przepływkę.
zobacz zdjecie i ocen czego brak[ATTACH]1825[/ATTACH]
#40
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2009 - 20:39