Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przepływomierz 2.0 8V


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 395 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 stycznia 2009 - 17:17

Witam....Po spotkaniu w "forcie wola", gdy jeden z kolegów podpial sie kompem do mojego autka wystapil blad 74...jest to blad wskazujacy wstepnie na uszkodzony przeplywomierz....w tym temacie z grubsza to opisalem
http://forum.omegakl...ead.php?t=17810

Teraz dalej....zabralem sie dzisiaj za jego wyczyszczenie, ale...blaszka bimetalowa jest na miejscu...nie jest "przyspawana" do innej blaszki, dodatkowo dorwalem inny przeplywomierz na podmianke i okazalo sie, ze kontorlka nadal swieci...komp byl zresetowany...w drugim samochodzie moj przeplywomierz dziala ok, nie pali sie kontrolka, nie ma bledu - krotka diagnoza? przeplywomierz sprawny....

teraz pytanie, co dalej? sa tam 4 styki? moze ktorys kabel? ale, do czego biegna te kable? za co sa odpowiedzialne? co moze byc jeszcze przycyzyna?

#2 OFFLINE   Kołcz

Kołcz
  • 16 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Lubawa

Napisany 17 stycznia 2009 - 19:58

Witam.U mnie tez mialem taki problem kiedys a przyczyna byla taka iz kostka ktora byla podlaczona do przeplywomierza miala zerwane piny w niej dorwalem gdzies druga taka i jest git ale bujalem sie z tym z ponad rok.Ale nie wiem co moze byc dokladnie u ciebie ale problem moze wlasnie tkwic wlasnie w tym kablu 4 pinowym.

#3 OFFLINE   borewicz8719

borewicz8719

    ZIELONA KLATWA

  • 147 postów
  • Dołączył: 26-07-2008
  • Skąd: RKL

Napisany 17 stycznia 2009 - 21:11

Witam....Po spotkaniu w "forcie wola", gdy jeden z kolegów podpial sie kompem do mojego autka wystapil blad 74...jest to blad wskazujacy wstepnie na uszkodzony przeplywomierz....w tym temacie z grubsza to opisalem
http://forum.omegakl...ead.php?t=17810

Teraz dalej....zabralem sie dzisiaj za jego wyczyszczenie, ale...blaszka bimetalowa jest na miejscu...nie jest "przyspawana" do innej blaszki, dodatkowo dorwalem inny przeplywomierz na podmianke i okazalo sie, ze kontorlka nadal swieci...komp byl zresetowany...w drugim samochodzie moj przeplywomierz dziala ok, nie pali sie kontrolka, nie ma bledu - krotka diagnoza? przeplywomierz sprawny....

teraz pytanie, co dalej? sa tam 4 styki? moze ktorys kabel? ale, do czego biegna te kable? za co sa odpowiedzialne? co moze byc jeszcze przycyzyna?

taki blad wyskakuje przy odlaczeniu wtyki,a ale w twoim przypadku jest przerwa w obwodzie, sprawdz miernikiem na przeplywomierzy z podlaczona wtyczka napiecie (takie jak na baterii) na pinach chyba 1i3 czy jest i czy jest wyjscie do komputera przy2i4 powino wynosci w granicach 0.3V (wlaczonym motorze) nie mie mam wpalonej autoday to ci nie powiem dokladnie co i jak na ktorych pinach ale tak mi sie wydaje a jakby co to mnie ktos poprawi

#4 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 395 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 stycznia 2009 - 21:59

Panowie, sprawa jest jeszcze ciekawsza, znajomy podjechal z takim samym motorem, wyjelismy u niego ta wtyczke z przeplywomierza, zaplila mu sie kontrolka i zaczal skakac n a obrotach itp.....u mnie, czy ta wtyczka jest zalozona, czy nie auto chodzi tak samo....ze zdjeta wtyczka przejechalem dzisiaj 25km....nie gubi mocy(jest tak samo mocna), nie faluja obroty, nie dlawi sie, ladnie schodzi z wysokich obrotow.....ciagle jednak pokazuje ten blad.....co to moze byc? skad bierze wartosci, jakie powinien uzyskac z przeplywomierza?

#5 OFFLINE   borewicz8719

borewicz8719

    ZIELONA KLATWA

  • 147 postów
  • Dołączył: 26-07-2008
  • Skąd: RKL

Napisany 20 stycznia 2009 - 12:31

Panowie, sprawa jest jeszcze ciekawsza, znajomy podjechal z takim samym motorem, wyjelismy u niego ta wtyczke z przeplywomierza, zaplila mu sie kontrolka i zaczal skakac n a obrotach itp.....u mnie, czy ta wtyczka jest zalozona, czy nie auto chodzi tak samo....ze zdjeta wtyczka przejechalem dzisiaj 25km....nie gubi mocy(jest tak samo mocna), nie faluja obroty, nie dlawi sie, ladnie schodzi z wysokich obrotow.....ciagle jednak pokazuje ten blad.....co to moze byc? skad bierze wartosci, jakie powinien uzyskac z przeplywomierza?

taki blad wyskakuje przy odlaczeniu wtyki,

:mad:
w twoim przypadku brak sygnalu z przeplwki i (checka) w wywala ci blad 74 WNP czyli motor pracuje na srednich wartosciach czyli odpinanie i podalaczanie wtyczki przeplywomierza nie ma zadnej reakcji na spadek czy wzrost obrotów.musisz sprawdzic porzewody:jezor:

#6 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 395 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 stycznia 2009 - 01:07

Rozumiem...czyli komp sam sobie dobral srednie wartosci...to by bylo dla mnie zrozumiale...z tym ze dlaczego drugi samochod zachowuje sie inaczej? czemu chce gasnac a tez nie wyposrodkuje sobie obrotow? a odnosnie przewodow od przyplywomierza, to obawiam sie, ze chyba bez elektryka sie nie obejdzie, no chyba ze ktos z Was wytlumaczy mi jak krowie na rowie, powoli i lopatologicznie, gdzie one biegna.....pozdrawiam