No właśnie nie mam go teraz pod ręką, ale wydaje mi się, że nie jest symetryczne.


łożysko prowadzące wałek sprzęgłowy
Rozpoczęte przez
robertwolski
, 13 gru 2008, 21:15
26 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2014 - 10:52
#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2014 - 19:11
Jak wymieniałem łożysko to z jednej strony wewnątrz miało gumkę tak jakby uszczelniacz na wałek, czyli gumką na zewnątrz żeby syfu nie łapało.
#24
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2014 - 21:16
No to u mnie takiej gumki nie ma. Łożysko firmy LUK, silnik C20NE.
#25
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2014 - 16:26
To jeszcze kwestia odległości zamocowania. Wlazło mniej więcej dotąd: (zdjęcie w załączniku)
próbować wbić głębiej, czy tak jest ok?
próbować wbić głębiej, czy tak jest ok?
#26
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2015 - 21:16
Odkopię trochę temat, nie wiecie może czy to łożysko jest do dostania w oryginale? bo te po 12zł to w rękach się rozpadają... i coś mam przeczucie że za miesiąc znowu będę musiał skrzynię out...
#27
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2015 - 20:38
Dostępne jest LUK'a. 47,50 zł, ostatnio nawet vervesenowi załadałem
może się nie zatrze?
Poatakuj mnie trochę to poszukam numerów lub zrobię zdjęcie z pudełka.
EDIT: znalazłem
Numery OE
410 0002 10 LUK
23 818 001 BORG & BECK
17516 FEBI BILSTEIN
F-86827 INA
8-90105-743-0 ISUZU
6 14 706 OPEL
90105743 OPEL
QSB103 QUINTON HAZELL
1863 818 001 SACHS
72364 SPIDAN
2173-2 TRIPLE FIVE
90105743 VAUXHALL


Poatakuj mnie trochę to poszukam numerów lub zrobię zdjęcie z pudełka.
EDIT: znalazłem
Numery OE
410 0002 10 LUK
23 818 001 BORG & BECK
17516 FEBI BILSTEIN
F-86827 INA
8-90105-743-0 ISUZU
6 14 706 OPEL
90105743 OPEL
QSB103 QUINTON HAZELL
1863 818 001 SACHS
72364 SPIDAN
2173-2 TRIPLE FIVE
90105743 VAUXHALL