Nieszczelność
#1 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2008 - 17:08
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2008 - 17:22
Witam wszystkich.Mam do was pytanie-co znajduje sie pomiędzy kolektorem wydechowym a rurą wydechową ( 2.5V6) czy tam jest złącze elastyczne czy pierścień uszczelniający ( jakiej średnicy,długości),pytam dlatego ,bo mam nieszczelność w układzie odgłosy dochodzą od strony kierowcy (jak jest zimny to słychać wyraźnie i głośno takie ,,cykanie" jak sie zagrzeje to mniej.nie wiem czy to pęknięty kolektor czy uszczelka pod kolektorem czy może to łączenie kolektora z rurą.Będe na dniach wymieniał popychacze i chce usunąć także tą nieszczelność obawiam się że to będzie ,,większe rozkręcanie"Gdybym wiedział gdzie jest ta nieszczelność to już zaopatrzyłbym się w części ale niestety chyba po rozkręceniu dopiero to wyjdzie gdzie i to mnie martwi. pozdrawiam .
albo uszczelka pod kolektorem albo bardziej prawdopodobne pekniety kolektor
#4 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2008 - 17:35
#5 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2008 - 17:45
tego sie najbardziej obawiam, nie wiem czy da rade wymienić kolektor (czy będzie miejsce) gdy będę wymieniał popychacze-jak myślicie?
po stronie kierowcy chyba nie mozliwe bez zwalani glowicy albo unoszenia silnika
#6 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2008 - 17:51
#7 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2008 - 19:42
#8 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2008 - 01:27
#9 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2008 - 11:09
kolektory żadko pękają
chyba nie do konca wiesz o czym piszesz. akurat kolektory baaaardzo czesto pekaja
#10 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2008 - 11:19
#11 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2008 - 12:18
Sam z takim przekonaniem jezdiłem kilka lat.Aż przyszło wymieniać uszczelke pod głowicą.Już na wstępie mechanicy w niezależnym serwisie Opla powiedzieli żeby nie kupować kolektora bo one nie pękają(bynajmniej w V-kach).I faktycznie,wystarczyło stary splanować,wymienicz szpilke i uszczelkę.
niestety pekaja. uszczelki tez wydmuchuje ale juz duzo sztuk widzialem popekanych. sam mam spawane u siebie
#12 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2008 - 21:13
#13 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2008 - 21:29
kolego beast jak duzo widziales tych popekanych kolektorow w v6 bo tak jak pisze kolega machony79 to zadko sie to zdaza, a konkretnie to sa przepalone przez spaliny szpilki z powodu wydmuchanej uszczelki lub krzywe kolektory. Najczesciej pekaja kolektory w 2.0
wyslac ci 4 po cenie zlomu ? tyle mam na stanie w tej chwili. 2 ma Mayki - 2 mam u siebie pospawane zalozone.
#14 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2008 - 22:38
przepraszam, ale nie zauwazyłem, że odpowiadam do postu z poprzedniej strony. (ech to nowe forumsko)
#15 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2008 - 17:16
#16 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2008 - 17:48
jezeli sa wszystkie oslony termiczne kolektorow to nie powinny popekac bynajmniej w v-ach
wszystkie oslony byly.