
Czekam tylko aż się gaz skończy i wymieniam.
Zobaczymy czy będzie różnica w spalaniu.
Trochę pojeżdżę to napiszę "z czym to się je".
Napisany 13 maja 2011 - 11:19
Napisany 21 maja 2011 - 21:18
Napisany 21 maja 2011 - 21:27
Napisany 22 maja 2011 - 06:56
Napisany 26 maja 2011 - 08:40
Napisany 26 maja 2011 - 08:50
Napisany 26 maja 2011 - 10:03
Napisany 26 maja 2011 - 10:38
Napisany 26 maja 2011 - 15:00
Ogólnie dla LPG lepiej aby to była 1 elektroda bo ciężej zapalić mieszankę gazowo-powietrzną niż benzynowo-powietrzną.
Troszkę równiej przełączył się na gaz ale to w przypadku nowych zwykłych świec też pewnie miałoby miejsce.
Napisany 26 maja 2011 - 17:22
Napisany 26 maja 2011 - 18:39
Napisany 26 maja 2011 - 21:00
Napisany 27 maja 2011 - 10:57
Napisany 27 maja 2011 - 20:02
a jednak dzisiaj kupiłem oryginalne jakie powinny iść czyli 2 elektrodowe NGK V-line po 15 zł za sztukę bo w sklepiku u mnie nie mięli platyny a na zamówienie zaśpiewał 60 zł za sztukę a więc odpust i lata na oryginalnych mam nadzieję że problemów nie będzie , wcześniej też były one założone i było ok.
Napisany 27 maja 2011 - 20:59
I bedzie ok, to są dedykowane swiece do naszych silników, więc [po co kombinować.
Napisany 28 maja 2011 - 10:36
Ale pamiętajcie, że producent nie przewidywał w 1998r, że te auta będą zasilane LPG a to paliwo o innej charakterystyce. Silniki były projektowane jedynie na benzynę.I bedzie ok, to są dedykowane swiece do naszych silników, więc [po co kombinować.
Napisany 28 maja 2011 - 19:50
Napisany 30 maja 2011 - 13:39
Tu się z Tobą zgadzam, że ich cena zabija.irzyk, ale płacić 50zł za sztukę to trochę przegięcie. Ja np. profilaktycznie wymieniam świece do 30tys km, to żeby się opłacało musiałbym je wymieniać co najmniej po 100tys.
Napisany 30 maja 2011 - 13:50
Napisany 30 maja 2011 - 20:50