Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

zaczelo strasznie dymic z ryry wudechowej


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   cudzoziemiec

cudzoziemiec
  • 15 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: gorzow wlkp

Napisany 23 listopada 2008 - 23:34

witam serdecznie , staralem sie dokladnie przeszukac forum , ale nie znalazlem wiazacej odpowiedzi wiec ,chcialbym prosic o rade, od pownego momentu zaczelo strasznie dymic z ryry wudechowej ,na poczatku tylko po rozruchu silnika , z czasem coraz czesciej a obecnie wrecz podczas kazdej pracy silnika , martwic sie?
benzyna 2.5 v6

podpowiedzcie cos

#2 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 listopada 2008 - 23:39

Zalezy jakiego koloru jest ten dym.

Jak dymi na bialo to jest para wodna i przy tych temp na zewnatrz normalne.

#3 OFFLINE   cudzoziemiec

cudzoziemiec
  • 15 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: gorzow wlkp

Napisany 23 listopada 2008 - 23:43

jest bialy , koncowki rury czyste , tylko ze strasznie go duzo , no i tak do konca kiedy temp bylo okolo 10 , to rowniez dymil ,tylko fakt ze znacznie mniej
pojecia nie mam

#4 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 listopada 2008 - 23:53

jest bialy , koncowki rury czyste , tylko ze strasznie go duzo , no i tak do konca kiedy temp bylo okolo 10 , to rowniez dymil ,tylko fakt ze znacznie mniej
pojecia nie mam



jesli plyn chlodniczy ci nie znika to sie nie martw. omega ma duzy uklad wydechowy i jesli robisz nieduze trasy to nie zdazy z niego woda cala wyparowac i stad dymienie, szczegolnie jak masz lpg, no chyba ze ci plyn wsiaka to moze byc objaw UPG :(




 


#5 OFFLINE   żółwik

żółwik

    rastafaraj

  • 292 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: z domu

Napisany 24 listopada 2008 - 02:36

Podstaw sobie rękę do wydechu...powąchaj ją później.

U mnie też w pip pary leci z wydechu ale to normalne bo masz 2 w 1. Na poczatku są 2 a przechodzi później w 1.

Tylko głupcy marzą o tym, czego nie mogą mieć ... - król Artur. :eek:


Dodany obrazek

Sprzedam Ome-4900zł (uszkodzona ASB i TPS)


#6 OFFLINE   cudzoziemiec

cudzoziemiec
  • 15 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: gorzow wlkp

Napisany 24 listopada 2008 - 18:45

witam klubowiczow forumiczow randkowiczow itd... :razz:
wczoraj troszke rozbiegany , lecz dzis konkret
w wiekszosci korzystajac z waszych rad sprawdzone:
- nie bulgota w zbiorniczku plynu ani na zimno ani cieplo
- dym nie ma zapachu plynu
- oleju nie ubuwa i barwa zdecydowanie przypomina olej
- samochod nie grzeje sie
- nie ma info na komp
- wyciek _ sprawdzono nie zlokalizowano
- silnik pracuje bez zadnych zarzutow

na nie:
- ubywa plynu
- dymi jak z ogniska ,bialutkim bialutkim kolorkiem

wnioski?

pzdr dla wszystkich

#7 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 24 listopada 2008 - 19:08

No to chyba jednak UPG :???:

#8 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 listopada 2008 - 19:13

na nie:
- ubywa plynu
- dymi jak z ogniska ,bialutkim bialutkim kolorkiem


niebardzo to rozumię ale jeśli nic nie ubywa to niema się co martwić...

a jak ubywa płynu to UPG

nie znalazłem info czy masz lpg ale jak masz to zazwyczaj tak się dzieje

#9 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 listopada 2008 - 21:52

nie znalazłem info czy masz lpg ale jak masz to zazwyczaj tak się dzieje

ALI, nie rozumiem to jak ktoś ma LPG to od razu musi sie szykowac na wymianę UPG :?: :?: :?: :?: jeżdżę od 12lat autami z lpg i w żadnym nie wymieniałem uszczelki,ostatnia v-ka miała przejechane ponad 200 tysi na LPG i żadnych objaw padniętej uszczelki więc nie siej paniki :bad:
cudzoziemiec, ile ci tego płynu ubywa ?? l/km może po prostu odparował każdy płyn chłodniczy jest w 90% z wody która pod wplywen temp.paruje

#10 OFFLINE   cudzoziemiec

cudzoziemiec
  • 15 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: gorzow wlkp

Napisany 24 listopada 2008 - 22:11

ubywa od maxa do okolo minimum ,jakies 300 -400 km


... czytam wszystkie posty na ten temat i zaczynam miec zle mysli :sad:

no tak , normalnie robie jakies 500 km tygodniowo

#11 OFFLINE   pysio1981

pysio1981
  • 901 postów
  • Dołączył: 20-06-2008
  • Skąd: GDANSK KOPENHAGA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 listopada 2008 - 23:29

Zanim zaczniesz zabierac sie za glowice sprawdz dokladnie czy niemasz wycieku ale dokladnie!!!!!

poswiec korek wywierc otwor i wsadz wentylek ---- i napompoj do 1.3 b i sprawdz

#12 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 listopada 2008 - 12:13

ubywa od maxa do okolo minimum ,jakies 300 -400 km

no to za dużo jak na parowanie
cudzoziemiec, zrób jak pisze kolega pysio1981, i będziesz pewien zanim pójdziesz w poważne koszta UPG to ostateczność jakie powinieneś brać pod uwagę !!
w poprzedniej omie miałem wyciek oleju nawet w ASO opla powiedzieli że to UPG a jak sie okazało to tylko podkładki pod chłodniczką oleju za pare groszy trzeba było wymienić a wszyscy od razu chcą głowice zwalać bo od razu widzą interes :bad:

#13 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 listopada 2008 - 20:38

ALI, nie rozumiem to jak ktoś ma LPG to od razu musi sie szykowac na wymianę UPG


masz trochę racji bo źle to ująłem, nie chodziło mi o to że jak masz lpg to ci groźi upg tylko o to że się mocno dymi z rury. ja jeżdże na lpg od czterech lat i też nie zmieniałem uszczelki a to mój trzeci samochód z lpg. i żadnego nie żałowałem (cisłem ile wlazło :twisted: )

#14 OFFLINE   cudzoziemiec

cudzoziemiec
  • 15 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: gorzow wlkp

Napisany 26 listopada 2008 - 17:31

witam

niestety szykuje sie grubsza robota :sad:

dziekuje wam za porady

ale i tak na nic jej nie zamienie :grin:

#15 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 listopada 2008 - 17:45

witam

niestety szykuje sie grubsza robota :sad:

dziekuje wam za porady

ale i tak na nic jej nie zamienie :grin:



wsadz sobie od razu 3.0 :mrgreen: mam 2 sztuki na stanie - podobnie cenowo cie wyjdzie jak remont




 


#16 OFFLINE   cudzoziemiec

cudzoziemiec
  • 15 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: gorzow wlkp

Napisany 27 listopada 2008 - 20:00

siema:)

duzo strachu i po robocie
na szczescie jednak nieszczelny uklad
a przy okazji katalizatorki na smietnik i strum. piekne wzamian eh dzialo sie

:piwo: