zaczelo strasznie dymic z ryry wudechowej
#1 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2008 - 23:34
benzyna 2.5 v6
podpowiedzcie cos
#2 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2008 - 23:39
Jak dymi na bialo to jest para wodna i przy tych temp na zewnatrz normalne.
#3 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2008 - 23:43
pojecia nie mam
#4 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2008 - 23:53
jest bialy , koncowki rury czyste , tylko ze strasznie go duzo , no i tak do konca kiedy temp bylo okolo 10 , to rowniez dymil ,tylko fakt ze znacznie mniej
pojecia nie mam
jesli plyn chlodniczy ci nie znika to sie nie martw. omega ma duzy uklad wydechowy i jesli robisz nieduze trasy to nie zdazy z niego woda cala wyparowac i stad dymienie, szczegolnie jak masz lpg, no chyba ze ci plyn wsiaka to moze byc objaw UPG
#5 OFFLINE
Napisany 24 listopada 2008 - 02:36
U mnie też w pip pary leci z wydechu ale to normalne bo masz 2 w 1. Na poczatku są 2 a przechodzi później w 1.
Tylko głupcy marzą o tym, czego nie mogą mieć ... - król Artur.
Sprzedam Ome-4900zł (uszkodzona ASB i TPS)
#6 OFFLINE
Napisany 24 listopada 2008 - 18:45
wczoraj troszke rozbiegany , lecz dzis konkret
w wiekszosci korzystajac z waszych rad sprawdzone:
- nie bulgota w zbiorniczku plynu ani na zimno ani cieplo
- dym nie ma zapachu plynu
- oleju nie ubuwa i barwa zdecydowanie przypomina olej
- samochod nie grzeje sie
- nie ma info na komp
- wyciek _ sprawdzono nie zlokalizowano
- silnik pracuje bez zadnych zarzutow
na nie:
- ubywa plynu
- dymi jak z ogniska ,bialutkim bialutkim kolorkiem
wnioski?
pzdr dla wszystkich
#7 OFFLINE
#8 OFFLINE
Napisany 24 listopada 2008 - 19:13
na nie:
- ubywa plynu
- dymi jak z ogniska ,bialutkim bialutkim kolorkiem
niebardzo to rozumię ale jeśli nic nie ubywa to niema się co martwić...
a jak ubywa płynu to UPG
nie znalazłem info czy masz lpg ale jak masz to zazwyczaj tak się dzieje
#9 OFFLINE
Napisany 24 listopada 2008 - 21:52
ALI, nie rozumiem to jak ktoś ma LPG to od razu musi sie szykowac na wymianę UPG : : : : jeżdżę od 12lat autami z lpg i w żadnym nie wymieniałem uszczelki,ostatnia v-ka miała przejechane ponad 200 tysi na LPG i żadnych objaw padniętej uszczelki więc nie siej paniki :bad:nie znalazłem info czy masz lpg ale jak masz to zazwyczaj tak się dzieje
cudzoziemiec, ile ci tego płynu ubywa ?? l/km może po prostu odparował każdy płyn chłodniczy jest w 90% z wody która pod wplywen temp.paruje
#10 OFFLINE
Napisany 24 listopada 2008 - 22:11
... czytam wszystkie posty na ten temat i zaczynam miec zle mysli :sad:
no tak , normalnie robie jakies 500 km tygodniowo
#11 OFFLINE
Napisany 24 listopada 2008 - 23:29
poswiec korek wywierc otwor i wsadz wentylek ---- i napompoj do 1.3 b i sprawdz
#12 OFFLINE
Napisany 25 listopada 2008 - 12:13
no to za dużo jak na parowanieubywa od maxa do okolo minimum ,jakies 300 -400 km
cudzoziemiec, zrób jak pisze kolega pysio1981, i będziesz pewien zanim pójdziesz w poważne koszta UPG to ostateczność jakie powinieneś brać pod uwagę
w poprzedniej omie miałem wyciek oleju nawet w ASO opla powiedzieli że to UPG a jak sie okazało to tylko podkładki pod chłodniczką oleju za pare groszy trzeba było wymienić a wszyscy od razu chcą głowice zwalać bo od razu widzą interes :bad:
#13 OFFLINE
Napisany 25 listopada 2008 - 20:38
ALI, nie rozumiem to jak ktoś ma LPG to od razu musi sie szykowac na wymianę UPG
masz trochę racji bo źle to ująłem, nie chodziło mi o to że jak masz lpg to ci groźi upg tylko o to że się mocno dymi z rury. ja jeżdże na lpg od czterech lat i też nie zmieniałem uszczelki a to mój trzeci samochód z lpg. i żadnego nie żałowałem (cisłem ile wlazło :twisted: )
#14 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2008 - 17:31
niestety szykuje sie grubsza robota :sad:
dziekuje wam za porady
ale i tak na nic jej nie zamienie :grin:
#15 OFFLINE
Napisany 26 listopada 2008 - 17:45
witam
niestety szykuje sie grubsza robota :sad:
dziekuje wam za porady
ale i tak na nic jej nie zamienie :grin:
wsadz sobie od razu 3.0 :mrgreen: mam 2 sztuki na stanie - podobnie cenowo cie wyjdzie jak remont
#16 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2008 - 20:00
duzo strachu i po robocie
na szczescie jednak nieszczelny uklad
a przy okazji katalizatorki na smietnik i strum. piekne wzamian eh dzialo sie
:piwo: