

ile oleju do silnika?????????
#21
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 20:51
[SIGPIC][/SIGPIC]
#22
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 22:04
#23
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 23:28
to chyba coś jest nie tak z tymi bagnetami.Według książki "sam naprawiam" do silnika x20xev wchodzi 4,5 litra lub 5 litrów(dwuczęściowa miska olejowa).Czy ktoś może podać wymiary swojego bagnetu(interesuje mnie tylko silnik 2,0 16V)ile ma cm do poziomu max i jeszcze nr katalogowy(jutro podam swoje)
U mnie wchodzi 4,5 litra za każdym razem.
#24
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 19:15
to chyba coś jest nie tak z tymi bagnetami.Według książki "sam naprawiam" do silnika x20xev wchodzi 4,5 litra lub 5 litrów(dwuczęściowa miska olejowa).Czy ktoś może podać wymiary swojego bagnetu(interesuje mnie tylko silnik 2,0 16V)ile ma cm i jeszcze nr katalogowy(jutro podam swoje)
mój bagnet ma 460mm(od końca do kołnierza),nr GM 90528436,chyba że problem jest jeszcze w rurce w której bagnet jest umieszczony
#25
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 20:13
i co dyskryminacja jakaś ??
:hehe:
chyba dyskryminacja 16V że mi piątka nie starcza

#26
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2010 - 10:37
#27
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2010 - 09:13
To znalazlem na innym forum:"Jeśli masz Omegę z początku 95 roku i silnik XEV20, to czytałem TISie, że był problem zadługich miarek oleju o 5mm, a co się z tym wiąże leje się za mało oleju. Ja u siebie miałem ten sam problem. Oleju było między min a max w połowie i wyświetlał mi się komunikat OEL MENGEL, co oznacza brak oleju. Sprawdziłem jeszcze to wymieniając olej, który spuściłem (wydaje mi się, że do końca razem z wymianą filtra) i zalałem 4,5 litra jak podaje producent. Okazało się, że oleju było ponad max o około 5mm. Stwierdziłem jeszcze, że przy odpalaniu na zimnym silniku już nie dzwonią mi zawory, które dzwoniły przez jakieś 2 sekundy"
mój bagnet ma 460mm(od końca do kołnierza),nr GM 90528436,chyba że problem jest jeszcze w rurce w której bagnet jest umieszczony
mój bagnet-opla ale czy orginalny z mojego modelu ?- ma 472 mm (od początku do kołnierza)-wchodzi na max.tylko 4.0 l-robiłem już 6 wymian oleju (za każdym razem to samo)sadze że ktoś podmienił bagnet,ponieważ jak mam stan ,,optimum'' to na zimno i po dłuższej jeżdzie delikatnie słyszę hydropopychacze-sprawdzałem z tego powodu ciśnienie oleju- ale wszystko jest O.K.
Nikt w GM nie był mi wstanie odpowiedzieć jaka jest dł. oryginalnego bagnetu(moja miska jest 1-częściowa)a mam obawy aby lać więcej niż max. na bagnecie
#28
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2010 - 21:30
#29
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2010 - 22:27
ja również mam miske jednoczesciową wymiwnialem olej juz 8razy i za kazdym razem wchodzi 3litry i 700ml zawsze olej mam pod maksa i za maksa przelewal nie będe skoro tyle na miarce jest to uważam że tak powinno być oczywiscie każdy robi jak uważa pozdrawiam
no to tak jak u mnie,zastanawia mnie tylko jedno,skąd biorą się takie rozbieżności,3,5l,4,5l,5l czy 5,5l
#30
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 14:27
#31
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2010 - 18:44
#32
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 00:28
a to wszystko zależny jaka ma sie miskie i pojemność silnika w 2.0 16v
są trzy rodzaje misek:
Jedno częściowa (Blaszana)
dwu częściowa (aluminiowa)
dwu częściowa (aluminiowa góra a dol blaszany)