

Kolektory rurowe V6
#101
OFFLINE
Napisany 16 października 2009 - 21:57
#102
OFFLINE
Napisany 16 października 2009 - 22:01
jak pewnie zauważyliście nawet immo się poddał choć ma oryginalne baranki i V'kę

jak sobie zrobiłem rozpoznanie to do tego nie wystarczy sprzęt tłumikarzy, tutaj trzeba gościa co robi np. poręcze, a najlepiej kowala artystycznego...

#103
OFFLINE
Napisany 16 października 2009 - 22:03
#104
OFFLINE
Napisany 16 października 2009 - 22:08
tu masz fotki: http://forum.omegakl...317&postcount=1
wydrukuj i zapytaj czy to nie problem, ułożenie rur powinno być jak najbardziej identyczne...
jak co to mam silnik na ziemi dla testów...
#105
OFFLINE
Napisany 16 października 2009 - 23:02
Pokaż panu tłumikarzowi. Jak nie wymięknie to będę pierwszy na liście z dwoma kompletami.wybór należy do was
#106
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 06:47
pozdrawiam
serducho gsi irmscher
#107
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 08:27
oryginalny kolektor jest sporo mniejszych gabarytów, a jest duży problem aby go wyjąć.
#108
OFFLINE
#109
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 08:39
uważasz że da się założyć kolektor rurowy na "samochodzie" ? ? ?
#110
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 10:51
na moje to trzeba silnik przynajmniej podniesc a to prawie tyle samo roroty co wyjacuważasz że da się założyć kolektor rurowy na "samochodzie" ? ? ?

#111
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 11:10
Mialem na myśli to, że pewnie henry nie do końca wie jak wygląda dostęp do kolektora skoro pisze o ich założeniu na aucie.
#112
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 11:19

#113
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 11:26
#114
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 12:01
na moje to trzeba silnik przynajmniej podniesc a to prawie tyle samo roroty co wyjac
do odwaznych swiat nalezy
ale skoro uwazasz ze samo podniesienie (jak tak piszesz) to to samo co wyjecie silnika
to sory ale jakies bledne masz myslenie
twierdze ze moge sie podjac zrobic rurowe do omegi v6
i to nie sa jakies szablonowe przymiarki ale mase przymiarek , to ma pasowac a tym bardziej jak nie ma miejsca zbytnio na nie
pozdrawiam
serducho gsi irmscher
#115
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 13:32

nie dam głowy odciąć ale jestem prawie pewien że nie ma szans na założenie kolektora rurowego na samochodzie, fabryczny kolektor ma jakieś 30cm długości i są duże problemy żeby wymienić uszczelkę, a co dopiero jak kolektor ma ~70cm i jest stosunkowo rozbudowany na grubości, samo uniesienie silnika nic nie da, chyba że powykręca się wszystkie szpilki i zastąpi się je śrubami co w przypadku kolektora wydechowego nie powinno mieć miejsca...
#116
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 13:36
trzeba probowac a nie sie poddawac i krakac
pozdrawiam
edit
takie ogladalem life i ladnie sie prezentuja
serducho gsi irmscher
#117
OFFLINE
Napisany 17 października 2009 - 15:04
zeby silnik na tyle podniesc aby miec wystarczajaco miejsca do zdjecia i zalozenia kolektorow rurowych to itak trzeba zdjac częsc osprzetu , odkrecic skrzynie , albo od skrzyni , spuscic plyn chlodniczy odlrecic poduszki , a stamtąd to juz niedaleko do wyciagniecia silnika , no chyba zeby zamontowac rury przy okazji zmiany uszczelek pod glowicami...do odwaznych swiat nalezy
ale skoro uwazasz ze samo podniesienie (jak tak piszesz) to to samo co wyjecie silnika
to sory ale jakies bledne masz myslenie
twierdze ze moge sie podjac zrobic rurowe do omegi v6
#118
OFFLINE
Napisany 18 października 2009 - 22:38
#119
OFFLINE
Napisany 19 października 2009 - 09:24
#120
OFFLINE
Napisany 19 października 2009 - 09:49
jak ma sie podnosnik...Dało by się silnik zostawić na sankach, a nadwozie dźwignąc wydaję mi się mniej roboty.