Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Kolektory rurowe V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
465 odpowiedzi na ten temat

#381 OFFLINE   yatta

yatta
  • 252 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin

Napisany 29 kwietnia 2014 - 15:40

No dokladnie od niego bede bral.

#382 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 29 kwietnia 2014 - 16:11

Ktos bedzie zainteresowany ewentualnym skopiowaniem?


mało kto to będzie w stanie skopiować ;)

i bez przeróbek wydechu się nie obędzie niestety :(

#383 OFFLINE   yatta

yatta
  • 252 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin

Napisany 29 kwietnia 2014 - 16:17

przerobka nie bedzie raczej skomplikowana - kwestia polaczenia kwasiakow z reszta.

#384 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 29 kwietnia 2014 - 16:52

przerobka nie bedzie raczej skomplikowana - kwestia polaczenia kwasiakow z reszta.


Musisz poprzenosić sondy i zastanowic sie co z katami wstepnymi

#385 OFFLINE   yatta

yatta
  • 252 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin

Napisany 29 kwietnia 2014 - 16:54

prekaty juz dawno wyciete, sondy zostaną tam gdzie sa, w tym ukladzie wejda do kwasiaka, ktory jak widac ma gniazda.

#386 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 kwietnia 2014 - 15:06

tak pacze i widze ze te barany ida ciagle w dółz cena ;)

#387 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 30 kwietnia 2014 - 15:10

tak pacze i widze ze te barany ida ciagle w dółz cena


Jeszcze trochę i każdy takie będzie miał :p

Dodany obrazek


#388 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 kwietnia 2014 - 15:38

oj chciałbym już mieć póki silnik zyje :D

#389 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 kwietnia 2014 - 16:06

oj chciałbym już mieć póki silnik zyje


to kupuj :)

a jak silnik padnie to zawsze można pokusić się o 3.2 ;)

#390 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 kwietnia 2014 - 16:12

heh to juz szybciej nowa bude bede szukac w czy dwa

#391 OFFLINE   krzysiek87

krzysiek87
  • 23 postów
  • Dołączył: 02-11-2013

Napisany 29 marca 2015 - 13:06

Odgrzeje kotleta po niemal roku. Mianowicie chciałbym nabyc kolektory rurowe do 2.5 V6 . Moje pytanie jest take czy na forum jest ktos kto robi takie kolektory czy pozostaje mi szukanie na zagranicznych stronach.

#392 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 29 marca 2015 - 16:05

pisz do Phantoma

#393 OFFLINE   Jambro666

Jambro666
  • 20 postów
  • Dołączył: 28-12-2010
  • Skąd: Miedzierza

Napisany 02 grudnia 2015 - 08:04

Witam wszystkich. Mimo że temat stary, a ja dopiero "dorosłem" do kolektorów, a że mam wyjęty silnik i całe auto do ostatniej śróbki rozebrane, to chciałbym wystrugać sam kolektory.
Zastanawia mnie jedna rzecz. jakiej średnicy powinienem mieć rury do tych kolektorów? i czy 38mm po zewnątrz ze ścianką 2mm co daje wewnątrz 34mm może być, będzie to działać? Dodam że silnik doprężyłem 0.6mm głowicami.
Jeśli ma ktoś taką wiedzę praktyczną, bardzo prosiłbym o odpowiedź, gdyż kupiłem już materiał, flansze przymontowałem do silnika i zacząłem się niestety dopiero teraz zastanawiać czy ma to prawo bytu. Nie robiłem nigdy kolektorów, więc potrwa to pewnie troche czasu. A tą średnice wydeliberowałem z seryjnych Japońskich kolektorów w Galancie. Dziękuję z góry za błyskawiczne odpowiedzi..



#394 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 grudnia 2015 - 08:15

Omegi Klubowe zobacz temat ,tam jest Omega kolegi Trapezoid .Sa gdzies powstawiane zdjęcia jak rozbierał silnik i znajdziesz odpowiedz na kilka swoich pytań.

NIe męcz się z pw do niego ,bo mało kiedy jest na Forum :D



#395 OFFLINE   Jambro666

Jambro666
  • 20 postów
  • Dołączył: 28-12-2010
  • Skąd: Miedzierza

Napisany 05 grudnia 2015 - 19:45

Dzięki Digi za podpowiedz. Przejrzałem jego projekt, ale żadnych precyzyjnych informacji na temat który mnie interesował nie znalazłem. Pewnie są urzytkownicy którzy taką wiedzę posiadają, ale trudno..
 Wykonałem z fi38 jakie kupiłem i myślę (mam nadzieję) że będzie dobrze. Po teście poinformuję jak to się zachowuje, chociaż nie będę miał zbytnio rozeznania czego to zasługa, bo zmieniłem jednocześnie dwumasa na sztywne i odchudziłem do 4,5 kg i opuściłem głowice o 05/06mm.
 Jeśli to nie przeżytek i chciałby ktoś takie kolektory, oczywiście (jeśli takowa średnica nie jest za mała) to mogę wykonać puki mam motor na wierzchu.
Ps. Gdyby ktoś miał jakąś sugestie co mogę zrobić/ulepszyć jeszcze przy okazji wyjętego silnika to bardzo proszę.
Pozdrawiam.



#396 OFFLINE   industra

industra
  • 221 postów
  • Dołączył: 15-06-2011
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 grudnia 2015 - 20:59

Dzięki Digi za podpowiedz. Przejrzałem jego projekt, ale żadnych precyzyjnych informacji na temat który mnie interesował nie znalazłem. Pewnie są urzytkownicy którzy taką wiedzę posiadają, ale trudno..
Wykonałem z fi38 jakie kupiłem i myślę (mam nadzieję) że będzie dobrze. Po teście poinformuję jak to się zachowuje, chociaż nie będę miał zbytnio rozeznania czego to zasługa, bo zmieniłem jednocześnie dwumasa na sztywne i odchudziłem do 4,5 kg i opuściłem głowice o 05/06mm.
Jeśli to nie przeżytek i chciałby ktoś takie kolektory, oczywiście (jeśli takowa średnica nie jest za mała) to mogę wykonać puki mam motor na wierzchu.
Ps. Gdyby ktoś miał jakąś sugestie co mogę zrobić/ulepszyć jeszcze przy okazji wyjętego silnika to bardzo proszę.
Pozdrawiam.


Nie chcesz zrobić drugiego kompletu baranow 3.2 moze? ;)

#397 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 grudnia 2015 - 21:25

Czyli można i da się. Brawo Ty

#398 OFFLINE   Skit

Skit
  • 887 postów
  • Dołączył: 31-10-2010
  • Skąd: Karpin
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 05 grudnia 2015 - 21:29

Nie chcesz zrobić drugiego kompletu baranow 3.2 moze?

 

 

Jeśli to nie przeżytek i chciałby ktoś takie kolektory, oczywiście (jeśli takowa średnica nie jest za mała) to mogę wykonać puki mam motor na wierzchu.
 

#399 OFFLINE   industra

industra
  • 221 postów
  • Dołączył: 15-06-2011
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 grudnia 2015 - 21:39

Wolę się upewnić.... Mogę ? Może zrobił jeden komplet i zmienił zdanie.

Edytowany przez industra, 05 grudnia 2015 - 21:40.


#400 OFFLINE   Jambro666

Jambro666
  • 20 postów
  • Dołączył: 28-12-2010
  • Skąd: Miedzierza

Napisany 05 grudnia 2015 - 22:57

Nie ukrywam że było ciężko, ale ogarnąłem sprawe łącznie z przymiarką w bude i jest git. Zostało mi tylko wykonanie połączenia baranów z pozostałymi rurami.(zastanawiam się pomiędzy okrągłą flanszą z trzema otworami a ruą w rurze, ale to już kwestia uznania..) i splanowanie powierzchni dolegającej do głowic. ;)  Spawałem rzecz jasna metodą TIG z Przedmuchem, więc nie powinno się nic złego z tym dziać..
Jeśli chodzi o 3.2 to śmiem twierdzić że jeśli średnica rur z jakiej wykonałem u siebie jest odpowiednia, nie będzie się różnić do 3.2
Najlepiej jak by się ktoś wypowiedział kto ma takie barany oryginalne, lub też skopiowane z reala, a nie jak ja ze zdjęć i ciągłych przymiarek. :wall: i pofatygował się z suwmiarką.
Ps. Dzięki za wsparcie ;)