Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Kolektory rurowe V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
465 odpowiedzi na ten temat

#321 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 sierpnia 2013 - 10:44

pokaz realne wyniki w v6 które bez dotykania czegokolwiek więcej niż wymiana samych kolektor dało lepszy wynik, rozmawiamy w tym momencie o silniku 2,5
wynik przed zamontowaniem 173 KM po 192 KM
i Phantom proszę cię zejdż na ziemie bo usłyszysz gdzieś nie dokładnie i wtedy
wychodzą takie opowieści,
od siebie dodam że nie szukam zwady, także proszę o spokój


drogi kolego na wstepie chcialbym zaznaczyc ze rowniez nie szukam zaczepki.... ale :D

po 1 dla mnie 2.5 to pomylka nie silnik i wiec o jakim wyniku my mowimy. ja nawet do 2.5 nie zagladam bo szalu z tego nie ma - lepiej robic 3.0/3.2.

po 2 tylko partacz(nie ublizajac tobie ani nikomu) robi same kolektory bez reszty wydechu.

po 3 nie ze uslysze gdzies cos tylko to co mowie jest potwierdzone np wykresem, nie jestem z pierwszej lapanki teoretykow.
na samym dole wynik 3.0 v6 na baranach i ukl wydechowym. Dolot wcale nie byl liczony pod moc tylko robiony zeby sie tylko zmiescil zatem tego nie mozna brac pod uwage.

moja rowniez dostanie barany ale i bedzie uklad wydechowy caly i strojenie kompresora.

#322 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 696 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 sierpnia 2013 - 22:41

seria 2.5 170 KM a mi wyszło na koniec 222 KM:)

co zrobiłeś, że wyszło te 222KM z 2.5? kolektory, wałki G i pucha?

#323 OFFLINE   apogeum

apogeum
  • 44 postów
  • Dołączył: 31-01-2012

Napisany 05 sierpnia 2013 - 05:56

Phantom
odnośnie wydechu dalszego tak sobie zażyczył właściciel że ma być tak na początek
robione reszt układu tzn od środkowych była brana pod uwagę od samego początku,ale
jak właściciel stwierdził w póżniejszym terminie, a odnośnie 2.5 dlaczego, ano dlatego
że miałem taki do dyspozycji w idealnym stanie

Dreed
wałki były seryjne w tym silniku z vectry Irmschera, do tego doszedł cały wydech od początku do końca wykonany z kwasówki

Dodany obrazek

ostała się fotka środkowego tłumika
na koniec dostroiłem całość

albo można także pobawić się w coś takiego
Dodany obrazek

#324 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 05 sierpnia 2013 - 07:07

wałki były seryjne w tym silniku z vectry Irmschera


No to wyjasnia wszystko - wałki z Vectry i500 dają przyrost mocy, więc Twoje kolektory nie dały przyrostu +52KM, Vectra i500 miała seryjnie 192KM.

P.S. Oczywiście jest jeden warunek mojego rozumowania - że wiesz o czym mówisz, tzn. Vectra Irmscher rozumiesz jako wersję i500.

#325 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 05 sierpnia 2013 - 09:52

albo można także pobawić się w coś takiego

Szkoda, że nie hamowałeś astry po zamontowaniu kompresora. Phantom teraz jeszcze wydruk przed modami i możemy rozmawiać ile to czy tamto dało. Jak się uda na ecumasterze określić moc mojej omy to też się będę chwalił, że kolektory dały mi XX KM a co jest jeszcze zrobione to przemilcze (a reszta wydechu może jeszcze w tym roku się zrobi).

#326 OFFLINE   apogeum

apogeum
  • 44 postów
  • Dołączył: 31-01-2012

Napisany 05 sierpnia 2013 - 10:49

No to wyjasnia wszystko - wałki z Vectry i500 dają przyrost mocy, więc Twoje kolektory nie dały przyrostu +52KM, Vectra i500 miała seryjnie 192KM.

P.S. Oczywiście jest jeden warunek mojego rozumowania - że wiesz o czym mówisz, tzn. Vectra Irmscher rozumiesz jako wersję i500.


raczej nie zrozumiałeś dygresji,
nigdzie nie napisałem że dały 50 KM więc luzik
a że są wersje vectry I500 Irmscher,MSD
to doskonale wiem,
a propo silniczek X25XEI leży sobie w garażu i czeka na auto

MARIAN a ty masz zakaz wymyślania dodatkowych rzeczy do zrobienia w omie

#327 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 05 sierpnia 2013 - 10:56

raczej nie zrozumiałeś dygresji,
nigdzie nie napisałem że dały 50 KM więc luzik
a że są wersje vectry I500 Irmscher,MSD
to doskonale wiem,
a propo silniczek X25XEI leży sobie w garażu i czeka na auto

MARIAN a ty masz zakaz wymyślania dodatkowych rzeczy do zrobienia w omie


Wiesz co - chyba nikt tu już nie wie o co Tobie chodzi...Tu Omega, tam Astra, tu graty z Vectry, tam silnik leży i czeka na auto...:masakra:
Napisz może jasno - jakie auto, jaki silnik z jakimi gratami, jakie mody i jaki wynik po modach, wykresik i fotki byłyby mile widziane ( chociaż u Ciebie to będzie raczej ciężko z tym).

#328 OFFLINE   apogeum

apogeum
  • 44 postów
  • Dołączył: 31-01-2012

Napisany 05 sierpnia 2013 - 11:18

dawidku nie wiem dlaczego krzyczysz
jakbyś uważnie śledził temat to byś wiedział że sprawa główna dotyczy omegi 3.0 v6
z kolektorami rurowymi,
następnie kolega Phantom napisał porównanie jak dobrze kojarzę w Vectrze B 3.0 v6
po modach
odnośnie silnika 2,5 z vectry B to odpisałem tobie bo zapodałeś wspaniałą informację
że są takie silniki jak I500 więc odpisałem ze posiadam taki silnik i leży czeka na auto,
a gdzie będzie wkładany to jeszcze nie wiem,
ps jakbyś jeszcze czegoś nie zrozumiał to pisz proszę, chętnie odpowiem
ps2, nigdzie nie wspominałem o astrze

#329 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 05 sierpnia 2013 - 11:30

dawidku nie wiem dlaczego krzyczysz
jakbyś uważnie śledził temat to byś wiedział że sprawa główna dotyczy omegi 3.0 v6
z kolektorami rurowymi,
następnie kolega Phantom napisał porównanie jak dobrze kojarzę w Vectrze B 3.0 v6
po modach
odnośnie silnika 2,5 z vectry B to odpisałem tobie bo zapodałeś wspaniałą informację
że są takie silniki jak I500 więc odpisałem ze posiadam taki silnik i leży czeka na auto,
a gdzie będzie wkładany to jeszcze nie wiem,
ps jakbyś jeszcze czegoś nie zrozumiał to pisz proszę, chętnie odpowiem
ps2, nigdzie nie wspominałem o astrze


Tylko nie mów do mnie "Dawidku", bo tak to mówiła do mnie mama jak miałem 5 latek...
Druga kwestia - daruj sobie swoje złośliwości na temat i500, bo piszesz bez ładu i składu, więc nie dziw się, że połowa ludzi w tym temacie nie kuma o czym w danym momencie mówisz.
Po trzecie - na temat astry mówił Twój kolega Scania124L i z tego też się robi zamieszanie.
Po czwarte - czy z silnika 2.5 z Vectry B zrobiłeś te 222KM? Czy z silnika z Omegi? Bo tu się gubię...A hamowałeś ten silnik?W jakim aucie? Bo na chwilę obecną leży poza autem, tak?

#330 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 05 sierpnia 2013 - 12:01

dawid0123456789 przeczytaj jeszcze raz od 313 postu, to zrozumiesz.

#331 OFFLINE   apogeum

apogeum
  • 44 postów
  • Dołączył: 31-01-2012

Napisany 05 sierpnia 2013 - 12:18

222 KM wyszło jak już pisał Scania w astrze na silniku Irmschera
a ten który leży i czeka na auto to drugie silniczek

#332 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 sierpnia 2013 - 16:56

dawidku nie wiem dlaczego krzyczysz
jakbyś uważnie śledził temat to byś wiedział że sprawa główna dotyczy omegi 3.0 v6
z kolektorami rurowymi,
następnie kolega Phantom napisał porównanie jak dobrze kojarzę w Vectrze B 3.0 v6
po modach
odnośnie silnika 2,5 z vectry B to odpisałem tobie bo zapodałeś wspaniałą informację
że są takie silniki jak I500 więc odpisałem ze posiadam taki silnik i leży czeka na auto,
a gdzie będzie wkładany to jeszcze nie wiem,
ps jakbyś jeszcze czegoś nie zrozu:smiech:iał to pisz proszę, chętnie odpowiem
ps2, nigdzie nie wspominałem o astrze




ale fajny temat się zrobił, nawet kolega wyjaśnień zaczął udzielać :o

apogeumku :D ja uważnie śledzę ten temat. I Tobie też to polecam ;)

Jak do tej pory, wynika z wątku, że:

1. zrobienie w omedze kolektorów RUROWYCH, czyli tzw. baranów, to dla Ciebie pikuś;
2. chcesz je sprzedawać tutaj po 2tys pln;
3. jak już je zrobisz to wrzucisz zdjęcia;
4. zrobiłeś, jednak nie jest taki pikuś;
5. już ich nie chcesz sprzedawać;
6. zdjęć nie wrzucisz bo ich nie ma;
7. Zdjęcia przed montażem jednak są ale i tak ich nie pokażesz (ma je kolega Scania, napisał to czarno na białym niestety moderator jak zwykle powywalał o jeden post za dużo);
8. kiedyś zrobiłeś cośtam, i to cośtam dało cośtam, i my mamy Ci w to uwierzyć, jak zwykle, na słowo;
9. kolektor RUROWY, tzw. baran, ten wyliczony przez Henry'ego, Twojej produkcji, do Omegi, który można założyć bez zdejmowania czegoś więcej niż dolot - nadal jest ściśle tajny; :masakra:
10. Kolega Scania ecumasterem chce określić moc swojej omy;
11. masz też jakieś silniki, masz też różne zdjęcia, tylko tych dotyczących tematu jak nie było, tak nie ma.

Pozwól, że to wszystko krótko podsumuję: ŻE-NA-DA !


ps. od początku popełniasz pewien błąd, więc w końcu podpowiem - jak piszesz coś do kogoś, "Tobie", "Ciebie", itp. zaczyna się Wielką Literą, inaczej ktoś może uznać, żeś - bez obrazy - zwykły niewychowany cham i prostak ;)


i do moderatora - post MA ZWIĄZEK z tym tematem, więc uprzejmie proszę go nie usuwać.

#333 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 sierpnia 2013 - 17:12

Phantom
odnośnie wydechu dalszego tak sobie zażyczył właściciel że ma być tak na początek
robione reszt układu tzn od środkowych była brana pod uwagę od samego początku,ale
jak właściciel stwierdził w póżniejszym terminie, a odnośnie 2.5 dlaczego, ano dlatego
że miałem taki do dyspozycji w idealnym stanie


Nie wnikam jak czemu nie zostal zrobiony. Oki men. To byla poprostu moja ogolna opinia.

Phantom teraz jeszcze wydruk przed modami i możemy rozmawiać ile to czy tamto dało.

u mnie nie ma szans. juz jest prawie na finiszu projekt a wozu nie hamowalem przed. Pozatym ja nie drutuje, nie zakladam wtryskow - hamownia, nie dokladam pompy - hamownia. nie wkladam kompresora - hamownia.

Wszystko robie raz a konkretnie

#334 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 05 sierpnia 2013 - 17:36

10. Kolega Scania ecumasterem chce określić moc swojej omy

a czy przypadkiem w ecumasterze nie ma opcji hamowni drogowej?

#335 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 05 sierpnia 2013 - 20:42

ps. od początku popełniasz pewien błąd, więc w końcu podpowiem - jak piszesz coś do kogoś, "Tobie", "Ciebie", itp. zaczyna się Wielką Literą, inaczej ktoś może uznać, żeś - bez obrazy - z

Tutaj akurat mam inne zdanie, gdyz mnie uczono, ze mala litera (nie mowie o listach) mozna pisac do osob, ktore nie sa dla mnie bliskie i nie oznacza to braku szacunku. Stad skoro tych osob nie znam, nie sa moja rodzina, ani nie pisze do nich urzedowych pism czy listów, nie pisze z wielkiej litery :)

#336 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 sierpnia 2013 - 22:37

a czy przypadkiem w ecumasterze nie ma opcji hamowni drogowej?


o, patrz, teraz w komórce prawie każdy ma hamownię drogową - tylko ciekawe dlaczego wszyscy z uporem jeżdżą na klasyczne rolki... :o
...chyba powoli rozumiem magię przyrostów u kolegów Scania i Apogeum :D

#337 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 05 sierpnia 2013 - 22:46

Sory żę wam się wtrącę ale ja bym chciał zobaczyć fotki tych kolektorów. Może i sie skusze na nie tylko musze zobaczyć jakość wykonania. Jeśli w temacie nie chcesz ich umieścić to wrzuć mi je na pw. bardzo bym prosił. :D

#338 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 06 sierpnia 2013 - 00:37

o, patrz, teraz w komórce prawie każdy ma hamownię drogową - tylko ciekawe dlaczego wszyscy z uporem jeżdżą na klasyczne rolki...

Powiedz mi w jaki sposób mam hamować automata? Na rolkach? Jak bardzo wiarygodny wynik mi dadzą? A może kolegę boli, że moje auto będzie miało nowe, indywidualne mapy?

#339 OFFLINE   krycha

krycha
  • 184 postów
  • Dołączył: 13-02-2013
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 06 sierpnia 2013 - 07:42

P.S. A do wszystkich - wczoraj skończyłem wsadzać pod maskę silnik C36GET i nawet skrzyni nie musiałem zmieniać

Bez foto się nie liczy:P

#340 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 06 sierpnia 2013 - 08:37

Jeśli chodzi o kolegę 7gsi - on więcej zmodził przy Omedze niż Ty i połowa ludzi tu na forum

Jesteś tego pewien? Foty miały być, ba są zrobione gotowe żeby wrzucić na forum, ale podejście kilku osób zniechęciło do zamieszczania jakichkolwiek informacji na ten temat. Tak jak jakiś procent twierdzi, że orginalnych zdemontować nie można bez wyjmowania silnika, lub ruszania głowic, tak nikt nie wierzy, że można zrobić inne bez wyjmowania silnika. Koledze apogeum się to udało a reszta (pewnie z zazdrości) twierdzi że to jest niemożliwe, więc zakończmy tę dyskusję, bo kolektory są, ale przez wasze wsparcie i motywację żadnych fot nie zobaczycie.