Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

naped opla omegi b

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
20 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ankabiz

ankabiz
  • 1 postów

Napisany 03 listopada 2008 - 15:18

mam pytanie jestem czystym laikiem wiec sie nie znam czy ktos mi jest w stanie odpowiedziec na pytanko czy wszystkie omegi b niezaleznie od silników maja tylni naped prosze o odpowiedz

#2 OFFLINE   pysio1981

pysio1981
  • 901 postów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 listopada 2008 - 15:20

tak :drink:

a czemu pytasz

#3 OFFLINE   siwy873

siwy873

Byly klu.owicz - do czasu

• 526 postów

Napisany 03 listopada 2008 - 17:46

jakby byl przodnaped to by byla najwiekrza porazka adama opla i GM na swiecie kazda omega b ma naped na tylnia oś

#4 OFFLINE   cita

I'm back :P

• 4 748 postów
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2008 - 18:11

tak :drink:

a czemu pytasz

Dodam jeszcze w przypadku Omegi tylny napęd występuje nie tylko niezależnie od silnika ale i wersji, modelu, rocznika.

jakby byl przodnaped to by byla najwiekrza porazka adama opla i GM na swiecie kazda omega b ma naped na tylnia oś

A czym poprzesz takie twierdzenie?

Każdy napęd ma swoje plusy i minusy, a tego typu wypowiedzi nia mają poparcia w żadnej (obiektywnej) argumentacji.

#5 OFFLINE   borewicz8719

borewicz8719

ZIELONA KLATWA

• 147 postów

Napisany 03 listopada 2008 - 19:27

bylby maly porblem z ruszniem takiej 1500kg-go auto Ω z na pedem na przod, :looz: powidzmy motor 3.0 pirwsza lepsz krzyżówka i kalapa ty na gaz a tu stoi w miejscu, tyl ma jednak swoje zalety wiekszosc limuzyn ma naped na tyl Mercedes, BMW...
jedyny problem maja ci co ciezko jest im opanowac tylno napedówki :driver:

#6 OFFLINE   cita

• 4 748 postów