Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5 DTI problem z dymieniem


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
47 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 23 kwietnia 2012 - 20:59

W Stalowej Woli czas naprawy 1-2 dni.Koszty w zależności od naprawy.Robocizna 150 zeta,np jak padnięta jest końcówka to 240 zł,czyli końcówka niby 90 zł?? Niby bosch tylko...jest opcja takiej regeneracji że zostaje tylko nasz korpus wtrysku,590 zł za sztukę!!Coś mało mi się wydaje wymiana końcówki,chyba że do tych 150 zł trza doliczycz 240 zł..


Albo coś Ci dziwnie powiedzieli, albo sam nie wiem o co chodzi. Posłuchaj, ja za komplet 4 wtryskiwaczy CR kompletnie zregenerowanych (gwarancja na całość) płacę około 2000. Klient z ulicy myślę że +15-20% procent. Końcówka Bosch'a za 90zł to może i jest do zwykłego diesla, z pewnością nie CR. Jeśli rzeczywiście tyle kosztuje, musi być podły chinol/włoszczyzna. Co to za regeneracja bez wymiany końcówki? Co ich zdaniem się zużywa wcześniej? A może 150 to jest za mycie (może chociaż w ultradźwiękach)?
W IC na wymianę masz za ~820PLN sztukę jako człowiek z ulicy.

#42 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 24 kwietnia 2012 - 11:57

topserwis to jest link do nich http://www.wtryskiwacz.com/ 2 tyś ale chyba za 4 wtryski??? Mam tylko nadzieję że u mnie nie będzie 6 wtrysków do roboty ha ha....

 


#43 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 828 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 24 kwietnia 2012 - 12:11

Ten z linku, to Bosch Service, a w autoryzowanych warsztatach regeneracja wtryskiwacza Bosch CR1 z wymianą końcówki to min. 570,-.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#44 OFFLINE   djtween

djtween
  • 357 postów
  • Dołączył: 08-03-2009
  • Skąd: Byczyna || Almere-Buiten

Napisany 24 kwietnia 2012 - 12:18

To jest wiadomosc od serwisu bosch. Ja tyle zaplacilem za robienie wtryskow u siebie ale gwarancje mi przedluzyli na poltora roku:

Witam.usługę wykonujemy w ciągu jednego dnia ,demontaż + montaż
wtryskiwaczy 6x40=240 zł sprawdzenie wtryskiwaczy na maszynie testującej
6x75=450 dopiero po wydrukach z maszyny będzie wiadomo co dolega
wtryskiwaczom i co trzeba zregenerować .Koszt regeneracji 1 szt
wtryskiwacza od 380-580 zł w zależności od stopnia zużycia wtryskiwacza
.Na usługę jest 12 miesięczna gwarancja.

#45 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 24 kwietnia 2012 - 19:07

A o nie jest autoryzowany serwis?? Mają chyba co potrzeba.
djtween a Ty dawałeś całe auto???

 


#46 OFFLINE   djtween

djtween
  • 357 postów
  • Dołączył: 08-03-2009
  • Skąd: Byczyna || Almere-Buiten

Napisany 24 kwietnia 2012 - 19:52

To jest autoryzowany serwis Bosch. Ja wstawialem auto rano a nastepnego dnia kolo 19 mialem do odbioru.

#47 OFFLINE   KaCu

KaCu
  • 7 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Łódź

Napisany 20 listopada 2014 - 17:11

witajcie,

Nie chcę zakładać kolejnego wątku z dymieniem omegi ale od wczoraj mam dziwną przypadłość że na jałowym biegu strasznie dymi i śmierdzi nie wiem chyba olejem, płyny raczej nie ubywają, nie kopci ciągle ale jak już zacznie to bardzo intensywnie, że widzę z przodu jak by z silnika ale to raczej wiatr, mocy nie stracił paliwa bierze gigantyczne ilości 22 litry po zerowaniu na odcinku 6 km. To może być to dogrzewanie silnika? Dodam że wczoraj pierwszy raz zadymiła tak mocno na chwile na parkingu ciepła jak podniosłem obroty na luzie w okolicach 4k wyszedłem z auta i nagle zaczęło się dymienie i smród i później przestało dzisiaj to samo wsiadłem do auta nie dymiła po odpaleniu ale dojechałem do pierwszego skrzyżowania i jak by mi się auto od spodu paliło...

#48 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 listopada 2014 - 18:23

witajcie,

Nie chcę zakładać kolejnego wątku z dymieniem omegi ale od wczoraj mam dziwną przypadłość że na jałowym biegu strasznie dymi i śmierdzi nie wiem chyba olejem, płyny raczej nie ubywają, nie kopci ciągle ale jak już zacznie to bardzo intensywnie, że widzę z przodu jak by z silnika ale to raczej wiatr, mocy nie stracił paliwa bierze gigantyczne ilości 22 litry po zerowaniu na odcinku 6 km. To może być to dogrzewanie silnika? Dodam że wczoraj pierwszy raz zadymiła tak mocno na chwile na parkingu ciepła jak podniosłem obroty na luzie w okolicach 4k wyszedłem z auta i nagle zaczęło się dymienie i smród i później przestało dzisiaj to samo wsiadłem do auta nie dymiła po odpaleniu ale dojechałem do pierwszego skrzyżowania i jak by mi się auto od spodu paliło...

eberspacher ożył poczytaj o dogrzewaczu