


biały dym z wydechu
#1
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2006 - 14:31

#2
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2006 - 14:33
"w najlepszym wypadku uszczelka a w najgorszym blok albo głowica"
#3
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2006 - 15:30
#4
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2006 - 15:44
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2006 - 16:22

#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2006 - 17:53

z chęcią bym się zamienił

#10
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2006 - 18:40
Mówi samo przez sie, że jak demontaż uszczelki to trzeba zrobic planowanie głowicy.czyli uszczelka i głowica do planowania ??
Odrazu niech ci sprawdzą zawory i uszczelki popychaczy.
Przy tych objawach co opisujesz to na twoim miejscu zrobiłbym to jak najszybciej, bo szkoda silnika.
#11
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2006 - 20:55
#12
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2006 - 09:52
poczytaj dobrze forum ktoredy innym uciekala woda z ukladu i sprawdz u siebie
a to ze na zimnym silniku na poczatku idzie para z wydechu to fakt i nie ma nic wspolnego z ukladem chlodzenia

aa , a jesli gubisz plyn z ukladu , to czasem teraz mozesz sobie narobic wiekszych szkod jak go bedzie ,niz sama uszczelka

#13
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2006 - 12:52
#14
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2006 - 18:16
#15
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2006 - 18:20
Oczywiscie ze teraz przy takich temperaturach to kazdemu bedzie szedł na początku biały dymek, bo wiadomo ze woda skrapla sie w układzie wydechowym, ale jesli kolega napisał, ze mu znika płyn chłodniczy, a nie ma innych wycieków to nic innego jak tylko uszczelka. Druga sprawa to woda czy plyn chłodniczy dostnie sie tylko wtedy do oleju jak poleci uszczelka przy kanalikach olejowych. Wystarczy ze poleci uszczelka w innym miejscu i juz nie bedzie leciec do oleju. Jesli by mu płyn nie znikał z układu to wtedy mógłbym powiedziec ze ma duzo wody w paliwie to dlatego mu dymi na biało, ale jesli jednak płyn mu znika z układu chłodzenia, a nie ma innych wycieków płynu to jednak pozostaje tylko uszczelka pod głowicą. I taka jest prawda. :mrgreen:nie sądzę żeby padła ci uszczelka,biały dym sie robi bo jest zimno,to normalne bo w ukł wydechowym skrapla się woda na zimnym silniku,zresztą piszesz że jak sie nagrzeje to jest ok.Po drugie piszesz że olej jest czysty a to drugi argument przeciwko uszczelce.Moim zdaniem sprawdz wycieki bo myśle że spiernicza ci płyn którędyś a w wielu omegach to norma że ubywa a nie wiadomo jak i gdzie, sam tak mam
#16
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2006 - 20:02
Oczywiscie ze teraz przy takich temperaturach to kazdemu bedzie szedł na początku biały dymek, bo wiadomo ze woda skrapla sie w układzie wydechowym, ale jesli kolega napisał, ze mu znika płyn chłodniczy, a nie ma innych wycieków to nic innego jak tylko uszczelka. Druga sprawa to woda czy plyn chłodniczy dostnie sie tylko wtedy do oleju jak poleci uszczelka przy kanalikach olejowych. Wystarczy ze poleci uszczelka w innym miejscu i juz nie bedzie leciec do oleju. Jesli by mu płyn nie znikał z układu to wtedy mógłbym powiedziec ze ma duzo wody w paliwie to dlatego mu dymi na biało, ale jesli jednak płyn mu znika z układu chłodzenia, a nie ma innych wycieków płynu to jednak pozostaje tylko uszczelka pod głowicą. I taka jest prawda. :mrgreen:nie sądzę żeby padła ci uszczelka,biały dym sie robi bo jest zimno,to normalne bo w ukł wydechowym skrapla się woda na zimnym silniku,zresztą piszesz że jak sie nagrzeje to jest ok.Po drugie piszesz że olej jest czysty a to drugi argument przeciwko uszczelce.Moim zdaniem sprawdz wycieki bo myśle że spiernicza ci płyn którędyś a w wielu omegach to norma że ubywa a nie wiadomo jak i gdzie, sam tak mam
dokladnie. U mnie woda szla na zewnatrz silnika. na poczatku powoli a pod koniec litr na 10 km.
#17
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2006 - 23:49

ale nie miałem czasu zostać u niego na regulacje
#18
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2006 - 13:32
Waldi chyba sobie żartujesz???Jesli by mu płyn nie znikał z układu to wtedy mógłbym powiedziec ze ma duzo wody w paliwie to dlatego mu dymi na biało
#19
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2006 - 08:53

pozdrawiam
#20
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2006 - 18:58
nuiestety obawiam sie ze Pan Waldemar nie zartuje. moze byc i tak. mialem kilka lat temu taki przypade ze ojcec nalal do poldusia benzyny z CPNu dokladnie ORLEN i w zimie pojawil sie problem z odpaleniem. niedochodzila benzyna z baku do gaznika. filtr (przezroczysty) suchy. przyczyna: woda w baku, ktora zamarzla a lod zatkal przewody paliwowe... :neutral:Cytat:
Jesli by mu płyn nie znikał z układu to wtedy mógłbym powiedziec ze ma duzo wody w paliwie to dlatego mu dymi na biało
Waldi chyba sobie żartujesz???