koledzy czy ktoś mi odpowie czy twierdzenie "mojego mechanika "ze w omce 2.5 dti kontrolka świec żarowych nie zapala mi się poniewaz świece nie są grzane powyżej 0*C tj. przy temp dodatniej

Napisany 18 września 2008 - 22:47
Napisany 19 września 2008 - 08:21
Napisany 19 września 2008 - 11:04
Napisany 19 września 2008 - 15:09
Napisany 19 września 2008 - 18:56
Napisany 19 września 2008 - 19:19
Napisany 19 września 2008 - 19:52
No DTi, czyli diesel, a diesel ma świece żarowe, które się rozgrzewają przed odpaleniem, więc w jaki błąd wprowadzamy?
Napisany 21 września 2008 - 23:48
Napisany 22 września 2008 - 10:50
Napisany 24 września 2008 - 13:35
Napisany 25 września 2008 - 13:34
Napisany 28 września 2008 - 17:16
Napisany 29 września 2008 - 07:49
Napisany 29 września 2008 - 18:24
Napisany 06 stycznia 2010 - 21:10
Napisany 07 stycznia 2010 - 06:13
oj chyba niedasz rady bez sciagania kolektora za ciasno i za głęboko są świece a podkładek nie potrzebujesz swieca bezposrednio w glowice on jest uszczelniana na koncowce swiecy.Chyba któraś ze świec padła, a zupełnie nie mam ochoty ściągać znowu cały kolektor.
Będę wdzięczny za porady i sugestie.
Czy przy wymianie potrzebne są jakieś podkładki termiczne, czy świece są wkręcone bezpośrednio w głowice?
Napisany 07 stycznia 2010 - 17:01
oj chyba niedasz rady bez sciagania kolektora za ciasno i za głęboko są świece a podkładek nie potrzebujesz swieca bezposrednio w glowice on jest uszczelniana na koncowce swiecy.
Napisany 07 stycznia 2010 - 17:38
Świece wymieniałem przy okazji wymiany kolektora.Apropos u mnie kontrolki jeszcze ani razu nie widziałem,mam omke od maja co prawda,ale z tym kręceniem jest podobnie,po prostu zawsze kręci te 2-3 sekundy i nie mam pojęcia dlaczego.Może ktoś wie z forumowiczów. :roll: W silnikach 2.5 td przyczyną takiego stanu rzeczy była przeważnie pompa wtryskowa. :sad:
Pozdrawiam