

Katalizator a trzesienie silnikiem
#1
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 13:52

#2
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 13:55
Z twojego opisu wyglada to jakby nie palil na wszystkie gary albo cos z zaplonem nie takczy normalne jest ze powietrze z tlumika koncowego wylatuje fazami a nie jest ciagłe i stałe, tzn u mie wylatuje w czestotliwosci okolo 2 do 3 dmuchniec na sekunde takimi cichymi pierdnięciami.

#3
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 14:00
czy normalne jest ze powietrze z tlumika koncowego wylatuje fazami a nie jest ciagłe i stałe, tzn u mie wylatuje w czestotliwosci okolo 2 do 3 dmuchniec na sekunde takimi cichymi pierdnięciami.
a kolejnosc przewodow na cewce nie pomylona ? jakie masz sprezanie na cylindrach ?
#4
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 17:51
cisnienie sprawdzane.. po okolo 12 barow wszedzie..
a kolejnosc przewodow na cewce?? znaczy sie kable od swiec czy jak? bo ja zielony jestem ?


#5
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 18:24
Czy świeci się kontrolka silnika (czy w ogóle ta kontrolka działa)??
#6
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 18:48


#7
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 19:58

#8
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 20:06



#9
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 20:10
hhaha dzieki za jakze obrazowe przedstawienie drogi do poznania cewki
jutro sie zabiore i powiem jak bardzo i w ktorym kierunku :yes_yes: mnie to popiescilo
:yes_yes:
jeszcze jedno - oleju w gniazdach swiec nie masz przypadkiem ?
#10
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 20:28


#11
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 20:32
nie..to tez sprawdzalem.. kurde kaszanka
oczywiscie poduszki pod silnikiem sprawne
#12
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 21:52


#13
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 21:58
tak tez je wymienilem bo myslalem ze to przez poduszki
ok a jesli chodzi na wolnych obrotach i dodasz bardzo gwaltownie gazu do dechy, wejdzie normalnie na obroty czy kicha prycha i strzela ?
#14
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 22:25
Ale to podłączyłeś się pod kompa i tak wykazało - czy może sobie je wymigałes??bledow brak
#15
OFFLINE
Napisany 04 września 2008 - 06:21


#16
OFFLINE
Napisany 04 września 2008 - 08:44

Chodzi mi o parametry poszczególnych czujników
#17
OFFLINE
Napisany 04 września 2008 - 12:05




#18
OFFLINE
Napisany 04 września 2008 - 13:06
nie mam pojecia.. poszedlem do mechaniora ktory ma diagnostyke somochodowa i mi podlaczyl, zbadal i powiedzial ze wszystko smiga jak nalezy, a wedlug niego to auto nie pracuje na jeden cylinder.. ale jak odlaczam kable to jest cholerna roznica na kazdym i wszedzie tez jest odpowiednie cisnienie. a jakie parametry czujnikow.. wogole to nie mam pojecia oo
dlatego tak jak pisalem sprawdzalem wszytko co pisaliscie na forum. zostal tylko katalizator i dlatego pytam czy to moze byc to bo jak nie to to ja juz nie wiem
i juz mam dosc tego dochodzenia kurcze..
gdyby kat byl zapchany to mial bys problemy na wysokich nie niskich obrotach.
jesli pracuje nie rowno to raczej uklad wtryskowo - zaplonowy. wtryskiwacze, swiece, przewody cewka, czujnik polozenia walu
#19
OFFLINE
Napisany 04 września 2008 - 13:55
Suma sumarum wymień silnikesli pracuje nie rowno to raczej uklad wtryskowo - zaplonowy. wtryskiwacze, swiece, przewody cewka, czujnik polozenia walu

BP NMSP :mrgreen:
#20
OFFLINE
Napisany 04 września 2008 - 15:18
p.s. ale najbradziej konstruktywna rade to jednak craven zapodal


