Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Katalizator a trzesienie silnikiem


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   cris007

cris007
  • 116 postów
  • Dołączył: 04-11-2006
  • Skąd: Gdynia

Napisany 03 września 2008 - 13:52

Witam wszystkich . bardzo prosze o porade. probowalem wszystkiego co pisaliscie zeby wyeliminowac trzesienie silnikiem na wolnych obrotach.. bezskutecznie.. ostatnie co mi juz przychodzi do glowy ze to moze wina katalizatora. i stad moje pytania: czy katalizator zapchany, uszkodzony czy jakikolwiek moze powodowac trzesienie silnikiem na wolnych obrotach (obroty raczej nie faluja i sa stabilne), i dwa: czy normalne jest ze powietrze z tlumika koncowego wylatuje fazami a nie jest ciagłe i stałe, tzn u mie wylatuje w czestotliwosci okolo 2 do 3 dmuchniec na sekunde takimi cichymi pierdnięciami. (tlumik wymieniany , sprawdzany i to nie jego wina ) pomozcie bo mi juz rece opadaja. z gory serdecznie dziekuje.
Kocham moje auto... :D

#2 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 września 2008 - 13:55

czy normalne jest ze powietrze z tlumika koncowego wylatuje fazami a nie jest ciagłe i stałe, tzn u mie wylatuje w czestotliwosci okolo 2 do 3 dmuchniec na sekunde takimi cichymi pierdnięciami.

Z twojego opisu wyglada to jakby nie palil na wszystkie gary albo cos z zaplonem nie tak !!

#3 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 września 2008 - 14:00

czy normalne jest ze powietrze z tlumika koncowego wylatuje fazami a nie jest ciagłe i stałe, tzn u mie wylatuje w czestotliwosci okolo 2 do 3 dmuchniec na sekunde takimi cichymi pierdnięciami.



a kolejnosc przewodow na cewce nie pomylona ? jakie masz sprezanie na cylindrach ?




 


#4 OFFLINE   cris007

cris007
  • 116 postów
  • Dołączył: 04-11-2006
  • Skąd: Gdynia

Napisany 03 września 2008 - 17:51

na poczatek dziekuje za odpowiedzi...
cisnienie sprawdzane.. po okolo 12 barow wszedzie..
a kolejnosc przewodow na cewce?? znaczy sie kable od swiec czy jak? bo ja zielony jestem ? :) jezeli chodzi o kable od swiec to na bank dobrze podlaczone, kazdy po kolei odlaczalem i jest duza roznica przy odloczeniu kazdego w pracy silnika wiec wychodzi na to ze chodzi dona wszystkie gary..
Kocham moje auto... :D

#5 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 września 2008 - 18:24

Zobacz czy cewka nigdzie nie pękła

Czy świeci się kontrolka silnika (czy w ogóle ta kontrolka działa)??



 


#6 OFFLINE   cris007

cris007
  • 116 postów
  • Dołączył: 04-11-2006
  • Skąd: Gdynia

Napisany 03 września 2008 - 18:48

kontrolka dziala.. bledow brak. nie mam pojecia jak sprawdzic cewke, gdzie to wogole jest i jak sie to gryzie :)
Kocham moje auto... :D

#7 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 września 2008 - 19:58

a zobacz dokąd kable z pokrywy zaworów od świec idą - dane będzie ci namacać cewkę - tylk nie macaj na włączonym silniku bo tam prąd jest i nie koniecznie może cie ta cewka przyjemnie popieścić - raczej sadomasohardkorowo - ale jak lubisz ten ból :D



 


#8 OFFLINE   cris007

cris007
  • 116 postów
  • Dołączył: 04-11-2006
  • Skąd: Gdynia

Napisany 03 września 2008 - 20:06

hhaha dzieki za jakze obrazowe przedstawienie drogi do poznania cewki :D jutro sie zabiore i powiem jak bardzo i w ktorym kierunku :yes_yes: mnie to popiescilo :D :yes_yes:
Kocham moje auto... :D

#9 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 września 2008 - 20:10

hhaha dzieki za jakze obrazowe przedstawienie drogi do poznania cewki :D jutro sie zabiore i powiem jak bardzo i w ktorym kierunku :yes_yes: mnie to popiescilo :D :yes_yes:



jeszcze jedno - oleju w gniazdach swiec nie masz przypadkiem ?




 


#10 OFFLINE   cris007

cris007
  • 116 postów
  • Dołączył: 04-11-2006
  • Skąd: Gdynia

Napisany 03 września 2008 - 20:28

nie..to tez sprawdzalem.. kurde kaszanka :D
Kocham moje auto... :D

#11 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 września 2008 - 20:32

nie..to tez sprawdzalem.. kurde kaszanka :D



oczywiscie poduszki pod silnikiem sprawne




 


#12 OFFLINE   cris007

cris007
  • 116 postów
  • Dołączył: 04-11-2006
  • Skąd: Gdynia

Napisany 03 września 2008 - 21:52

tak tez je wymienilem bo myslalem ze to przez poduszki :/
Kocham moje auto... :D

#13 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 września 2008 - 21:58

tak tez je wymienilem bo myslalem ze to przez poduszki :/



ok a jesli chodzi na wolnych obrotach i dodasz bardzo gwaltownie gazu do dechy, wejdzie normalnie na obroty czy kicha prycha i strzela ?




 


#14 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 września 2008 - 22:25

bledow brak

Ale to podłączyłeś się pod kompa i tak wykazało - czy może sobie je wymigałes??



 


#15 OFFLINE   cris007

cris007
  • 116 postów
  • Dołączył: 04-11-2006
  • Skąd: Gdynia

Napisany 04 września 2008 - 06:21

jak dodam gazu smiga bez problemow. w czasie jazdy jest full power :) bledy sprawdzane na kompie.
Kocham moje auto... :D

#16 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 września 2008 - 08:44

To jeszcze mi powiedz na jakim kompie :) - tech2 czy jakieś ogólnodostępne

Chodzi mi o parametry poszczególnych czujników



 


#17 OFFLINE   cris007

cris007
  • 116 postów
  • Dołączył: 04-11-2006
  • Skąd: Gdynia

Napisany 04 września 2008 - 12:05

nie mam pojecia.. poszedlem do mechaniora ktory ma diagnostyke somochodowa i mi podlaczyl, zbadal i powiedzial ze wszystko smiga jak nalezy, a wedlug niego to auto nie pracuje na jeden cylinder.. ale jak odlaczam kable to jest cholerna roznica na kazdym i wszedzie tez jest odpowiednie cisnienie. a jakie parametry czujnikow.. wogole to nie mam pojecia oo :) dlatego tak jak pisalem sprawdzalem wszytko co pisaliscie na forum. zostal tylko katalizator i dlatego pytam czy to moze byc to bo jak nie to to ja juz nie wiem :/ i juz mam dosc tego dochodzenia kurcze.. :/
Kocham moje auto... :D

#18 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 września 2008 - 13:06

nie mam pojecia.. poszedlem do mechaniora ktory ma diagnostyke somochodowa i mi podlaczyl, zbadal i powiedzial ze wszystko smiga jak nalezy, a wedlug niego to auto nie pracuje na jeden cylinder.. ale jak odlaczam kable to jest cholerna roznica na kazdym i wszedzie tez jest odpowiednie cisnienie. a jakie parametry czujnikow.. wogole to nie mam pojecia oo :) dlatego tak jak pisalem sprawdzalem wszytko co pisaliscie na forum. zostal tylko katalizator i dlatego pytam czy to moze byc to bo jak nie to to ja juz nie wiem :/ i juz mam dosc tego dochodzenia kurcze.. :/




gdyby kat byl zapchany to mial bys problemy na wysokich nie niskich obrotach.
jesli pracuje nie rowno to raczej uklad wtryskowo - zaplonowy. wtryskiwacze, swiece, przewody cewka, czujnik polozenia walu




 


#19 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 września 2008 - 13:55

esli pracuje nie rowno to raczej uklad wtryskowo - zaplonowy. wtryskiwacze, swiece, przewody cewka, czujnik polozenia walu

Suma sumarum wymień silnik :p

BP NMSP :mrgreen:

#20 OFFLINE   cris007

cris007
  • 116 postów
  • Dołączył: 04-11-2006
  • Skąd: Gdynia

Napisany 04 września 2008 - 15:18

dziekuje wam za rady i zainteresowanie tematem. jestescie fantastyczni. sprobuje sprwdzic jeszcze dokladnie ten uklad wtryskowo zaplonowy..
p.s. ale najbradziej konstruktywna rade to jednak craven zapodal :D zlosliwe paskudztwo z niego :)
Kocham moje auto... :D